דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איך להוציא אזרחות רומנית 

מאת    [ 06/04/2016 ]

מילים במאמר: 363   [ נצפה 2244 פעמים ]

כאן תוכלו למצוא מידע שימושי להוצאת אזרחות רומנית בהתאם לנהלים של השגרירות הרומנית והזכאויות בחוק. ישראלים רבים מבקשים היום להחזיק גם אזרחות זרה לצד האזרחות הישראלית,  תוך קבלת אזרחות רומנית נפתחות בפני בעליה הזדמנויות חדשות של תעסוקה, מגורים והשקעות בתחום הנדל"ן.

ההתמודדות עם הקשיים בבירוקרטיה הרומנית

ישראלים רבים מספרים על התמודדות לא פשוטה מול הבירוקרטיה הרומנית, בהשוואה לבירוקרטיה הישראלית ולשירותי המשרדים הממשלתיים בישראל, הם מספרים כי שירותי המשרדים הממשלתיים ברומניה מסורבלים ואיטיים הרבה יותר. ברומניה לא ניתן היום עדיין למלא טפסים אונליין או לבצע פעולות מסוימות אונליין. את כל המסמכים יהיה עליכם להגיש בדפוס תוך הצגת חותמת נוטריון לאימות המסמכים. ידיעת השפה הרומנית תהווה יתרון משמעותי, קשיי שפה מעוררים קושי משמעותי בעבור הישראלים.

כדאי לדעת כי תקנות קבלת האזרחות הרומנית לישראלים משתנים מעת לעת, חוסר האחידות בנהלים והשינויים התכופים מעוררים קשיים נוספים. היום ישראלים רבים נתקלים בקשיים גם לאחר הכנת כל המסמכים הדרושים יחד עם חותמת נוטריון כנדרש. ישנם לא מעט מקרים בהם קושי באיתור המסמכים הדרושים או שינויים פתאומיים בנהלי קבלת האזרחות גורמים לישראלים להתייאש ולוותר על קבלת האזרחות.    

איך כדאי לפעול לקבלת אזרחות רומנית?

יש לכם אפשרות לפעול ישירות מול הרשויות לקבלת האזרחות, אך משמעות הדבר היא שאתם מתמודדים בעצמכם עם הבירוקרטיה ומכינים בעצמכם את כל האישורים ומסמכים הדרושים יחד עם חותמת נוטריון במקומות הנכונים. אם יש לכם הרבה זמן פנוי, סבלנות ברזל, נחישות וכישורי שפה טובים ברומנית תוכלו לנסות לבצע את התהליך בעצמכם.

אלו המבקשים להוציא אזרחות רומנית בצורה פשוטה יותר יוכלו לפנות אל חברות העוסקות בתחום, פועלות בישראל מספר חברות המציעות סיוע וליווי בתהליך לקבלת אזרחות רומנית ושאר אזרחויות זרות, השירות בתשלום. משמעות הדבר היא שצוות מקצועי ינהל בעבורכם את התהליך כולו, אתם תתבקשו למלא את המסמכים הדרושים, לספק פרטים אישיים ולהציג את התעודות המבוקשות. השירות כולל לעתים גם חותמת נוטריון על המסמכים, בעזרת החברות המקצועיות העוסקות בתחום הופך התהליך הרבה יותר פשוט. חשוב לציין כי מעורבות של חברה מקצועית לניהול התהליך אינה מבטיחה את אישור האזרחות.

שימו לב, כל התנהלות מול הרשויות ברומניה או השגרירות הרומנית יש לנהל בצורה מדויקת ומכובדת, עליכם להקפיד על כל השלבים. נסו לשמור על יחסים טובים עם הפקידים הרומנים, גלו סבלנות ואדיבות גם כאשר נראה כי נתקלתם בבירוקרטיה מסורבלת ומתישה.

 

שירותי חותמת נוטריון למסמכים הדרושים לקבלת אזרחות זרה




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב