דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


המינרל האידאלי .. וטיפול במחלות חשוכות מרפא !! 

מאת    [ 12/05/2016 ]

מילים במאמר: 1082   [ נצפה 3712 פעמים ]

סידן EAP (קולמין פוספאט ל Ca-EAP, Ca)

לתאים בריאים

מאת ד"ר מג'די בדראן (ND  PHD)חוקר מדעי תזונה ורפואה משלימה

בריאותו של התאים שלנו תלויה במידה רבה על היכולת שלהם בסינון חומרים רעילים. זה כולל כימיקלים רעילים, ואנדוטוקסינים המיוצרים על ידי חיידקים בתוך הגוף וגם ריכוזי מזיקות של כימיקלים ביולוגיים שימושיים אחר. חומר רעיל כזה נוטה להחליש ולשבש את ייצור האנרגיה בתוך תא ומהווה גורם מרכזי תהליכי מחלה כגון סרטן תסמונת עייפות כרונית.

כימיקלים רעילים, יחד עם אלה שימושיים, יכולים להיכנס בתוך התאים רק דרך נקבובית מיוחד בדופן התא. בתאים בריאים את נקודות הכניסה של נקבוביים אלו מוגנות על ידי כימיקלי שוער מיוחדים, בעיקר מלח סידן פוספט 2-aminoethanol, המכונה גם פוספט colamine או EAP הקצר. EAP זה מרוכז בכבדות בנקודות הכניסה והוא מחובר לקיר התא, שם הוא שומר על סידן בתנוחה קבועה.

בנוסף לשמירת חומרים כימיים לא רצויים מלהיכנס, EAP הוא גם יעיל בהעברת מינרלים חיוניים (מנהל תחבורה והולכת מינרלים)דרך דופן התא אל תוך התא. בנוסף, זה עוזר לשמר ולהחזיר פוטנציאל תא חשמלי רגיל בין שני הצדדים של הממברנה. בגלל התפקידים החיוניים בשמירה על הבריאות של קרום תא, EAP כבר נקרא "גורם שלמות הקרום ".. עם עלייה בגיל והידרדרות בריאות הקשורים למחלות הגוף פחות מסוגל לייצר מספיק EAP כדי להגן על התאים שלנו. זה משאיר אותן חסופות בפני רעלנים וכימיקלים לא רצויים אשר יכולים לגרום או לתרום למגוון רחב של מחלות.

מלחי EAP פותחו בשנות ה -1960 ב גרמניה ע"י  ד"ר הנס Nieper .

 בתחילה סידן EAP בעיקר שמש לטיפול המוצלח של טרשת נפוצה. גם תופעות לוואי מזיקות של זיהומים נגיפיים (תשישות כרונית למשל) יכולים להיות מופחתים באופן משמעותי.מחלות אחרות הגיבו היטב היו אלרגיות, אסטמה, לחץ דם ובעיות במחזור, דימום נימים, סרטן, מחלת כליות כרונית, סוכרת, טרשת לרוחב (ALS), ואוסטאופורוזיס.

יעיל כנגד דליות והזדקנות העור . מוסיף  ד"ר Nieper כי קולמין פוספאט         EAP) ) בשילוב עם  , מגנזיום ואשלגן EAP  יוצר סנרגיטקה יעילה ואפקטיבית מרגיעה והרמוניה עבור עצבים, עם זה, מתאים למערכת נוירולוגיות(סמפטיטית  ופרא סמפטטית), יעיל בהפרעות היפראקטיביות וחרדה.

לאחר הערכת הטיפול של כמה אלפי חולי טרשת נפוצה במשך שנים רבות ד"ר Nieper מצאו בקושי שכל אחד מהחולים הללו פיתחו סרטן. גם במחקר 6 שנים של 8 חולים עם ניתוח חזר לסרטן המעי גס לא היו הישנויות נוספות בטיפול סידן EAP.

פוספטים!!

יודעים היום כי פוספטים colamine הם חלק נוירוטרנסמיטורים, כלומר חומרים הדרושים לביצוע אות חשמלית מבנים ביולוגיים. בנוסף, החומר הוא ללא ספק הכרחי על מנת לשמור חשמל מטען חיוביים, במיוחד של סידן, על פני שטח הקרום.

השינוי המתקבל הוא מאוד משמעותי כי, בדרך זו, על קרום התא יכול לתפקד כמו קבל חשמלי,. מלחי פוספט Colamine, ומלח סידן מלח, בפרט חיוניים בתמיכת פונקצית הקבל של קרום התא.

בדיקה קלינית

מאז 1963 התחיל השימוש ליישם תשלובת (סידן אשלגן ומגנזיום-(EAP קלינית מתוך כוונה להגן על קרום התא מפני פולשים לא רצויים, כגון נוגדנים, רעלים ווירוסים. אלה אשר יכולים רק להיכנס דרך הנקבוביות קרום התא עם  הספקת תשלובת פוספט colamine נמצא פונקצית איטום מיוחדת.

הצפה בשנת 1971 Monninghoff ב מונסטר , גרמניה מחקר אלקטרון מיקרוסקופי, שפורסם מפגין באופן מרהיב איך האטימה של קרומי תאים עם סידן-EAP (וגם עם אספרטט סידן) יכולה למנוע חדירה של פתוגינים למניהם ורעלנים .

יישום בטרשת נפוצה

עד 1967, את התוצאות הבאות התקבלו לאחר מתן מעל 50,000 מנות יומיות. ההפרעות של חולים עם טרשת נפוצה שיפור ניכר. סידן-EAP ניתנה הוא לוריד (בדרך כלל 400 מ"ג שלוש פעמים בשבוע) בצורת טבליות (כ, 1.5 גרם. ליום). במקרה של טרשת נפוצה, ניזק קרום התא קיים בכל הגוף, מראה במיוחד המיאלין, מעבה מרובה מתפתל סביב סיבי עצבים המרכזיים. טרשת נפוצה אינה מחלה נוירולוגית, אלא מחלה כללית של מערכת הממברנה של התא. זה משפיע גם על מערכת מטריקס עצם, הכליות, את הקרומים של alveoli ריאתי, מערכת בדרך השתן, הרפידות הפנימיות של כלי קטן, ממברנות של תאי דם אדומים, כמו גם אתרים רבים אחרים.

יתר על כן, היה ברור כי ההשלכות של זיהומים נגיפיים יכולות להיות מופחתות באופן דרסטי על ידי טיפול זה, כפי שהוכח כי השפעות רעילות על קרום התא, יכולות להיות מופחתות על ידי טיפול זה. שיפור ניכר צוין בחולים הסובלים ממחלות כליות כרונית. מחלת מפרקים שיגרונית, ומחלות קשות לריפוי  כמו ה טרשת נפוצה שתפרו משמעותית.

תערובת של סידן EAP, מגנזיום ואשלגן EAP הצטיינה בהרגעה והרמונית העצבים של חולים נרגשים, במיוחד ילדים. תרכובת זו היא אפקטיבית על המחלות שהוזכרו..

הצלחה עם אסטמה

השימוש מלחי פוספט colamine יעיל לנרמל את חילוף הגזים הבריאים מהווה את הטיפול הבסיסי החשוב ביותר להתגבר אסטמה ומחלות ריאה ניווניות. יחד עם ההפרעה של מטבוליזם הגז שהוזכר לעיל., לחץ פחמן דו חמצני בדם נמנעת גם על ידי סידן-EAP.

הצלחה עם סוכרת

בסוף שנות ה 1960 של בתחילת 1970, הבחן כי בחולי סוכרת ללא ספק הרגישו טוב יותר כאשר טופלו סידן-EAP בתוספת ויטמין C  המטבוליזם והסובלנות לסוכר השתפרו, ואת הכליות הופיעו להגיב בחיוב טיפול זה.

במחלת סוכרת הבעיה כרגיל היא לא רק את רמת הסוכר בדם גדל, אלא ההשלכות הנובעות ממנה. רמות עודפות של גלוקוז יוצרים חומצה לקטית המהווה כגורם מזיק למברנות התאים בגוף ובייחוד לממברנות מערכת זרימת הדם.

 

כוחות אלקטרומגנטיים

אורכו של מערכת כלי הדם נימי הדם האנושי כולו כבר מוערך בין 40,000 ל 50,000 ק"מ כולנו  תוהים איך לב אנושי קטן יכול לשאוב את הדם דרך כזו ארוכה מאוד ושזורים זה בזה מערכת העורקים עם כוח קטן יחסית. התשובה באה לידי ביטוי על ידי רכבת מגנטית מושעה והיא הועברה על ידי כרית אלקטרומגנטית, כמעט ללא חיכוך. זהו בדיוק איך זה עובד עם כדוריות דם אדומות.

מכן  שכל חלקיקי הדם הלאה מין כרית אלקטרומגנטית עושה חשמל נמוך אפשרי. הפער אלקטרוסטטית או מגנטי תלוי במבנה הקבל של קרום התא.

במקרים שאינם אידיאליים  הפסד של איכות אלקטרוסטטית של קרום התא יוצר מצב קטסטרופלי עבור מערכת הדם. התנגדות מוגברת, לחץ דם גבוה, קרישת יתר, , דליות, וכו ... יגרמו  פקק מסכני חיים.

נטילת התשלובת של קולמין פוספת משפר את המגנטיות בדופן התא וזרימת הדם לכיוון התא משתפרת.

בבדיקה על  חולים הנוטלים סידן ומגנזיום-EAP, תרם לפתיחת החסימות ושיפור מחזור הדם, איזון לחץ דם גבוה וכן את התקדמות הדליות מתבטל כמעט לחלוטין.

זה קשור בוודאי לעובדה ידי מתן מלחי EAP, פונקציות הקבל של מערכות קרום התא הם תוקנו ומתוחזק ברמה אופטימלית. הדבר נכון גם עבור חולים מבוגרים. מטבע דברים, זה מלווה עלמות אמיתיות של המסגרת הביולוגית ובוודאי תוחלת חיים עלתה באופן משמעותי. סידן ו- EAP מגנזיום הוא גם יעיל במיוחד מפני נזק מפני כוויות שמש. למרבה המזל, הזדקנות לתאים הנגרם על ידי חשיפה לאור חזק קרינת UV נמנעת.

מחלת הסרטן

הצורך בשיפור סולאר האנרגיה של  התא נדרשה להפעיל גן-תיקון של פלזמת התא. , חשוב לשמור על כושר סולארי  אופטימלי של קרום תא.

קולמין פוספט נמצא יעיל מאוד בטיפול חולי סרטן למניהם עקב שיפור הובלת המנירלים היעילים תוך תאי ושמירה על בסיס אלקליין תוך תאי ומחוץ לו ושמירה על הלחץ האסמוזי,שיפור חילוף חומרים וזמינות החמצן .

תוסף תזונה פלאי !!




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב