דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ימי גיבוש לעובדים בצפון 

מאת    [ 27/04/2016 ]

מילים במאמר: 394   [ נצפה 9355 פעמים ]

ימי גיבוש לעובדים בצפון

יותר ויותר מקומות עבודה מבינים את חשיבותם של ימי גיבוש לקבוצות העובדים שלהם. התרבות המערבית שמקדשת עבודה, והטכנולוגיה המתפתחת שמאפשרת מגוון רחב של עבודה משרדים מסוגים שונים מביאים אנשים רבים לעבוד במרכזי עבודה מסודרים לתקופות ארוכות. השהות הארוכה במקומות העבודה, השהייה עם צוות עובדים שמגיע ממקומות שונים והשימוש הרב במחשבים מעורר את הצורך לצאת להתאוורר כדי לשמור על המורל הצוותי. מנהלים רבים חושבים מהי הדרך הטובה ביותר לשמור על צוות מגובש ורתום במקום עבודה, אחת האפשרויות הטבוות ביותר לעשות כך היא לשמור על תדירות של ימי גיבוש עובדים.

ימי גיבוש עובדים הם הזדמנות מצוינת לאוורר את צוות העבודה, ליצור גיבוש ולשמור על אופטימיות ומורל גבוהה בקרב העובדים. אספנו כאן מספר הצעות לימי גיבוש חווייתיים שאפשר לערוך בנקודות שונות ברחבי צפון הארץ:

הצעות לימי גיבוש לעובדים בצפון

יום גיבוש המשלב אטרקציה ברמת הגולן – רמת הגולן הנישאת מעל עמק החולה והכנרת מציעה שלל אטרקציות המתאימות בין השאר לעובדים. סיור טעימות יין ביקביי רמת הגולן, טיול טרקטורונים, קטיף עצמי של פירות יער ודובדבנים, אלה רק חלק מהאטרקציות הרבות שניתן להשתתף בהן במסגרת יום גיבוש צוותי.

טיול ג'יפים בצפון הארץ – אזור הצפון מציע שלל מסלולי ג'יפים שמתאימים לימי גיבוש של עובדים, מסלול בירדן ההררי, סיור הנחל תבור, טיול בציר המעיינות ברמת הגולן או ביקור באתרים היסטוריים כמו ה"מוחרקה", הכפר יודפת, העיר העתיקה בעכו ועוד יכולים להוות יום גיבוש מיוחד לצוות.

טיול בעקבות כתב חידה- אחד המשחקים המתאימים לכל הגילאים הוא יצירת כתב חידה, חברות שונות מציעות כתבי חידה המובילים בין אתר לאתר ברחבי צפון הארץ ויובילו את העובדים ביותר מאתגר של חשיבה וטיול בעקבות אתרים משמעותיים

פעילות ODT – ODT היא פעילות שנעשית בשטח בעזרת חבלים, מקלות ושאר אביזרים ניידים שיכולים להעביר קבוצת עובדים תהליך גיבוש מרתק ביום של פעילות. פעילות ODT ניתן לעשות בכל פארק או מקום בו יש מספיק שטח וטבע ומומלצת לעשייה על רקע נוף יפה או בקרבת מעיין או מקור מים זורמים.

סיבות לימי גיבוש לעובדים

אם אתם מחפשים סיבות לארגן לעובדים שלכם יום גיבוש אתם תוכלו למצוא הרבה. אחת הסיבות כמובן טמונה בכותרת והיא הגיבוש, כמה חשוב שעסק יעבוד ביחד, שכולם בשביל אחד ואחד בשביל כולם. על ידי כך עסק יכול לרוץ לעוד שניפם רבות. סיבה נוספת היא מנוחה וכיף שתספק לעובדים שלך אנרגיות חדשות לחזור לעבודה. כולנו צריכים את זה, את האפשרות לעצור ולמלא את האנרגיות מחדש. ימי גיבוש לעובדים בצפון יכולים לספק בדיוק את הצורך הזה.

אמיר ארונוביץ




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב