דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ימי הולדת לילדים 

מאת    [ 05/05/2016 ]

מילים במאמר: 369   [ נצפה 6999 פעמים ]

יום הולדת יש רק פעם אחת בשנה, ורצוי לחגוג אותו בגדול. השמחה אינה רק של בעל היום הולדת, אלא גם לאורחים. כיום ימי ההולדת אינם דומים כהוא זה לימי הולדת אותם נהגו לחגוג בעבר. מדובר על הרבה מאוד השקעה של זמן, משאבים ותכנונים. 

דוגמאות לפעילויות ימי הולדת

קרבות לייזר טאג

מדובר על נשק לייזר, הוא יכול לפגוע עד למרחק של כ 500 מטר. המשימה איננה כה פשוטה, המשתתפים יצטרכו לתכנן אותה, לחלק האחד בין השני תפקידים, לכל אחד ייעוד אחר, יש לאמץ חשיבה אסטרטגית, חייבים לעבוד ביחד תוך תאום אחד עם השני. וכמובן, איך לא? כל אחד מהמשתתפים חייב להיות דבק במטרה. קרבות לייזר טאג כשמם כן הם, מדובר על משחקי לוחמה באמצעות אקדחי לייזר. המשחק עצמו מתאים לילדים והן למבוגרים והוא בעל כמה דרגות קושי משתנות.

משחק פיינטבול

כאן מדובר על משחקי לחימה באמצעות רובי צבע. זהו משחק משופע באתגרים ואדרנלין. השטח בו מתבצעת הלחימה דומה לשדה קרב, ויש בו כמה וכמה מקומות בהם ניתן להסתתר. המשחק עצמו טומן בחובו כמה מערכות שונות, כאשר בכל מערכה ישנה משימה שונה. בכל קבוצה חייבים להשתתף 8 אנשים ומעלה, המשתתפים מקבלים ציוד מגן, כדורים ונשק. פיינטבול מיועד לילדים החל מגיל 10 ומעלה.

חץ וקשת 

זהו משחק אתגרי במיוחד, ניתן לשלב כמה וכמה סגנונות של ירי באמצעות חץ וקשת. המשתתפים מתחלקים לכמה קבוצות, כל קבוצה חייבת לעמוד הן במטלות קבוצתיות והן במטלות אישיות. הנה שתי משימות לדוגמא: המשתתפים יורים חץ למטרה, לאחר מכן סופרים נקודות והקבוצה שצברה את מירב הנקודות היא המנצחת. ישנה משימה נוספת הנקראת משימת סנוקר. המשתתפים אמורים לבחור 3 מטרות. האחת מהן קטנה, השנייה בינונית והשלישית גדולה. כאשר פוגעים במטרה הגדולה, זוכים בנקודה. כאשר פוגעים במטרה הבינונית זוכים ב 3 נקודות, ואילו פגיעה במטרה הקטנה תזכה את המשתתפים ב 5 נקודות. אולם, המשתתפים אמורים לפגוע באותה מטרה מסוימת עליה הכריזו.

תחרות קארטינג פדלים

בניגוד לנהוג לחשוב, גם בנות נהנות מפעילות זו. מדובר על תחרויות קבוצתיות בראלי שטח ובאמצעות קארטינג פדלים. כל המשתתפים בקבוצה בה הם בחרו חייבים לתכנן באיזו צורה הם מנצחים את הקבוצות המתחרות, זוהי המטרה. המשתתפים מסתובבים בין המסלולים, מתחלפים אחד בשני במהלך הנהיגה, מתדלקים את הרכב ומחליפים גלגלים, נהגי מרוץ של ממש.

ישנן עוד הפעלות רבות לימי הולדת. חשוב מאוד להתייחס לאופיו של הילד ומאפייניהם של האורחים, ורק אז לבחור את הפעילות המועדפת.

דימיטרי חזן




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב