דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ארבעה נקודות לקחת בחשבון בעת קנית רובוט לבריכה 

מאת    [ 06/04/2016 ]

מילים במאמר: 373   [ נצפה 1939 פעמים ]

מוצר שנקרא רובוט לבריכה אשר פועל באופן אוטומט ומלא ללא קיטורים ותלונות ועוזר רבות לשמירה רציפה של הבריכה נקיה. רובוטים אלה יכולים לעשות את כל העבודה הקשה בשבילכם אך דבר אחד מוטל עליכם והוא לבחור את הרובוט הנכון עבורכם ולגודל הבריכה שברשותכם!

לחץ שאיבה

תארו שאתם זורקים את הרובוט לבריכה ובעשרים דקות הראשונות לפעולתו הוא נכבה או נחלש כמו איזה טרואיני שניתקל בכל דבר בדרכו עד שנחלש. ואז פתאום הוא מוציא אוויר ודוחף את העלים והלכלוך במקום לשאוב אותם פנימה, חלק מהרובוטים מורידים את לחץ הוואקום שלהם כאשר המיכל מתמלא לכן יש לוודא שהרובוט לבריכה שבחרתם לרכוש שומר על לחץ השאיבה לאורך כל תהליך הניקוי ולמרות שהמיכל/שקית מתמלא.

גודל מסנן

הרובוט שרכשת נראה פנטסטיק ופועל פשוט נפלא והופ אתה זורק אותו שוב למים שיעשה את העבודה הרובוט מגיע לאמצע של הבריכה עד שאתה פתאום שם לב שהמסנן מלא וצריך למשוך אותו החוצה ולנקות הכל! ואז אתה מרגיש לא נוח שזו התמורה למחיר ששילמת. לפני שאתה משקיע ברובוט לבריכה שנראה טוב וודא כי גודל המסנן גדול מספיק לתהליך ניקוי שלם של בריכת השחיה שלך בפעם אחת מבלי צורך להתערב.

דפנות ויכולת התקדמות

אם הקרקעית של בריכת השחיה שלך הוא ללא רבב אך הפינות ודפנות קירוי הבריכה עדיין ירוקים קרוב לוודאי שמרוצים לא תיהיו. ישנם מספר רובוטים לבריכות שחיה עם יכולת מדהימה לצלול למעמקי הבריכת שחיה אך כל מה שנוגע לטיפוס זה פשוט יותר מדי – הם לא יכולים. אותו הדבר בנוגע לקירות הדפנות הרובוטים הללו נועדו ותוכננו להגיע לקו המים במטרה לקרצף אצות משולי הקירות, אם אין להם את הכוח או האחיזה כדי להגיע לקצה של הקיר אז קרוב לוודאי שתצטרך למצוא אחד שכן יעשה את העבודה.

ניווט

רובוטים לבריכות שחיה לרוב באים עם מחשב פנימי בעל יכולת למידת פריסת שטח הבריכה ולאחר מכן למפות את הנתיב היעיל ביותר כדי לנקות באופן שיטתי ורציף וזיהוי חפצים שונים בבריכה במידה ויש. למרות שהדרך ההגיונית היא לבחור בקדמת הטכנולוגיה כרגע נראה שזו תיהיה הבחירה האחרונה ברובוט לניקוי בריכה אשר ממפה עצמאית את השטח ועלול לפספס נקודה או נקודות שונות לניקוי בבריכה.

לסיכום נאמר ונמליץ כי בחירת רובוט ניקוי לבריכה צריך להיות ממספר שיקולים ביניהם כאלה שיתאימו לצרכים שלכם ולגודל בריכת השחיה וככה למעשה תגיעו למיקסום הרכישה לכם ולאורך זמן.

לעזרה וסיוע בבחירת רובוט לבריכה מותאם לצרכים שלכם ולגודל בריכת השחיה שברשותכם אנו מזמינים אתכם להיוועץ ביועצי המכירות שלנו ב WaterFun מרכז מכירות בריכות שחיה ציוד ותחזוקה.


 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב