דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מטריקס תפיץ את פתרונות האינטגרציה בענן של Dell Boomi 

מאת    [ 08/02/2016 ]

מילים במאמר: 567   [ נצפה 2905 פעמים ]

הפתרון של Dell Boomi שמוצע במודל SaaS מדורג כמוביל על ידי גרטנר ומאפשר את כל סוגי הקישוריות בין מערכות ענן ו-on premise

 

חטיבת מוצרי התוכנה של מטריקס חתמה על הסכם הפצה ושיתוף פעולה עם חברת Dell Boomi הבינלאומית, המתמחה בפתרונות אינטגרציה וקישוריות לחברות וארגונים המעוניינים לחבר בין המערכות בסביבות הענן ומערכות ה-On Premise בתוך כותלי הארגון.

 

Dell Boomi הוא הפתרון הראשון והמוביל בתעשייה, המאפשר את כל סוגי החיבורים (cloud-to-cloud,  SaaS-to-SaaS, cloud-to-on-premises, on-premises-to-on-premises ו-  B2B integration) בין מערכות ענן ו-On premise וזרימת נתונים ביניהם, ללא צורך ברכישה והתקנה כלשהי.  הפתרון מבוסס SaaS ומודל העלויות שלו הוא  גמיש במיוחד בזכות מודל לפי שימוש (Usage-Based Pricing). חבילת הפתרון מציעה סביבת אינטגרציה מלאה בענן לצד יכולות ניטור ובקרה אחר תהליכים בין יישומים.

 

הפתרון של Dell Boomi זוכה לדירוגים גבוהים על ידי חברות המחקר לרבות על ידי חברת גרטנר שמדרגת אותו כמוביל זאת השנה השלישית ברציפות.

 

לדברי יונתן רוזנטל, מנהל פעילות Dell Boomi בחטיבת מוצרי התוכנה של מטריקס, "נוכח הגידול במעבר של חברות לסביבות ענן באופן מלא או היברידי יחד עם מערכות ה-on premise הארגוניות, עולה דרישה מצד חברות וארגונים לייעל ולפשט את האינטגרציה של תהליכים וזרימת נתונים בין המערכות השונות. Dell Boomi שמוצע במודל תוכנה כשירות, הוא בשורה משמעותית לצורך גדל זה של חברות וארגונים, שמאפשר להם לחבר בין המערכות באופן פשוט ויעיל ללא צורך בהתקנה ותחזוקה של תוכנה, חומרה, ושדרוגים מעת לעת. בנוסף הפתרון שהינו בארכיטקטורת Multi-tenant למספר רב של יישומים במקביל , מאפשר לחברות ליהנות ממודל עלויות גמיש לפי שימוש וגישה מכל מקום באמצעות דפדפן האינטרנט.

 

רוזנטל מוסיף כי , "שיתוף פעולה זה מצטרף לעוד פתרונות אחרים שלנו לסביבות הענן והשאיפה שלנו לספק לחברות וארגונים את כל הכלים והפתרונות להצליח ולקדם פעילויות בסביבות אלו".

 

לדברי ז'אן ווילאם קופרס, מנהל השותפים EMEA  , מחברת Dell Boomi, "פתרונות החברה זוכים לביקוש גבוה נוכח מעבר מסיבי של חברות לענן תוך שמירה על מערכות ה-on premise. שיתוף הפעולה שלנו עם מטריקס, חברת ה-IT ופתרונות הטכנולוגיה המובילה בישראל, שמביאה עימה ידע וניסיון רב בעבודה עם ארגונים בתחומים אלו לצד היכרות מעמיקה עם הצרכים והדרישות שלהם, יאפשר לנו לבסס עוד יותר את פעילותנו בישראל".

 

אודות מטריקס:

מטריקס, המעסיקה כ- 7,350 מקצועני ,IT הינה חברת טכנולוגיית המידע המובילה בשוק הישראלי. מטריקס עוסקת בביצוע פרויקטי אינטגרציה מן הגדולים במשק, פיתוח ויישום טכנולוגיות, פתרונות ומוצרי תוכנה, ייצוג ושיווק מוצרי תוכנה מובילים מהעולם, שירותי תשתית, ייעוץ,,Offshore מיקור חוץ, בדיקות, הדרכה והטמעה וייצוג פתרונות חומרה מובילים.

הייחודיות של מטריקס הינה בראייתה העסקית וביכולתה להתאים טכנולוגיות ופתרונות ללקוחותיה, הודות לשילוב שירותים רוחביים של חטיבות הרוחב המספקות מענה מלא לניהול ומימוש פרוייקט IT   מקצה לקצה, שירותים על פי מגזרי שוק של החטיבות המגזריות המספקות את הידע והניסיון בעולם התוכן של המגזר, והראיה העסקית ומרכזי ההתמחות המספקים את הניסיון, ההתמחות והפתרונות הטכנולוגים והאפליקטיביים.

עם לקוחותיה של מטריקס נמנים מאות גופים וחברות מן המובילים בישראל בתחומי התעשייה, מסחר, בנקאות ופיננסים, טלקום, בטחון, בריאות והמגזר הממשלתי ציבורי. מטריקס מדורגת כחברה שהכי כדאי לעבוד בה בתחום שירותיIT  ע"פ  סקר BDI.

מטריקס נסחרת בבורסה לניירות ערך בת"א במדד תל אביב 100 ונסחרת גם במדד היוקרתי של החברות הגדולות המחלקות דיבידנד - תל דיב 20. מחזור המכירות של מטריקס במהלך שנת  2014 הגיע ל- 2 מיליארד שקל.  חברות המחקר מדרגות את מטריקס במקום הראשון בענף שירותי התוכנה בישראל,STKI  מדרגת את מטריקס בראש זו השנה התשיעית ו- IDC מדרגת את מטריקס ראשונה זו השנה השמינית ברציפות.

 

 

 

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב