דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הכל על הנפקת כרטיס עובד 

מאת    [ 27/01/2016 ]

מילים במאמר: 410   [ נצפה 3184 פעמים ]

כרטיס עובד מונפק על ידי מעבידים בכל ענפי המשק. במאמר הבא נסביר מה צריך לעשות כדי להנפיק כרטיס מן הסוג הזה ונצביע על המאפיינים הבולטים שלו

עובד המועסק על ידי מעסיק נדרש ברוב המקרים להשתמש בכרטיס ייעודי. זהו כרטיס שאותו מנצלים על מנת לדווח את שעות הכניסה והיציאה מהעבודה, כמו גם לטובת ביקורת תקופתית על מספר שעות העבודה. הכרטיס גם משמש כפתרון זיהוי ובקרה וניתן לנצל את היתרונות שלו לטובת אבטחה היקפית.

יש כמה דברים שחשוב לשים לב אליהם בתהליך הארוך של הנפקת כרטיס המיועד לציבור העובדים:

א. התאמה אישית לדרישות וצרכי הלקוח - כל מעביד יכול ליישם בתוך הכרטיס שורה ארוכה של פרטים אישיים. על מנת לוודא התאמה לדרישות וצרכי הלקוח, יש להגדיר בשלב מוקדם את מאפייני הכרטיס. שיתוף פעולה בין החברה האחראית על הנפקת כרטיסים לבין המעביד שמזמין אותם היא תנאי להתאמה אישית מן הסוג הזה.

ב. תמיכה טכנית - תקלה באחד הכרטיסים עלולה להסב נזקים בלתי הפיכים למעביד ולעובדים. ראשית, התקלה מקשה על מעקב אחר שעות הכניסה והיציאה של העובדים ולכן היא מונעת בקרה יעילה. שנית, תקלות מפרות את האיזון הבטיחותי עבור העסק. כרטיס תקול מקשה על עובדים להיכנס לאיזורים מסוימים, בעוד עוברי אורח לא מורשים עלולים לנצל את הבעיה על מנת להפר את החוק.

ג. טכנולוגיה מתקדמת - כדאי להשתמש בטכנולוגיה המתקדמת ביותר על מנת להנפיק את כל סוגי הכרטיסים. הטכנולוגיה חשובה בעיקר בהנפקת כרטיסים המיועדים לעובדים, כי היא קובעת את אמינותם לאורך זמן. הטכנולוגיות הקיימות כוללות מגע ואל מגע, כרטיסים ותגי קרבה בשיטת RFID לשימוש במערכות בקרת כניסה ונוכחות ושילובים בין טכנולוגיות זיהוי שונות כרטיס עובד אחד.

ד. עיצוב - לא כדאי להתפשר על העיצוב של הכרטיס. בעזרת עיצוב מתקדם ניתן להגביר את המוטיבציה של העובדים, לייחד את העסק וגם לעודד שימוש בכרטיסים על בסיס יומי או שעתי.

איפה מנפיקים את הכרטיס?

המעביד הוא זה שנדרש להשקיע את מרבית המאמצים על מנת להנפיק כרטיסי עובד. תפקידו של המעביד הוא ליצור קשר עם חברה מקצועית שעוסקת בתחום הנפקת כרטיסים, לקבל המלצות על כרטיסים מתאימים ולהגדיר את הצרכים הספציפיים שלו. בשלב הבא יכול המעסיק לבדוק האם הנפקת הכרטיסים עולה בקנה אחד עם מסגרת התקציב. באופן עקרוני, ככל שכמות העובדים בעסק גדולה יותר, כך סביר להניח שעלותו של כל כרטיס תרד.

הנפקת כרטיסים מתבצעת על ידי חברות המתמחות בתחום ID ופרויקטים. החברות מציעות מגוון רחב של שירותים תחת קורת גג אחת, כמו לדוגמא מחלקת גרפיקה ועיצוב, מחלקת ייצור, הפקה ודפוס ומחלקות מחשוב וטכנולוגיה. בנוסף, תפקידה של החברה הוא לספק תמיכה טכנית למעביד או לעובד. 

יום נעים ומוצלח שיהיה----




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב