דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מהו תג המחיר של ממשלת ישראל לפיגועי חמאס ? לאן נעלם כושר ההתרעה של צבא ההגנה לישראל ? 

מאת    [ 26/04/2016 ]

מילים במאמר: 465   [ נצפה 3796 פעמים ]

כל בר דעת מבין כי לפנינו עליית מדרגה חדה וחמורה בגל הטרור הפלסטיני זאת לאחר גילוי מנהרת הטרור ליד הקיבוץ סופה, ופיגוע ההתאבדות הרצחני באוטובוס מס' 12 בירושלים בו עלו באש שני אוטובוסים, ב-18 באפריל. נשאלת השאלה מדוע הממשלה, מערכת הביטחון, וצה''ל החליטו שלא להגיב.

השאלות העומדות על הפרק הינם : 1. מדוע לא נקבע תג מחיר ברור להסלמה המסוכנת הזו ? 2. האם יש קשר בין אי הכרעת חמאס כארגון טרור רצחני במבצע צוק איתן (השלישי במספר) לבין ההסלמה המסוכנת שאנו חווים כעת ?

החיבור המדאיג בין חלקים של התנזים מבית היוצר של ”פתח ” ובין תאי הטרור הסוררים של חמאס "תנועת ההתנגדות האסלאמית" היא התפתחות לא פחות מסוכנת ממנהרת הטרור ליד סופה, והיא מצביעה רק על כיוון של החמרה בפעולות הטרור בעתיד. לאחר השתלטותה על רצועת עזה, חמאס היא גם גוף שלטוני כלומר לישראל ישנה כתובת ברורה שני מטר מבסיס קבלת ההחלטות . לאחר מבצע צוק איתן ( השלישי במספר אחרי עופרת יצוקה ועמוד ענן) הייתה ירידה משמעותית בירי הרקטות אך 26 ימים בלבד לאחר תחילת הפסקת האש בלבד השקט הופר. בממוצע בכל חודש נפילה אחת של רקטות ופצמ"רים ! . התפיסה האסטרטגית שעמדה בבסיס הסיסמא :“שקט יענה בשקט“ הוכחה ככישלון , ולמעשה איננה רלוונטית כלל ומשדרת רפיסות , הבלגה ואי חתירה למגע והכרעת האוייב .

כל אזרח במדינה מבין היטב כי ”שעון גדול עומד מעל ראשנו ” ובסופו של דבר יהא על ממשלת ישראל והעומד בראשה להכריע בקבלת החלטה נחושה למחיקת הזרוע הצבאית של חמאס הנקראת ”גדודי עז א-דין אל-קסאם ” - מליצייה חמושה המונה כ- 10,000 מחבלים מזויינים , כוח מבצעי של 6000 מחבלים , ותנועת בת הנקראת ”מוראביטון“ המכילה מספר אלפים בודדים . לפי מרכז המידע למודיעין וטרור מונה חמאס כ-20,000 מחבלים חמושים . כמו כן מלחמת חורמה בחמאס תגרור קבלת החלטה על חיסול הנהגת חמאס עזה קריי איסמאיל הנייה ומחמוד א‘זהר וזו שנותרה מחוץ לשטחים ובהם :

חיסול ההנהגה הצבאית והמדינית  של חמאס , ריסוק מפקדות הטרור , ניקוי הרצועה מנשק וטילים , החרמת כספי הטרור , קביעת תג מחיר ברור לכל טיל ורקטה  שנורה מרצועת עזה , שחרור ערביי עזה משלטון המאפייה והטרור של חמאס ושיקום הרצועה - כל אלה הינם תוצאה של קבלת החלטה בדרג המדיני של ישראל . 

 

הכותב עומד בראש חוג נאמני חירות במרכז הליכוד ויוצאי בית“ר ( חוג רעיוני )

חבר מרכז הליכוד וחבר חטיבת בוגרי בית“ר 

 

גיל שמואלי , כותב מומחהhref="mailto:gi_s@walla.com">  סוכן ביטוח מורשה  מומחה לביטוח פנסיוני וביטוח כללי . יו"ר חוג נאמני חירות בליכוד - חבר מרכז וחטיבת בוגרי בית"ר href="mailto:gi_s@walla.com">מייל :gi_s@walla.com                          טל: 04-951-1963




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב