דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הדברת טרמיטים ללא קדיחות. 

מאת    [ 14/03/2016 ]

מילים במאמר: 468   [ נצפה 1486 פעמים ]

הדברת טרמיטים ללא קדיחות 

אם אתם אוהבים מוצרי עץ, כנראה שיכולתם לרהט איתם כמעט את כל הבית. ארונות, שידות, שולחנות, כסאות כל אלו עשויים עץ ואתם יכולים ליהנות מהמראה והצבע שאתם כל כך אוהבים. אך מה הייתם עושים אם מישהו היה מחליט לצאת במתקפה דווקא נגד החפצים שאתם כל כך אוהבים ? הטרמיטים, חרקים קטנים וחיוורים למראה דמויי נמלים, אוכלים למחייתם מוצרי עץ מכל הסוגים. אין עץ בטוח מפניהם, כך שבמידה והם יגיעו לביקור אתם עלולים לראות את כלל המוצרים אצלכם מתפרקים ונהרסים. במקום לפחד, זה הזמן לברר על הפתרון האסתטי ביותר שתוכלו למצוא – הדברת טרמיטים ללא קדיחות, וכך להציל את ביתכם.

מספר  דברים שחשוב לדעת

הטרמיטים חיים במושבות מאורגנות. המושבה מחולקת למעמדות. בראש ההיררכיה  עומדים מלך ומלכה אשר תפקידם הוא להגדיל את מספר תושבי הקן. בכל מושבה יש חיילים ופועלות שתפקידם הוא להגן על תושבי הקן ולדאוג למזון.

הטרמיטים ניזונים ממוצר עץ. הם מצויים בכל מקום, בעיר וגם בכפר. הם ניחנו בחוש ריח מפותח המוביל אותם אל כל מקום שבו נמצאת תאית העץ, במיוחד אל תאית העץ המצויה בעצים רטובים המפיצים ריח חזק. לכן כל מקום שבו יש רטיבות, נזילות  ועובש, כמו ארונות המטבח או ארונות האמבטיה, זהו המקום האידיאלי עבור הטרמיטים.

 מיד כאשר אתם מגלים סימנים ראשונים של הימצאות טרמיטים בבית כמו חורים קטנים במשקופים או ברהיטים, אבקה או נסורת עץ על הרצפה ועוד יש להזמין הדברת טרמיטים. אם לא תזמינו מיד מומחה בתחום הדברת טרמיטים, אתם עלולים להיחשף לנזקים כלכלים כבדים ובמקרים קיצוניים גם לסכנת חיים. הטרמיטים פוגעים ביסודות המבנים ועלולים להביא לקריסתם. 

זיהוי הבעיה

הדבר החשוב ביותר הוא לאבחן שאכן מדובר בטרמיטים. בכדי להיות בטוחים ישנם כמה מושגי יסוד אותם ניתן להכיר בקשר לטרמיטים. אחד הדברים הבסיסיים הוא חוסר האהבה שלהם לאור השמש. עקב כך, הם בונים "טיובה" שהיא מנהרת בוץ וחומרים נוספים שמעניקה להם מעבר בטוח מחפץ לחפץ וחוסמת עבורם את האור. אם זיהיתם בביתכם טיובה כזו, תוכלו להיות בטוחים שאתם מתמודדים מול טרמיטים.

בחירת השיטה הנכונה 

מול טרמיטים יש לבחור את האמצעים הטובים והמקצועיים ביותר, מאחר ומדביר שאינו מקצועי עלול לגרום ליותר נזק מתועלת. בשיחת הבירור שלכם, בחנו האם למדביר יש ניסיון בעבודה מול טרמיטים והאם הוא משתמש בשיטה של הדברת טרמיטים ללא קדיחות, כך שתוכלו להיות בטוחים שהוא יוכל להתאים לכם ולהדברה בה אתם מעוניינים.

ביצוע הדברת טרמיטים

כאשר המדביר יגיע אליכם הוא יבחן את מיקומם של הטרמיטים בהתאם לסימנים השונים המופיעים בדירה וינסה למצוא את המיקום הקרוב ביותר לקיומו של הקן. לאחר ההחלטה על המיקום יפזר המדביר לאורך מסלולם של הטרמיטים ג'ל הדברה מיוחד אשר הטרמיטים מתפתים לקחת איתם לקן, מאחר והם אינם יודעים שהוא מורעל. הטרמיטים מעבירים את הג'ל בין כלל המושבה, עד שהוא מגיע למלכה ומרעיל את כלל הטרמיטים. כך ניתן לבצע הדברת טרמיטים למושבה שלמה של טרמיטים ללא צורך בקדיחות או בחורים שונים כמו בשיטות הדברה אחרות. 

 דוד לוק




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב