דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מהי העלות לשיפוץ הדירה שלנו ? 

מאת    [ 16/03/2016 ]

מילים במאמר: 523   [ נצפה 1696 פעמים ]

אם החלטתם לשפץ את הדירה, אז ראשית מגיע לכם מזל טוב. יש לבדוק את ההצעות לעומק. אחד הכללים הידועים הוא, לא לקבל הצעות מחיר באמצעות הטלפון, כי אם  בעל חברת שיפוצים רצינית, יגיע לראות את הדירה, יתרשם ויחליט יחד אתכם, לגבי סוג השיפוצים. את הקבלן או את חברת השיפוצים, יש להזמין, רק לאחר שיש לכם מושג איזה סוג של שיפוץ דירה יש לבצע וכן, את העלויות של השיפוצים, לאחר שביררתם באמצעות הרשת ואתם כבר הכנתם לעצמכם את התקציב.

על מנת למנוע וויכוחים, וזאת, לאחר שבחרתם בחברת שיפוץ דירות מסוימת, יש לעגן את השיפוץ באמצעות חוזה מסודר, אשר יכיל את כתה הכמויות{ חומר הבנייה, כמויות ועלות} וכן, את, מחיר העבודות השונות שיש לבצע, באמצעות בעלי מקצוע שונים של קבלן השיפוצים או החברה. המחירים של כל שיפוץ הם שונים ויש לערוך את החישוב המדויק ולציין אותו  בחוזה. בדרך זו, תמנעו אי הבנות. גם לגבי לוחות הזמנים, יש לציין זאת בחוזה, כלומר על שלב של השיפוץ, מתי הוא יסתיים עד לשיפוץ המלא.

איך מחשבים את עלויות השיפוץ?

עלויות שיפוץ דירה מורכבות מכמה גורמים אשר העיקריים בניהם, יהיו עלות החומרים, עלויות העבודה ועוד. במידה ויש צורך להחליף מערכות מסוימות, כגון מערכת אינסטלציה או חשמל, יש לתת על כך עדיפות לפני הפן העיצובי, היות ומערכות אלה, הן עיקריות בכל דירה ויש לתת להן עדיפות ראשונה. אם אתם מעוניינים לחסוך בעלויות{ובעצם מי לא?..} ישנן אפשרויות שחסכו לכם הרבה, כמו, שיפוץ דירות בתקופת החורף, שזוהי תקופה שאין הרבה עבודה לחברות השיפוץ, מה שיוזיל את העלויות.

ישנן דרכים נוספות להוזלת העלויות ואילה הן:


    • הדבקה של פרקט למינציה במקום ריצוף
    • רכישה של כלים סניטריים וקרמיקה במחיר נמוך בהרבה מהמקובל, באמצעות מציאת קולקציות ישנות יותר או עודפים.
    • עבודות גבס שהן זולות ודקורטיביות
    • החלפה של דלתות חיצוניות של ארונות המטבח במקום להזמין מטבח חדש.

זו עובדה ידוע ומוכרת להרבה חברות שיפוצים, כי בעת שיפוץ דירה, בעלי הבית, מקבלים תאבון רב ומעוניינים לשפץ או להוסיף אלמנטים נוספים שיעלו כמובן יותר, חשוב להימנע מכך, היות ותמצאו את עצמכם חורגים בהרבה מהתקציב אשר קבעתם לעצמכם מראש.

בחירת חברת שיפוץ אמינה - תחסוך לכם בעלויות השיפוץ

יש כאלה המעוניינים לשפץ את מראה המטבח שהוא חלל מרכזי וחשוב בכל בית. על מנת להימנע ממקרים לא נעימים, כגון החלפת אינסטלציה בכל הבית, אשר תגרום לחריגה משמעותית של שיפוץ דירות, יש לבחור חברת שיפוץ אמינה, אשר תסביר ללקוח, במה כרוכות העלויות כבר מלכתחילה. תכנית שיפוצים שיכין בעל חברת השיפוצים, תהיה אינדיקציה ברורה ונכונה, בכל מה שקשור בעלויות ובתקציב. חשוב להתחשב במרכיבים נוספים, כגון ריצוף הדירה, או החלפת פרקט, הוספה של נקודות חשמל ותאורה, החלפת חלונות ודלתות פנים, החלפת דלת כניסה,  איטום נכון של הדירה ועוד. אם מדובר בהריסה של קירות הבית, בהרבה מקרים, יש לקבל את הייעוץ של המהנדס, אם יש צורך באישורים והיתרים, כמובן שכל אלה, יעלו את העלות של שיפוץ דירות ולכן, את כל הפרמטרים הללו, יש לקחת בחשבון ולקחת מקדם של סכום גבוה יותר, על מנת שנדע אם סכום השיפוץ או התקציב שהעדנו לרשותנו , אכן יספיק.  השוואה בין כמה חברות שיפוצים שיש להן שם ומוניטין, יסייעו בחיסכון העלויות של השיפוץ. יש לקבל לפחות שלוש עד ארבע הצעות מחיר ולהסיק את המסקנות שלכם, בדבר בחירת החברה הנכונה שתבצע עבורכם את השיפוץ הנדרש..

 

 

עמית רונן




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב