דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


על איזה מזרון אתם אוהבים להעביר את הלילה ? 

מאת    [ 09/02/2016 ]

מילים במאמר: 658   [ נצפה 2369 פעמים ]

מזרונים נוחים זאת לא מילה גסה

כולנו יודעים, ששנת לילה טובה היא הכרחית לתפקוד תקין במהלך היום. כולנו גם יודעים, שעבור ילדים ומתגברים, החשיבות של מזרון טוב היא גדולה אף יותר, שכן מזרונים הנרכשים עבורם מיועדים לתמוך בתהליכי הגדילה שלהם. מה שאנחנו לא כל כך יודעים הוא, איך לרכוש את המזרון המתאים ביותר עבורנו? לטקס, ויסקו, פולימרים, מרכז תמיכה- אלו הם רק חלק מהמושגים שאנחנו צריכים להכיר, כדי לבצע קנייה מוצלחת. אם יש לנו בעיות מיוחדות, המשפיעות על איכות השינה, כמו כאבים במקומות מסוימים בגוף, המלאכה עלולה להיראות קשה יותר. לצד חשיבותה, קנייה של מזרון מתאים יכולה להיות גם קנייה מוצלחת, שתאפשר לכם לישון בנוחות לאורך זמן.

מה מתאים לי ?

בניגוד למה שאנחנו יכולים לחשוב, התאמה של המזרון שלנו מתוך המבחר הקיים של מזרונים, לא חייבת להיות רק אם אנחנו סובלים מכאבי גב. ההתאמה הזו מבוססת גם על פרמטרים אחרים, שיכולים להיות רלוונטיים לכולנו- למשל, האם אנחנו מעדיפים חומרים קשים או רכים בשינה שלנו? באיזו תנוחה אנחנו ישנים במהלך הלילה? ההתאמה הזו היא חשובה, מאחר וכל חומר ממנו מייצרם מזרונים, הוא בעל איכויות שונות. ייתכן, למשל, מזרון המיוצר מחומר שנחשב לחומר מתקדם ומומלץ, אך בפועל, הוא כלל לא יתמוך בשינה שלכם. בקניית מזרון, חשוב לבצע התנסות אישית (המורכבת משינה למשך כמה לילות), גם אם המזרון שלכם מנוגד לטעם שאתם מגדירים לעצמכם בשינה. ייתכן, שבמשך שנים, התרגלתם לשינה על מזרון קשה, למשל, אך כשאתם ישנים על חומר יותר רך, אתם מגלים שהוא יותר מתאים לכם מבחינת נוחות ותמיכה.

תו איכות למזרונים שלנו

בניגוד למוצרים רבים אחרים, אין תו תקן לגבי מזרונים. עובדה זו מגדילה את חשיבותה של העבודה שעלינו לעשות, במהלך מסע הרכישה. עם זאת, ניתן להשתמש בכלל אצבע, אשר יכול לסייע לנו בבחירת המזרון שלנו- מזרונים אשר מגיעים מחברות ידועות (שהן בדרך כלל חברות בינלאומיות) יהיו בדרך כלל איכותיים יותר ומתאימים יותר עבורנו מאשר מזרונים זולים, המגיעים ממקומות שלא שמענו עליהם בעבר. איכות הרכישה ממקומות כאלו מתבטאת לא רק בהתאמה של המזרון לשינה שלנו, אלא גם בשירות הניתן לנו לאחר הקנייה- כל חברה שמכבדת את עצמה, תיתן לכם תקופת אחריות ארוכה ושירות מקיף, מה שלא תמיד ניתן למצוא במקומות המוכרים בהכרח מזרונים זולים.

מזרן – העתיד לשינה בריאה יותר כבר כאן..

תארו לכם את הסיטואציה הבאה: אתם יוצאים לנופש זוגי, שתכננתם כל כך הרבה זמן להוציא אותו לפועל. בחרתם את הצימר הטוב ביותר, שנמצא בלב יער קסום, מעוצב לעילא ולעילא ומגיש לכם פינוקים, כמו עיסויים וארוחת בוקר עשירה. אתם מגיעים לצימר מתוך ציפייה להתחיל את הנופש הרומנטי שלכם, נכנסים לחדר השינה ואז זה קורה: אתם נשכבים על המזרן ולפתע מגלים שהוא פשוט לא נוח לכם- קשה כמו אבן, או רך מדי עבורכם. סיטואציה כזו היא ללא ספק לא נעימה. עכשיו, תחשבו על מזרן לא נוח, שמלווה אתכם לא ללילה אחד או לשניים, אלא לשנים רבות.

חשיבות קניית המזרן המתאים

מזרן לא מתאים, שמצוי בחדר השינה שלנו, הוא תוצאה של תהליך קנייה לא מסודר- כזה שנעשה במהירות, או כזה שנעשה תחת העיקרון של מציאת המזרן הזול ביותר ויהי מה. אתם משקיעים בגוף שלכם בתזונה נכונה, חבל שלא תשקיעו בו גם על ידי רכישה של מזרן מתאים. זאת, בייחוד שניתן למצוא היום מזרנים בגדלים שונים ובדרגות קושי שונות, המותאמות להרגלי שינה מסוגים שונים. מה שעוד יותר מקל על רכישה נכונה של מזרן היא האפשרות לנסות את המוצר בביתכם למשך מספר ימים לא מבוטל- אופציה שלמעשה לא ניתן למצוא אותה בשום ענף צרכני אחר.

איך מתאימים את המזרן לשינה שלנו?

ברמה העקרונית, אנשים אשר לא סובלים מבעיות אורטופדיות מיוחדות, יכולים לרכוש לעצמם כל סוג של מזרן. אלו מכם שחווים בעיות אורטופדיות בגב או בצוואר, מומלץ לכם לקנות מזרנים, אשר הינם בעלי יכולות אורתופדיות, כמו מזרון ויסקו. מדובר במזרון, המכיל שכבה עליונה (של מספר סנטימטרים) העשויה מויסקו. הויסקו נחשב לחומר אורתופדי מוביל, שכן הוא מכוון את חלוקת הלחץ המופעל על המזרן באופן המותאם למבנה הגוף של מי שישן עליו. תכונה זו מתאפשרת בזכות היותו שדל הויסקו חומר בעל זכרון, המבוסס על קליטת חום הגוף של המשתמש. החיסרון שלו הוא, שהוא לא מומלץ למי שמעדיף אביזרי שינה רכים, שכן מזרן ויסקו נחשב לקשיח יחסית.  




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב