דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הפעלת מזגן בקיץ 

מאת    [ 25/04/2016 ]

מילים במאמר: 454   [ נצפה 3511 פעמים ]

היום המזגנים הנמכרים בשוק הרבה יותר חזקים, הרבה יותר חסכוניים ובעלי טכנולוגיה שיכולה לקרר חדר במהירות רבה. נוסיף את העובדה שכיום פחות דירות ובתים מתקינים מזגן מרכזי אלא מתקינים מזגן אישי בכל חדר, ונקבל מתכון לקירור מהיר במהלך הקיץ.

אחת הבעיות הגדולות בשימוש של מזגן במהלך הקיץ הוא השימוש הלא יעיל במזגן. רוב בעלי המזגנים מחפים על הטמפרטורות הגבוהות שבחוץ ומכוונים את המזגן לטמפרטורות נמוכות במיוחד, למרות שההמלצה היא לשמור על טמפרטורת חדר סביב 24-25 מעלות. לכן, אנו רואים עלייה בצריכת החשמל בקרב בתים רבים, עלייה בהוצאות החשמל בתקופות הקיץ, יותר תקלות במזגנים במהלך תקופת הקיץ וגם דיווחים על התקררויות עקב הפעלת מזגן בלילה.

כיצד הפעלת המזגן בלילה גורמת לצינון?

צינון נוצר כתוצאה מאי יכולת של הגוף להסתגל לשינוי קיצוני בטמפרטורות. בחורף אנו מצוננים בגלל קור הולך וגובר מיום ליום, כך שבשלב מסוים הגוף שלנו לא מספיק להסתגל מהר מדי ואנו סובלים מצינון. מסתבר שגם בקיץ אנשים רבים סובלים מצינון, זאת עקב הישיבה הממושכת במזגן. ברגע שאנו מחפים על החום שבחוץ עם טמפרטורות קירור נמוכות ביותר, אנו לא מעניקים לגוף שלנו זמן להסתגל בין החום שבחוץ לקור העז שבתוך הבית. כאשר אנו ישנים עם מזגן על קירור, הגוף שלנו חשוף זמן רב לטמפרטורות נמוכות לאחר שהתרגל לטמפרטורות הגבוהות במהלך היום, וזה יוצר צינון.

הוצאות חשמל גדולות יותר ותקלות בקיץ

כמובן שכאשר המזגן שלנו בשימוש קבוע במהלך הקיץ אנו נחשף יותר לתקלות כתוצאה מעבודה ממושכת, וכמובן שהוצאות החשמל שלנו יתפחו. חשוב לשמור על טמפרטורה נוחה של 25 מעלות בכדי לשמור על יעילות הספק חשמל של המזגן ועל מנת למנוע ממנו לעבוד קשה מדי על מנת להגיע לטמפרטורות הנמוכות שמתחת ל-20 מעלות.

טיפים לתחזוקת מזגן בקיץ  

1. בתחילת הקיץ חשוב לבצע בדיקה תקופתית של המזגן על ידי טכנאי מזגנים מוסמך. הטכנאי בוחן את היחידה החיצונית ומוודא שהיא עובדת בצורה תקינה. זה יעזור לכם למנוע תקלות במהלך הקיץ, לשמור על צריכת חשמל נמוכה ומנוע הוצאה גדולה על החלפת חלקים במזגן עקב תקלה.

2. יש לנקות את המסננים הפנימיים של המזגן אחת לחודש על מנת לשמור על הניקיון המזגן מאבק. מסננים מלוכלכים גורמים למזגן לעבוד קשה יותר על מנת לדחוף אוויר לתוך החדר, מגביר את תקפות החשמל שלו, ויכולים לגרום לריח לא נעים. ניקיון מזגן היא אחת הדרכים הכי טובות להגן על תקינותו.

3. חשוב לנסות לא להעמיס על פעולות המזגן בקיץ. כלומר, אין לנסות לקרר את החדר בטמפרטורות נמוכות שמתחת ל-20 מעלות. נסו לכוון לקירור החדר בטמפרטורה שנעה בין 24-25 מעלות.

4. אם אתם חייבים להפעיל את המזגן בלילה במהלך הקיץ, חשוב לבחור באפשרות של מיזוג לילה (במידה ובמזגן שלכם קיימת האפשרות הזאת) שמונעת מהמזגן לקרר בחוזקה לאורך כל הלילה. לחילופין, אפשר להפעיל טיימר למזגן בלילה בכדי לחסוך ממנו לעבוד במהלך השינה.

 

פרו מיזוג - שירותי טכנאי מזגנים בחיפה והקריות




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב