דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


למה כדאי לך להשקיע את תקציב הפרסום שלך דווקא בפייסבוק? 

מאת    [ 22/04/2016 ]

מילים במאמר: 420   [ נצפה 3125 פעמים ]

בטח כבר יצא לך לשמוע על עסקים שמקבלים לקוחות מערוץ הפייסבוק שלהם, ואולי אפילו שמעת על עסקים ששמים תקציבי עתק על פרסום ממומן בפייסבוק. חלק יגידו לך שזה בכלל לא עובד וחבל על הכסף.

הכל נכון, ישנם המון פרמטרים המשפיעים על תוצאות הפרסום והחזר השקעה. מחיר ההתנסות שווה כל שקל.

אז הינה כמה סיבות למה כדאי לך לפרסם בפייסבוק ולהשקיע בדף עסקי לעסק שלך:

1. כ-4 מליון ישראלים מחוברים מידי יום לפייסבוק, קהל היעד שלך בטוח שם

2. בפייסבוק יש לך את היכולת להציג תוכן ויזואלי בקלות

3. ממשק נוח וקל לתפעול

4. להיות ויראלי, כל פוסט או פרסומת שלך יכולה להחשף לאלפי אנשים בזכות כפתור ה?שיתוף?

5. קשר ישיר על הלקוחות שלך - לקוחות יכולים ליצור איתך קשר בצ?אט של הדף

6. חיזוק לתדמית שלך ע"י תוכן איכותי ורלוונטי לקהל היעד שלך

7. אפשרות להשיג קהל עוקבים שהוא נכס לעסק

9. מערכת הפרסום מאפשרת לך למקד את הפרסומת שלך לקהל יעד ממוקד ורלוונטי על פי פילוח של מיקום, מין, תחומי עיניין ועוד

10. פתיחת דף והעלאת פוסטים לדף אינם כרוכים בתשלום


עלויות הפרסום בפייסבוק זולים ביחס לשאר ערוצי הפרסום השונים בדיגיטל וזו אחת מהסיבות העיקריות שרבים אוהבים לפרסם בפייסבוק.

מעבר לזה, בפייסבוק יש לך את הבמה להשיק משהו חדש ולספר עליו לכל החברים שלך והם כמובן יכולים תוך רגע לספר לחברים שלהם. אם המוצר/שירות שלך הוא אטרקטיבי תוכל לראות את תגובות הקהל תוך כמה ימים וקבל אינדיקציה על רמת הביקוש של המוצר/שירות שלך. אתה לא חייב שיהיה לך אתר כדי להתחיל לקדם את העסק ע?י פייסבוק, לפחות בתור התחלה.

הנה דוגמא קלאסית שתאפשר לנו להבין איך אפשר לנצל בחכמה את מערכת הפרסום של פייסבוק.

נגיד ואנחנו עכשיו הולכים ליבוא מוצר חדש לארץ במאות אלפי שקלים, אין לנו שום מדע מדוייק לגבי כמות הרכישות ורמת הביקוש שיהיו פה בארץ. אחרי שבדקנו שאכן למוצר כזה יש סיכוי להצליח, בדקנו והבנו מי קהל היעד העיקרי שלנו. רגע לפני ההזמנה במאות אלפי שקלים, ניתן לעשות טסט ולהריץ קמפיין ?בקרוב? בפייסבוק. בקמפיין נספר לקהל היעד שלנו על המוצר ויתרונתיו, נספר על המחיר ההשקה ונחכה לראות את תגובות הקהל. קמפיין בקרוב דרוש השקעה של 1000-3000 ש"ח כולל עלויות הקמה ופרסום. במידה ונראה שעל כל xxש"ח שהושקעו על הפרסום קיבלנו פניה, ניתן יהיה לעשות את החישוב מה עלויות הפרסום ואפקטיביות המוצר. במידה ונראה שאין מספיק פניות ואנשים פחות מביעים עיניין במוצר אולי כדאי לשקול מחדש את ההזמנה הגדולה או לבדוק את מה גרם לחוסר עיניין של קהל היעד שלנו.

*דף פייסבוק אינו תחליף לאתר. דף פייסבוק הוא עוד ערוץ שיווק דיגטלי לתמיכה בעסק

 

 

אהוד טייץ בעלים של משרד הפרסום "טייץ - עיצוב גרפי ושיווק במדיה"


http://www.taitz.co.il/


052-6835073




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב