דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


האם האווירה - הוא מוקד המשיכה החדש של היום בביקור במסעדות 

מאת    [ 15/03/2016 ]

מילים במאמר: 443   [ נצפה 2330 פעמים ]

יש מסעדות שאתה מבקר בהן אך ורק בשל האוכל, ויש מסעדות שמוקד המשיכה שלהן הוא האווירה. אני חושב שזאת אחת הסיבות ש"קפה המדרחוב" בכפר סבא היא אחת מהמסעדות המומלצות בארץ. לא מזמן ישבתי במקום ושמעתי את אחת הסועדות אומרת לחברתה "זה המקום היחידי באזור השרון שהוא כמו בתל אביב". יש משהו בזה, חשבתי לעצמי. אני אוהב לגור באזור השרון, אלא שלצערי מבחינה קולינרית רק בהרצליה מצאתי מסעדות שמשלבות אווירה ומזון איכותי.

שאר האזור מאופיין לטעמי בכמה מסעדות לא רעות, אבל בשביל "לא רע" לא תמיד כדאי לצאת מהבית. בקפה המדרחוב יש לשמחתי גם אוכל טוב וגם אווירה. אחת המנות האהובות עלי היא קציצות פראסה ופירה בטטה שאני אוהבת להזמין בליווי סלט הסלק המעולה שלהם. המוזיקה טובה, האנשים טובים ומדי פעם יש ספיישלים בתפריט. אומנם אזור השרון הוא לא אזור מתוייר באופן מיוחד,  אבל אם ביקרתם אצל הדודה ונשארתם רעבים אז שווה לבקר.

בדרך כלל כשאנחנו יוצאים לאכול בחוץ אני אוהב לבקר במסעדה אחרת, בכל פעם. אני תמיד אצטייד ברשימת מסעדות המומלצות במרכז וכך אבחר את המסעדה בה אבקר. פעם אחת בלבד הרשיתי לעצמי לעבור על הכלל הזה וזה היה בביקורי במסעדת 'נוינו סוקה' שממוקמת בהרצלייה. אף על פי שכדי להגיע לשם נסענו לא רחוק מהבית, ברגע שהגענו הייתה תחושה שנכנסנו לעולם אחר. רגע שנכנסים למסעדה ניצבים מול מנורות שנדלייר ענקיות וריהוט כפרי כבד שנותן אווירה של מקום אקזוטי ומיוחד.

התחלנו את הארוחה בקרפצ'יו בקר נהדר – מנה שמנסיוני קל להרוס אם הפרוסות אינן דקות במידה מספקת. המשכנו בפילה סלמון ובפיוז'ן (שניהם מצוינים) והוספנו גם את ירקות ברוטב נהדר.

 כל האווירה במסעדה השרתה עלינו תחושה של חזרה בזמן אל מקום עתיק, חפצי האומנות שמסביב יצרו לכל אחת מהמנות שהזמנו צבעים נפלאים של אקזוטיקה עדינה. זאת לא המסעדה היחידה באזור השרון שמקפיצה את איכות המסעדות באזור.

מסעדה מומלצת אחרת ממוקמת בהוד השרון. מסעדת 'יאמטויה', היא אחת המסעדות המומלצות בארץ המתמחה באוכל יפני. התפריט מאוד מגוון וחוץ מסושי ניתן להזמין שלושה סוגי מרק, כמו גם סלטים, נודלס ומנות אורז. לשמחתי במסעדה יש רשימה ארוכה של מנות פירות ים ואני ממליצה במיוחד על ה"הוטטה רול", סושי שכולל בשר צדפות וסלומון ומעוטר בפלחי לימון ואיקורה.

במסעדה שתינו גם סאקה (יין יפני) שהיה עדין מאוד בטעמו והיה בן לוויה נפלא לארוחה. אם הגעתם והמקום היה סגור, כנראה שזה יום ראשון. לא נורא, באזור השרון על אף שהאזור אינו שופע בתיירות פנים או תיירות חוץ, הרי שניתן למצוא מסעדות רבות ומגוונות באיכות גבוהה וברמת עיצוב גבוהה אף יותר. בטרם יציאה למסעדה, מומלץ לרכז רשימה של מסעדות מומלצות תוך התבססות על המלצות של חברים, המלצות מאתרי אינטרנט ועוד. רק לאחר שגיבשתם לעצמכם רשימת מסעדות מומלצות כדאי להניע את הרכב ולנסוע ליהנות מערב נעים וטעים במסעדה טובה. 

רפי ברזילי - ביקור במסעדות הכי טובות באזור המרכז




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב