דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מעצבת שמלות כלה - חשיבה מחוץ לקופסא 

מאת    [ 07/03/2016 ]

מילים במאמר: 737   [ נצפה 2546 פעמים ]

 כיום, עושים שימוש רב בבדי תחרה מחורזים ומשובצים באבני חן  ונדרשת רקמה ידנית ושימוש בשיטות עבודה מסורתיות לעיצוב וייצור שמלות כלה מיוחדות. לא ניתן לתפור חלקים אלו במכונת התפירה בשל החרוזים והאבנים, תהליך זה ארוך מהרגיל ודורש מקצוענות, מיומנות ושעות תפירה רבות המייקר את ייצור השמלה אך התוצאה משתלמת ביותר.

פיתוח גזרה, הינו שלב ראשוני בו יש מחשבה עמוקה וחשובה שלאחריה יתקיים העיצוב וייצור-תפירת  השמלה. כל מעצבת מביאה לידי ביטוי את טעמה האישי וצרכיה של הכלה בבחירת אלמנטים בשמלה, שיהיו נוחים ולא מסורבלים.  החשוב מכל שזה נעשה תוך העצמת הסיפוק ביצירה אומנותית שימושית ופרקטית במו ידיה. טכניקות לעיצוב וייצור של שמלות כלה בעבודת יד מלווה בחדוות העשייה, תשוקה לגזור את הבדים ולראות את היצירה הראשונית  של עיצוב שמלות בהתאמה אישית.  למעצבת שמלת כלה חשוב מאוד פיתוח גזרה ייחודית בה ניתן לכלול בדים עם הדפסים מיוחדים, יצירת אפליקציות חדשות ומגוונות, הרכבת הגזרה, הדבקה ותפירה ידנית תוך דגש על חדשנות וייחודיות אישית של המעצבת.

    שמלות כלה גיאומטריות

שמלות כלה בשנת 2016 ברובן כוללות בדי תחרה גיאומטריים ייחודים שמעניקים מראה של תכשיט לצווארה של הכלה, במצרים העתיקה היו עושים שימוש רב בעיטורי בגדים בצורות גיאומטריות המשווה לבגד מראה של מלכות. לא עוד מסורת של פרחים קטנטנים ופסי סיומת שחוזרים על עצמם, כיום במרכז התחרה יש אפליקציה גדולה ומשמעותית ומסביבה צורות חדשות של ענפי זית, סלסולים, אבסטרקטים, צורות גיאומטריות ממוחשבות, עושר מרשים ביותר. כל זאת נכון אם מדובר בכלות שאוהבות אופנה ואוהבת את כל החדשנות. במגזר הדתי חרדי זה לא היה פשוט לשכנע כלה לעצב שמלת כלה בגוון שונה מלבן מאחר ויש תפיסה שלבן זה טהור,  לדוגמה הכלה היפנית  תלבש קימונו לבן וארוך, הכלה מוקפדת, עם מצנפת לבנה ומסורתית לראשה. ידוע שהצבע הלבן  אצל הכלות מסמל בתרבות היפנית טוהרה, רוגע, טמפרמנט נעים וסובלני גם בדת היהודית לבן מסמל טוהר ואור יקרות למרות שכיום רואים גוונים רבים של לבן, שמנת  ברונזה בהיר.

עיצוב שמלות כלה בישראל הינה  פעילות יצירתית, בהן הוכחה מסורת של איכות והצטיינות, התחדשות מתמדת ופריצות דרך אומנותית-עיצובית, בישראל מתפתחת תעשייה שמלות כלה אמנותית מקורית ועשירה וכמובן לכל המעצבים יש שאיפה  להיות מובילים בעיצוב שמלות כלה, לשנות את חשיבה, את פני העיצוב והאמנות בעולם. בישראל יש שפע של מעצבים שכיום הם כבר בינלאומיים  ואהודים על קהלים שונים בעולם. מראה השמלות ייחודי, אסתטי ומתוחכם.

שמלות כלה הן עולם ומלואו המבחר עצום רחב ומסועף, בישראל שמלות הכלה נחשבות המיוחדות בעולם, הנועזות שעיצובן הוא מחוץ לקופסה  החל מסוגי הבדים בהם עושים שימוש וכלה בגזרות שונות ורבות, מה שחשוב ששמלות כלה הן לא שבלוניות ,הן כל כך שונות זו מזו, יכולה להיות שמלת כלה נפוחה זוהרת ויוקרתית יכולה להיות שמלה קלאסית צמודה או סטרפלס החשוב ביותר שאת כלה יקרה תרגישי בה נוח והשמלה תהיה מותאמת לאופי שלך, לסגנון החיים שלך וכמובן שהשמלה תהיה נעימה ולא מסורבלת מעצב/ת שמלות כלה  מנסה ליצור לשמלות כלה סוג של סיפור  אישי המותאם לך אישית אשר יש לו התחלה-צילומי חוץ  אמצע חופה ,המשך הערב עד הסוף  עם נינוחות בריקודים .

שמלת כלה יכולה גם להיות לפי טעמך, סגנונך ואורח חייך מה שחשוב לשתף את המעצבת במה היית רוצה שיהיה בשמלה ומה לא. חשוב לומר כל דבר מההתחלה מאחר וזה משפיע מאוד על עיצוב השמלה על כל התהליך בהמשך.  בעיצוב אישי היא שמלה בה גם לך יש דעה או רעיון בעיצוב, את מביאה אתך ומשלבים אותו יחד עם שמלה שמוצאת חן בעינייך מהקולקציה או יצירת שמלה חדשה לחלוטין עם רעיונות שראית או את מעוניינת שיופיעו המוטיבים הללו בשמלת כלה שלך,  ניתן לעשות שינויים, ניתן לשנות את בד התחרה, לפתוח לסגור להצניע אך המוטו של העיצוב הראשי יישאר. לעיתים קורה לפעמים שבאים עם משהו בראש רואים את אחת  השמלות של הקולקציה ומשנים את הדעה .

 שמלת כלה מוצלחת היא בעצם שמלת כלה שמבטאת משהו אישי שלך, להוסיף אלמנט שראית בשמלה אחת  ולהוסיף לשמלה שלך מבלי לפגוע באנרגיות ובזרימה של רוח המעצבת שמלות כלה והיא בעצם תבטא את טעמך ואישיותך. שמלת כלה שנמצאת בקולקציה שמוצאת חן בעינייך  היא כבר חוסכת לך את הדמיון שאת צריכה להפעיל בשמלה שמעוצבת מההתחלה, כמובן שניתן לערוך שינויים מסוימים, אך לא לשנות את העיצוב העיקרי של השמלה. בהתייחס למחיר  שמלת כלה יש לקחת בחשבון  שבהרבה חברות יצרניות של בדי תחרה בעולם הגוון השמנת הא השולט. קשה יותר למצוא עיצובים חדשניים בגוון לבן את מידת ההשקעה הגדולה והיא  כוללת פריטים נוספים תכשיטים, כפפות, הינומה גלימה  ושובל  כמו כן החומרים ממנה היא עשויה, הגזרה ומורכבות הגזרה, שמלת כלה היא לבוש המשתנה מכלה לכלה וזאת ניתן לפרשנות משתנה החשוב מכל זו הכלה, דמיונה, סגנון חייה ואיך היא מדמיינת את עצמה כמלכה נסיכה בעולם האגדות.

 

054-4969106


suzy-dress.com




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב