דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


העסק לא זז? 5 טעויות שאתה כנראה עושה! 

מאת    [ 25/01/2016 ]

מילים במאמר: 783   [ נצפה 2527 פעמים ]

עשית משהו אמיץ; משהו שלהרבה אנשים אין את העצבים אפילו לנסות. פתחת עסק. אבל השנה היא 2015 וכמעט כולם חיים את רוב חייהם באינטרנט. העסק שלך זועק לייצוג באינטרנט.

האינטרנט ישרת אותך ככלי הכי חזק לשיווק ומכירות. אם אתה רוצה שנכס זה יעבוד בשבילך, אל תעשה את הטעויות האלו כאשר אתה מקים את העסק שלך באינטרנט.

1. התעלמות מהלקוח שלך

הלקוחות שומרים על העסק שלך מעל המים. וודא שיש לך שירות לקוחות כאילו אם אותו אדם נכנס לחנות פיזית ושוחח איתך פנים מול פנים. קל מאוד לתת לדברים כאלו לגרום לנו למעוד כאשר אדם הוא רק שם על מסך.

נסה להעסיק את הלקוחות שלך בכל אפשרות. צור פלטפורמה שבה תוכל ליצור קשר ישיר עם הלקוח שלך. בין אם מדובר בצ'אט, סקר, קבוצת דיוור באימייל, תזדקק לשיטה על מנת להתחיל בשיחה.

בנוסף, לעולם אל תמעיט בכוחן של הרשתות החברתיות וביקורות באינטרנט. על ידי פיקוח על התגובות והביקורות באתרים כמו ילפ אתה יכול בצורה פשוטה לעקוב אחר הרגשת לקוח ולהגיב בהתאם.

עפ"י מוז, חברת שיווק באינטרנט, כמעט 70% מהקונים באינטרנט לוקחים בחשבון ביקורות מהאינטרנט לפני ביצוע של רכישה כלשהי. אם יש לך ביקורת שלילית אחת בלבד, העסק שלך נמצא בסיכון של איבוד של כ-22% לקוחות פוטנציאליים כאשר סיכון זה עולה ל-70% אם יש לך 4 ביקורות שליליות או יותר.

הכי חשוב, תמיד כבד את לקוחותיך והראה לבם שאתה מעריך את זמנם ואת העובדה שבחרו לעסוק איתך עסקים. הם היו נחמדים מספיק בשביל להירשם לניוזלטר שלך, לכן, אל תציף את האימיילים שלהם ואת הרשתות החברתיות שלהם. הראה לכם אכפתיות בתמורה ובחר להפיץ רק את עדכוני העסק החשובים ביותר.

2. לא לנצל את היתרון של ביצוע SEO

קידום אתרים (SEO) יכול למלא תפקיד חשוב מאוד בקידום תנועה לאתר שלך או לחנות באינטרנט. כבר עכשיו זה עוזר למתחרים שלך להגדיל מכירות – עפ"י דוח של האבספוט לשנת 2015, יותר מ-84% מהעסקים הקטנים משתמשים בשיווק פנימי במקום להיעזר במשווק חיצוני.

על ידי שתילה נכונה של מילות המפתח המתאימות באתר שלך, אתה מזמין לאתרך לקוחות חדשים בהמוניהם מבלי להוסיף שקל לתקציב השיווק שלך. בהמשך לדוח של האבספוט, סבירות גבוהה שעסקים יראו החזר על ההשקעה גבוה יותר בשיווק פנימי בעזרת SEO במקום בדרכים חיצוניות של שיווק.

גוגל ומנועי חיפוש אחרים הם כלים מעולים לגילוי. חבל שתפספס את כמויות האנשים שמחפשים באינטרנט כל יום בדיוק את מה שאתה מוכר.

3. תיעדוף כיצד אתה נראה מאשר המוצר שלך

כבר בחרת נושא? המוצרים והשירותים שאתה מציע בסופו של דבר יקבעו את מקדם ההצלחה שלך. כן, כולנו מעריכים אתר שנראה מצויין, וחשוב כמובן שגם אינטואיטיבי, אבל אם האתר המושלם שלך לא מציג את הצורך או מדגיש כמו שצריך את מה שאתה מציע, אף אחד לא יסתכל על זה לאורך זמן.

בנוסף ליצירת אתר מתפקד, אתה תרצה להכניס את העסק למגרש המדיה החברתית. אבל אל תפיץ את עצמך באופן לא מסודר, התמקד בפלטפורמות שיספקו לך בדיוק את היעד הדמוגרפי הנדרש לך.

כמעט כולם משתמשים בפייסבוק בימים אלו. עפ"י מרכז המחקר של 'פיו', 71% מהמשתמשים באינטרנט גם משתמשים בפייסבוק, כולל56% מהמשתמשים בני 65 ומעלה. אם המוצר שלך מיועד עבור בוגרים צעירים, יש לשקול לפרסם תמונות באינסטגרם כאשר ל-53% מהבוגרים הצעירים בני 18-29 יש חשבון וכמעט חצי מהם נכנסים באופן יומיומי.

4. אתה מחכה יותר מידי עד לתחילת הרצה של הפרוייקט

תן לאנשים מוצר שהם צריכים וללא מאמץ תצליח לבנות קהל למותג האינטרנטי שלך. אל תחכה שהקהל שלך יגדל באופן קסום לפני שאתה מכריז על מוצר או שירות. בקלות תוכל להיות מוקף בלוגים ושיתופים של התוכן שלך שמוכרים את המוצר שלך והופכים להיות למטרה משנית נוספת.

אל תזיז את סדרי העדיפויות שלך. אם יוצא שאתה מבזבז יותר מידי זמן ללא מעש, תוך תקווה שקהל היעד שלך יעלה, תגלה בטעות שלקחת את עצמך להיות במושב האחורי של העסק שלך.

5. התייחסות לעסק שלך כתחביב

פתיחה של עסק דורש המון אומץ, רעיון מעולה, וכמות עצומה של זמן ומסירות. לאנשים יש רעיונות חדשים כל יום, אבל ההבדל בין האנשים הללו אליך הוא שלך יש את האומץ להפוך את הרעיונות הללו לעסק מרוויח.

אם אתה קורא את זה, ככל הנראה שכבר השגת את הצעד הראשון ואתה מודע שעסק דורש הרבה יותר מאומץ ורעיון טוב. בעל עסק מצליח תמיד מחפש בצורה אובססיבית דרכים נוספות כיצד לשפר את העסק שלהם.

על ידי מודעות התוצאות והסטטיסטיקות, יש סיכוי שאתה תשיג הצלחה גדולה יותר. בדוח של האבספוט ב-2015 נמצא כי לאנשי שיווק שפשוט בדקו את הסטטיסטיקות שלהם לפחות 3 פעמים בשבוע יש סיכוי גבוה ב-20% להשיג החזר חיובי על ההשקעה שלהם.

העסק שלך הוא אינו התחביב שלך! אתה לא מבזבז מס' שעות בסוף השבוע במחשבה על המטרה שלך. אתה אוכל, נושם, ואפילו ישן את העסק שלך. רוב האנשים מבלים יותר זמן בשיחה על התוכניות שלהם מאשר לבצע אותם בפועל. הייה האיש שעושה מעבר לסתם דיבורים על עשייה.

מקווה שנהנתם מהמאמר :) המשך יום נפלא! www.stgltd.com




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב