דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איך לעבור דירה בלי לשבור חסכונות 

מאת    [ 07/02/2016 ]

מילים במאמר: 378   [ נצפה 2277 פעמים ]

הובלת דירה היא הוצאה כספית גבוהה יחסית. לא מאמינים? הקישו בגוגל הובלות בתל אביב – מחיר והתחילו לבדוק את המחירים. תתפלאו לראות את מחירי ההובלה הגבוהים.

 רוצים להוזיל עלויות? מחפשים הובלות באשדוד? תל אביב היא אחת הערים היקרות בישראל. אך על אף כל זאת, אם תחפשו חברת הובלות בחודשי החורף, תוכלו לקבל מחירים טובים ואטרקטיביים. עונת השיא  של ענף ההובלות היא בעונת הקיץ. בעונת החורף מובילים רבים הם חסרי עבודה, הם ישמחו להוביל עבורכם את הדירה גם במחירים זולים יותר.

 חברות רבות של הובלות באשדוד ובמקומות נוספים מציעות שירותי אריזה, פירוק והרכבה בתוספת מחיר. אם התקציב אינו מאפשר לכם, ארזו בעצמכם. בקשו מחברת ההובלה לצייד אתכם בארגזים חזקים מכל הגדלים. אם תתחילו מוקדם, תוכלו לארוז בנחת, למיין את כל הדברים ואפילו ליהנות.

 אם יש לכם חברים עם ידיים טובות, בקשו מהם עזרה בפירוק ובהרכבת הארונות. גם אם תשכרו נגר מקצועי למטרה זו, סביר להניח כי תשלמו פחות מאשר תבקש מכם חברת הובלות באשדוד או במקומות אחרים.

אם שכרתם דירה במרחק לא גדול מהבית הישן, נסו להעביר חלק מהדברים בעצמכם. כאשר תזמינו נציג של חברת הובלות באשדוד, הציגו לפניו רק את החפצים הכבדים, כאלה שלא תוכלו להעביר בכוחות עצמכם, ובקשו ממנו הצעת מחיר בהתאם לתכולה.

אם אתם לא לחוצים בזמן, צרו קשר עם חברה של הובלות בפתח תקווה ובקשו הובלה משולבת. הובלה משולבת זו הובלה שבה כמה לקוחות ביחד מבצעים העברה משותפת. בדרך זו תצליחו להוזיל את המחירים באופן משמעותי.

אל תתביישו לבקש הנחה. חברות הובלה באשדוד ובמקומות נוספים באות לקראת הלקוח. יש סיכוי רב כי תקבלו הנחה משמעותית שתקל עליכם את המעבר.

לפני שאתם מחפשים חברת הובלות בפתח תקווה או באשדוד או בכל עיר אחרת. חשוב לערוך סקר שווקים ולהשוות מחירים על בסיס נתונים שווים. לעתים לאחר עבודת מחקר מעמיקה תוכלו למצוא חברת הובלה מקצועית ואמינה במחיר סביר. 

אז לפני שאתם בוחרים את החברה להובלות - התקשרו לאינטר מוברס - ותקבלו את העצעת מחיר המשתלמת ביותר תוך שמירה על כל חפציכם. אנו נטפל בהובלה ואתם תשנו בראש שקט.

החלטתם לעבור דירה ואתם מחפשים דרך איך לצמצם את העלויות? לא מומלץ לשכור הובלות באשדוד, למשל, בימים הראשונים של החודש או בימים האחרונים. באמצע החודש הביקוש להובלות יורד וכך גם המחירים. גם בעונת הקיץ, עונת השיא שלל ההובלות, תידרשו לשלם מחירים גבוהים יותר מאשר בעונת החורף. 

הובלות עושים איתנו.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב