דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


EFS- איך ליצור רושם בפחות מדקה 

מאת    [ 19/04/2016 ]

מילים במאמר: 446   [ נצפה 2965 פעמים ]

EFS  -  Elevator Fast Speech (נאום המעלית) הוא אחד הכלים החשובים ביצירת רשת נטווריקנג. מי שעוד לא מכיר את המושג, "EFS"  זהו  נאום-סיכום קצר שמטרתו להציג אדם, מקצוע, שירות, מוצר, אירוע או ארגון בצורה פשוטה, מעניינת ומהירה. השם EFS נקרא כך משום שעלינו לדמיין שאנחנו במעלית ופגשנו בה אדם שיכול ליצור עבורנו הזדמנויות מבחינת קריירה או אפילו לשנות לנו את החיים, ואת כל זאת אנו צריכים לעשות בין שלושים שניות לדקה.

נאום המעלית הוא חלק מהשיווק העצמי שלנו ובגלל שיש לנו עד דקה, עליו להיות קצר, מעניין וקולע לצד השני. אם הצלחנו להרשים את הצד השני, השיחה תסתיים בדרך כלל בהחלפת כרטיסי ביקור או קביעת פגישה עתידית.

להלן נקודות חשובות ליצירת נאום מעלית מוצלח:

 1. תציג את עצמך- "שמי...". הסתכל לאדם השני בעיניים, חייך, תציג את עצמך בביטחון, בכנות ובתשוקה כדי ליצור רושם חזק כבר מההתחלה.

 2. תציג את העסק-  "אני עובד בחברת...", "העסק שלי הוא..." לא לשכוח לשמור על הביטחון ומומלץ לא לשאול "האם שמעת עלינו?" או לחכות לסוג של הכרה, כי סביר להניח שהוא לא מכיר או שמע ובאופן כללי, זה לא אמור להיות המטרה העיקרית בנאום שלך.

 3. תציג את מיקום החברה- "העסק ממוקם ב...". הפוך את המיקום שלך לרלוונטי למצב. כלומר, אם יש לך משרד קטן בדירה שלך, המידע הזה כנראה לא יועיל לשיחה, אך אם תציג את החשיבות של העסק בכך שרוב הפגישות אמורות להתבצע בבית העסק של הלקוח, אתה מייצר רלוונטיות וערך מוסף לניידות והגמישות שלך כעסק.

 4. תבליטו את הייחודיות/הכישורים/המטרות שלכם או של העסק שלכם- בחלק זה של הנאום עליך להשתמש בתשוקה. עליך להציג את הייחודיות שלך ואת המטרות העיקריות כדי לעניין את הצד השני ולהראות שיש לך שאיפה ליצור שיתוף פעולה עתידי. תדגיש איך אתה שונה ומיוחד מהמתחרים האחרים, תיצור משמעות עבור אותו אדם ותשתמש במונחים של תוצאות חיוביות שאתה יכול להציע במקום להתמקד בפרטים הטכניים מנקודת המבט שלך. זה הזמן להיות שאפתן וגאה בחשיבה ובצורת הביטוי שלך. 

לדוגמא: "שמי דניאל ברו, אני בוגרת תואר ראשון במנהל עסקים ומאמנת אישית מוסמכת בתחום העסקי. כיום אני מאמנת אנשי עסקים, מנכ"לים וסמנכ"לים בבתי העסק ובקליניקה הפרטית שלי בתל אביב. כחלק מתהליך האימון אני מלווה בעלי עסקים ומנהלים במטרה למקסם את המטרות והיעדים העסקיים שלהם ולהגיע להישגים אישיים ומקצועיים. אני מעוניינת לפתוח סדנה ייחודית בתחום ולעשות שינוי תפיסתי בעולם העסקים. אשמח אם נוכל לקבוע פגישה בנושא כדי להסביר לך יותר לעומק על הסדנה וחשיבותה".

 לסיכום, EFS הוא חלק מהותי וחשוב ביצירת רשת הנטוורקינג שלכם ולכן חשוב לכל אחד ואחד ליצור נאום מעלית ולהתאמן עליו לפני, כדי שברגע האמת תוכלו לשדר את הביטחון והתשוקה הנדרשים בנאום. אל תשכחו שהנאום אמור להיות ספציפי ומותאם לאותו אדם וכמו כן, תקשיבו לצד השני ותהיו ערים לשפת הגוף שלו, כך תוכלו לבחון האם הוא מתעניין והאם הוא באמת מקשיב לכם.

 

כל הזכויות שמורות ל- Daniel Biz-bru


 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב