דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הבחירה המושלמת - 10 טיפים לבחור את השכונה המושלמת באזור המרכז 

מאת    [ 18/05/2016 ]

מילים במאמר: 765   [ נצפה 1634 פעמים ]

מה השיקולים שצריכים לקחת מראש לגבי בחירת שכונה? לפעמים הפרמטר העיקרי להחלטה הוא העבודה, אבל צריכים להיות עוד פרמטרים שבהם נוכל להעזר על מנת להחליט באיזה איזור לגור, איזו שכונה. דירה זה לא דבר שמחליפים כל שנה או שנתיים, זו השקעה שאנחנו משלמים עליה כשליש מהחיים שלנו וכנראה שנגור שם שאר החיים שלנו, וזו עוד סיבה ממש טובה למה כדאי לבחון עוד דברים מעבר לדירה עצמה. לכן כאשר אנו בוחרים את השכונה אנו רוצים להיות בטוחים שזוהי השכונה המושלמת עבורנו. אז השאלה הגדולה היא "איך"? הנה 10 טיפים שיקלו עליכם:

 

1. האווירה והסביבה – בחיפוש אחר סביבת מגורים אולטימטיבית בשבילנו, חשוב מאוד האווירה, שזו תהיה סביבה שנעים להיות בה בכל המובנים. חשוב שתתרשמו מהשכונה עצמה ולא רק מהבית. המראה הכללי של השכונה הוא פקטור מרכזי בחוויית המגורים, אחרי הכל אתם לא תישארו בבית כל החיים, טיול רגלי, על האש בפארק המקומי, דברים שצריך לקחת בחשבון.

2. הבטיחות מעל הכל - הרבה מאוד אסונות, בעיקר תאונות דרכים, מתרחשות בקרבת סביבת המגורים. תיכנון אורבני בטווח הוא פרמטר מאוד חשוב, שכונה שבה יהיו דרכי גישה, שבילים להליכה, לאופניים הם דברים חשובים. כך גם השבילים והדרכים מהבית אל בית הספר, הגן וגן השעשועים.

3. המחירים - מחיר הוא השיקול העיקרי עבור רוב האנשים, מכיוון והמחירים היום בשמיים, רוב הפעמים אנו עושים פשרה בין מה שאנו יכולים להרשות לעצמינו לבין מה שאנחנו רוצים. דבר שחשוב לבדוק לפני שקונים דירה הוא את המיקום, שימו לב שישנם אזורים עם פרויקטים חדשים בהם ניתן למצוא דיור משתלמים וברמה גבוהה מאוד.

4. הסביבה - סביבה ירוקה תמיד יותר קורצת לנו וגם מבחינה פסיכולוגית סביבה עם שדרת עצים ופארקים הרבה יותר מרגיעה ונותנת תחושה של מרחב ורוגע במדינה הלחוצה שלנו. אם ננסה להסתכל על ימים עברו, זו הייתה אפשרות רק לעשירים לגור במקומות כאלו, סביון, קסריה, וכו... אבל היום גם שכונות אורבניות חדשות מתוכננות עם דגש על סביבה ירוקה, כמו השכונות של ראש העין החדשה.

5. החיים שאחרי העבודה – יש חיים גם מעבר לעבודה, אפילו הרבה חיים, אם אנחנו בעבודה 8 או 9 שעות, אז אנחנו מדברים כאן על 15 שעות נוספות. אנחנו צריכים לזכור את הנתון הזה כאן אנחנו מחפשים לקנות דירה, חשוב לנו שיהיו פעילויות של תרבות ופנאי לילדים שלנו וגם לנו. מתנס?ים ומרכזים קהילתיים אשר מציעים חוגים, אולמות אירועים להופעות וסרטים, גם אלו דברים שאנחנו צריכים להכניס לשקלול.

6. כושר ובריאות – פעילות גופנית היא דבר הכרחי בימים האלו בהם רובנו עובדים במשרד ויושבים רוב היום על כיסא, כושר ובריאות הם דברים שמקבלים הכרה גדולה מאוד בשנים האחרונות. ההכרה הגיע גם לבניה ולשכונות; היום בהרבה מאוד שכונות מגורים חדשות ישנם מכשירי כושר ושבילים להליכות. גם את הפרמטר הזה אפשר להכניס לרשימה כאשר אנחנו מחפשים דירה למכירה.

7. דיור ברמה גבוהה - בכל שכונה ושכונה יש דירות ברמות גימור שונות, מתי שאנחנו מחפשים שכונת מגורים כנראה שנרצה שכונה שמציעה דירות ברמה גבוהה אשר נבנו לפי הסטנדרטים הכי גבוהים, דירות למכירה בראש העין מציעות בדיוק את הדברים הללו.

8. חינוך לפני הכל – כאשר בונים מגה שכונה כמו פסגות אפק, בה נמצאות הרבה שכונות קטנות, אחד הדברים החשובים שלוקחים בחשבון הוא החינוך של הילדים. כאשר הילדים לומדים קרוב לבית זה חוסך להורים התעסקות עם הסעות ונסיעות וכאשר הילדים בגיל המתאים הם גם יכולים להגיע בכוחות עצמם. חשוב לבדוק שבסביבת המגורים יש מוסדות חינוך מטרום חובה ועד תיכונים.

9. מי כבר גר שם - מתי שבוחרים שכונה למגורים אנחנו בעצם נכנסים לתוך קהילה קיימת ושואפים להשתלב בה. אם אתם זוג צעיר המקים משפחה, כנראה שתרצו לחיות בשכונה עם קבוצת אנשים דומה, שיהיה חיבור, הבנה, חברים חדשים, ועוד. אחד המקומות שאנחנו בדקנו הוא ראש העין החדשה.

10. פקקים אוי הפקקים – כמה זמן אתם מבזבזים ביום בפקקים הלוך חזור? שעה? שעתיים? אז הסיבה שבגללה אנחנו רוצים לגור קרוב יחסית למקום העבודה היא מובנת לחלוטין. ממש כמו התקציב שלנו לדירה, גם המרחק שלה ממקום העבודה שלנו הוא פרמטר עיקרי, אנחנו צריכים לחשוב אם זו עבודה שבה אנחנו מכוונים להישאר לאורך זמן ואם לא אילו עבודות יש באיזור בו אנחנו עוברים אליו. לאו דווקא המרחק הפיזי הוא מה שקובע אלא זמן ההגעה. יכול להיות שהמקום מעט מרוחק אך בזכות קרבה לדרכים ראשיות ניתן להגיע מהר כמו במקרה של פסגות אפק.

דירות בראש העין החדשה

בראש העין החדשה ישנה שכונה אשר מציעה דיור ברמה הגבוהה ביותר, זו בעצם מגה שכונה אשר כוללת בתוכנה שכונות רבות, ממש כמו מיני עיר. הרבה אנשים מביני עיניין בתחום הנדל"ן ממליצים להשקיע בשכונה וכך גם תושבים טריים של השכונה עצמה. הסטנדרטים שהאדריכלים בפרויקט הציבו לעצמם הם מהגבוהים בשוק; סטנדרטים הבאים לידי ביטוי בתכנון הדירות ובמחשבה הכוללת של סביבת המגורים והקהילה. 

דן אריאל




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב