דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איך להבטיח לעצמכם מספיק כסף להחזרת הלוואה 

מאת    [ 27/02/2016 ]

מילים במאמר: 366   [ נצפה 2190 פעמים ]

הלוואות הן חלק בלתי נפרד מהחיים, כמעט כולם נעזרים בהלוואות מספר פעמים במהלך חייהם, התנהלות נכונה היא המפתח לקבלת הלוואות בתנאים טובים, עמידה בתשלומי ההחזר ופדייה מהירה של החוב. אחת הטעויות הנפוצות ביותר בתחום היא נטילת הלוואה מיידית בריבית גבוהה בכדי לשלם הלוואה אחרת. כדאי ליטול הלוואה למטרת תשלום של הלוואה קיימת רק כאשר התנאים של ההלוואה החדשה טובים יותר מבחינת ריבית ופריסת החזרים.

הדבר החשוב ביותר שצריך לדעת על הלוואות הוא שכל הלוואה צריך להחזיר עם ריבית. הריבית היא הסכום שעלינו לשלם בעבור הזכות להשתמש בכסף אשר אינו נמצא ברשותנו. היום כמעט כל אחד יכול לקבל הלוואה מיידית בבנק, בחברות האשראי ובמסגרות מימון פרטיות. הקלות בה אפשר לקבל הלוואות יוצרת פזיזות וקלות דעת לה אין כלל מקום בהתנהלות פיננסית. הלוואות נוטלים רק כאשר ישנה תכנית ברורה ויכולת לעמוד בתשלומי ההחזר, כל עוד אנכם יודעים איך והאם תצליחו לשאת בתשלומי ההחזר לא תיקחו הלוואות.

הלוואות בסכומים קטנים – טעות נפוצה נוספת

קל יותר לקחת הלוואה בסכום של 5,000 שקלים מאשר סכום של 10,000 שקלים או 20,000 שקלים. רוב האנשים מקבלים על עצמם הלוואות של 5,000 שקלים מבלי לחשוב פעמיים, הם לוקחים הלוואה אחת ולאחר כמה חודשים עוד אחת וכאשר ההחזרים הופכים למעמסה הם לוקחים הלוואה שלישית ורביעית... הסכומים הקטנים האלו מתחברים לסכומים משמעותיים, כל הלוואה מתחילה במחשבה תחילה ותכנון פיננסי גם כאשר מדובר בהלוואה של 1,000 ש"ח.

הגדלת הכנסה

המשוואה מאוד פשוטה, בכדי לשלם את ההחזרים של ההלוואה מבלי לפגוע ברמת החיים עליכם להגדיל את ההכנסה שלכם. תופתעו לגלות כמה בקלות תוכלו לעשות זאת, זה הזמן לברר על כמה שעות נוספות במקום העבודה או עבודה נוספת של חלוקת עיתונים, בייביסיטר ועוד, יש הרבה מאוד עבודות שתוכלו לבצע מהבית בשעות הפנאי.

אין ספק כי תעדיפו לבלות את שעות הפנאי שלכם במנוחה, אך כאשר המצב הכלכלי דוחק וקבלתם על עצמכם הלוואה מיידית יש לכם אחריות לשאת בתשלומים. לאחר תקופה מאומצת תצליחו לפדות את ההלוואה במלואה ותוכלו לחזור ליהנות משעות הפנאי שלכם.

צמצום בהוצאות

אם אין לכם אפשרות להגדיל את ההכנסה יהיה עליכם לצמצם בהוצאות בכל התחומים, זה הזמן לחפש סופרמרקט זול יותר ולעבור להזמנת מצרכים אונליין, זה הזמן להתחיל לחסוך בחשמל ומים, זה הזמן לחסוך בדלק, זה הזמן להחליף בילויים יקרים במסעדות בארוחות במסעדות עם קופונים והנחות.

שירותי הלוואות מיידיות מגורם פרטי בתנאים טובים




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב