דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כיצד תורמים חדרי בריחה לגיבוש צוות עובדים 

מאת    [ 02/02/2016 ]

מילים במאמר: 424   [ נצפה 2303 פעמים ]

בשנים האחרונות הפכו חדרי הבריחה בכל רחבי העולם לאטרקציות מבוקשות. בתחילה היו אלו רק יודעי סוד, בדרך כלל חובבי משחקי הרפתקאות ומחשבה, שגילו את הקסם שמציעים החדרים האלו. למי מכם שלא מכיר את הסוד חדרי בריחה הם חדרים בהם ננעלת קבוצת אנשים, לרוב קבוצת חברים טובים, משפחה או עובדים. המשימה שלהם היא לרוב להשתחרר מהחדר ולברוח ממנו.

המשימה הזו שכאילו לקוחה מתוך סרט הרפתקאות הוליוודי מחייבת את המשתתפים להשתמש ביכולות שונות ביניהן דמיון, יצירתיות, ראייה מרחבית, כשרון טכני ופתרון חידות. המשתתפים מבצעים משימות שונות שמחברות ביניהם ומנציחות את היכולות של כל אחד ואחד מהם. הפעילות נמשכת עד שהמשתתפים מצליחים לפתור את החידה ולברוח מהחדר.

חדרי בריחה כפעילות ליום כיף וגיבוש

בחברות וארגונים רבים מחפשים פעילויות שמחזקות את הקשרים החברתיים בין העובדים. הסיבה לכך היא הקשר המוכח בין לויאליות למקום העבודה ובין הקשרים החברתיים והאישיים שאנחנו יוצרים עם האנשים מסביבנו, איתם אנחנו מבלים את רוב שעות היום הערות שלנו.

חדרי הבריחה מספקים אתגר קבוצתי אמיתי, בו לכל אחד מהמשתתפים יש תפקיד וכל אחד מהם יכול לנצל את היכולות האישיות שלו ולהביא אותן לתוך הפעילות כדי לפתור את האתגר המוצע ולהצליח להימלט מהחדר הנעול.

במסגרת המשחק כל אחד מהמשתתפים הוא בעל יכולת ביטוי, מי באמצעות מילים, מי באמצעות מעשים, מי באמצעות יכולות המנהיגות שלו. כך מתגלים לכל הקבוצה היתרונות והיכולות של אותו אדם. בנוסף, הפעילות עצמה היא פעילות מגבשת שמחברת בין אנשים שונים בתוך הקבוצה, גם כאלו שעד כה לא הכירו את היכולות והתכונות זה של זה.

פעילות משחררת ושונה - שמספקת הנאה אמיתית

ברוב החברות כבר ניסו הכל. סדנאות גיבוש והעצמה למנהלים, טיולי אתגר בצפון, סדנאות בישול ויצירה ועוד ועוד. חדרי הבריחה מציעים מבחר הרפתקאות שמגולמות בתסריטים שונים ובתרחישים איתם מתמודדת קבוצת העובדים. זו לא רק פעילות מחכימה ומעשירה, אלא גם פעילות מהנה.

בסופו של דבר הקסם מאחורי יום גיבוש וכיף הוא היכולת לבלות עם העובדים שנמצאים לצדכם במהלך שעות היום ולראות אותם בעין קצת שונה. חדרי הבריחה מאפשרים למנהיגים לצוץ, לביישנים להתבטא, לחכמים השקטים להראות את יכולותיהם ולספורטאים שבחבורה להנות מפעילות שכולה אקשן.

לאילו ימי גיבוש מתאימים חדרי הבריחה?

חדרי בריחה מתאימים לימי גיבוש בהם משתתפת קבוצת עובדים גדולה וקטנה כאחד. בדרך כלל ניתן להיכנס לחדר עם מספר מקסימלי של אנשים, בהתאם למשחק ולעלילה בו.

ברוב המקרים גם קבוצות גדולות יכולות להנות מהפעילות המגבשת שמציעים חדרי הבריחה. הפעילות מתבצעת במקרה זה בחלוקה לקבוצות קטנות של 2-5 אנשים וכניסה לחדרים שונים או לחילופין שילוב עם אטרקציה נוספת כך שהקבוצות מתחלפות ביניהן.

החברות המציעות את משחקי הבריחה מקיימות פעילויות מיוחדות לעסקים ולארגונים, בתיאום מראש.

המאמר מוגש בחסות www.locked-games.com




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב