דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


יום הולדת 40 - אמצע החיים 

מאת    [ 20/01/2016 ]

מילים במאמר: 414   [ נצפה 6012 פעמים ]

יום הולדת 40 – איך מפתיעים?

כמעט בכל שנה אנחנו חוגגים יום הולדת, אך אף חגיגת יום הולדת לא דומה לקודמתה. באופן טבעי, יום הולדת של ילד בן שמונה, יהיה שונה מחגיגת יום הולדת 40- האנשים המקיפים את בעל האירוע, כמו גם אופי האירוע, משתנים בהתאם לגיל. ככל שאנחנו מתבגרים, אנחנו מוצאים יותר ויותר דרכים לחגוג את יום ההולדת בצורה מקורית, מרגשת ומפתיעה. חלק מהרעיונות דורשים תקציב גבוה, אך כל הרעיונות דורשים תשומת לב רבה לפרטים הקטנים ואכפתיות גדולה.

ארגון מסיבת הפתעה

דרך מעניינת ומיוחדת לחגוג יום הולדת 40 היא באמצעות מסיבת הפתעה. הארגון של מסיבת הפתעה דורש לא מעט זמן ומאמץ, כך שתצטרכו להסתייע בחברים ובני משפחה. מסיבת ההפתעה יכולה להיות במקום כלשהו, כגון מסעדה, אך היא יכולה גם להיות בבית שלכם- מיקום שיש לו יתרון מסוים, מאחר והוא לא מעורר חשד. תכנון מסיבת ההפתעה מצריך תכנון מוקדם וככל שהמסיבה גדולה יותר, כך היא דורשת פרק זמן ארוך יותר. מומלץ לקבוע, כי כל חבר או בן משפחה יטפל בהיבט אחר של ארגון המסיבה- האחד יהיה אחראי על הזמנת האוכל שיוגש במסיבה, השני ימצא את המיקום הנכון, השלישי יזמין את האורחים וכדומה.

להחיות תחביב ישן

יום ההולדת יכול להיות הזדמנות מצוינת לתת לבעל האירוע לממש תחום עניין מסוים, שהוא תמיד רצה, אך לא יצא לו לממש. ניתן ללכת בכיוון הזה בשני אופנים- דרך אחת היא הענקת מתנה, שקשורה לתחביב הכמוס: למשל, קורס צילום או קורס צניחה. אם בעל יום ההולדת הוא אדם שכותב למגירה, ניתן להעניק לו את האפשרות להוציא את יצירותיו בספר מיוחד, דרך הוצאה פרטית. הספר לא יופץ במספר עותקים גבוה, אך הוא ייתן תחושה של מיוחדות ויופץ בקרב המכרים. דרך שנייה היא ארגון ערב יום ההולדת סביב פעילות הקשורה בתחביב- דרך נפוצה מאוד היא הזמנת סדנת בישול, כאשר ישנן סדנאות בישול מסוגים רבים, שיתאימו לקהלים שונים.

יום הולדת סביב קונספט מסוים

אם ישנו תחום שאהוב במיוחד על בעל יום ההולדת, ניתן לארגן את יום ההולדת, כך שיהיה סביב אותו מוטיב- לדוגמה, אם ישנו סרט, או סדרת סרטים, שאהובה על בעל יום ההולדת, ניתן לעצב את מקום האירוע עם קישוטים של אלמנטים מהסרט, או אפילו לבקש מהאורחים (או לפחות מחלקם) שיתחפשו לדמויות מוכרות מהסרטים. אפשרות נוספת היא הזמנת אמן שמסוגל גם לבצע חיקויים של אישים שונים. כך, אם בעל יום ההולדת מעריץ דמות מסוימת, האמן יוכל לחקות את האישיות המפורסמת, כאילו היא מברכת אותו באופן אישי לרגל יום ההולדת. ארגון יום הולדת מסוג כזה מצריך היכרות טובה למדי עם בעל האירוע ולעיתים דורש קצת מאמץ, אך התוצאה הסופית שווה את ההשקעה.

 

 

אמיר כותב תוכן




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב