דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


המדריך המלא על מערכות סולאריות ביתיות 

מאת    [ 18/05/2016 ]

מילים במאמר: 355   [ נצפה 1723 פעמים ]

 

כבר כמה שנים שאנחנו שומעים מסביב כל מיני דיונים על הנושא של מערכות סולאריות ביתיות, אבל רק בשנתיים האחרונות החל מ2014 באמת נעשתה התקדמות רצינית בנושא. כיום יותר מאשר בעבר, משתלם במיוחד עבור המשתמש הביתי להתקין בביתו מערכת סולארית ביתית לטובת הפקה של חשמל. למה זה נחשב לאפיק השקעה משתלם במיוחד? איך המערכות הללו עובדות? ואיפה השיקול הסביבתי נכנס לעניין?

 

להכיר את ההשקעה המיוחדת


    • ייצור חשמל לבית שלכם - קודם כל, זה משתלם במיוחד להתקין מערכות סולאריות ביתיות, כי זה אמצעי מצוין להפיק בעצמכם את החשמל שאתם צורכים! במקום לצרוך את החשמל מחברת החשמל, אתם מחברים בצורה מיוחדת את המערכת הסולארית (מי שעושים זאת אגב הם טכנאים מקצועיים שאתם מזמינים), ופשוט ברגע שמכשיר חשמלי מופעל, כל עוד יש בחוץ שמש והקולטים הסולאריים בזווית המתאימה - אתם לא צורכים חשמל מחברת החשמל, אלא החשמל מיוצר אצלכם בבית!
    • מכירת החשמל לחברת החשמל - עוד יתרון חשוב מאד בהתקנה של מערכות סולאריות ביתיות, הוא בכך שתמיד יהיה לכם חשמל עודף שאין לכם בו שום צורך. בעצם מה עושים עם החשמל העודף? מאחר שאי אפשר לשמור אותו לזמן החושך, אתם פשוט שולחים אותו חזרה לחברת החשמל. כך בעצם, חברת החשמל קונה מכם חשמל! לכן גם אם אתם ממשיכים לצרוך ממנה חשמל (למשל בשעות החושך, בחורף וכו'), אזי זה יהיה במחירים מופחתים במיוחד.
    • קל יותר להתקין - השינוי שנעשה בשנת 2014 בתחום של מערכות סולאריות הוא בכך שכיום כבר אין צורך באישורים מיוחדים להתקנת המערכות הללו - לא לבניינים ולא לבתים פרטיים. כיום רק צריך לפנות לחברת החשמל ולפתוח מולה פניה, וההתקנה תתבצע בתוך זמן קצר.
    • התאמה לכל סוגי הגגות - חשוב מאד לציין כי התקנת המערכות הללו אמנם דורשת שטח נרחב יחסית מהגג לטובת הפאנלים הסולאריים, אבל מצד שני זה יכול להתאים גם לגגות רעפים וגם לגגות בטון שטוחים ולכן, חשוב לפנות לאדם המתמחה בנושא בכדי שיוכל למצוא את הפתרון הטוב ביותר עבורכם וגם גם לשמור על תקינות המערכת לאורך זמן.

 

וזה גם פתרון סביבתי מאד!

אל תשכחו לסיום שבעזרת המערכות הסולאריות אתם גם עוזרים להפחית באופן משמעותי את צריכת החשמל באופן כללי. כך אתם עוזרים יותר לשמור על הסביבה ויוצרים אווירה ירוקה ונעימה יותר.

 

דודי שמש פאר


מחפשים דרך שתאפשר לכם למקסם את כמות המים החמים ולהפחית את הוצאות הכספים שלכם?דודי שמש פאר יעקב היא התשובה המושלמת עבורכם.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב