דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


קייטרינג לאירועים קטנים ומיוחדים 

מאת    [ 13/01/2016 ]

מילים במאמר: 411   [ נצפה 2687 פעמים ]

קייטרינג לאירועים קטנים הגדרה מה הוא אירוע קטן? אין הגדרה מילונית למושג זה אבל מוסכם על רובנו כי מדובר באירוע מצומצם, שמספר המשתתפים בו נאמד בכמה עשרות בודדות לכל היותר. אירוע קטן הוא על פי רוב פשוט יותר, לא מעונב ולא מכופתר (גם אם הוא רשמי). מאחר שהגודל לא קובע- ודאי, באחריות, לא אצלנו, המייחדים את אותה תשומת לב, את אותה אהבה ואת אותם משאבים בכל אירוע, לרבות  בקייטרינג לאירועים קטנים ביותר, שאליהן אנחנו מספקים את מוצרי המזון הטובים ביותר ואת השירות הבלתי מתפשר שלנו.

כשאתם בוחרים להזמין אוכל לאירוע שלכם מקייטרינג  אתם בוחרים באופן טבעי באוכל שישביע ויפנק את משתתפיו. אתם בוחרים במתכונת הסעדה המתאימה לכם ביותר ומקבלים שירות שיש בו דגש חזק על העיצוב, על האסתטיקה, על מה שהוא חלק בלתי נפרד מחוויית אירוע, מתרבות קולינארית.

שיקולים לבחירה טובה של סוג התפריט

נשמח לסייע לכם לבחור את התפריט ואת אופן ההסעדה שמתאים לסוג האירוע- חברתי, משפחתי, עסקי ועוד- למספר המשתתפים, למיקום, לשעת האוכל המיועדת ( לדוגמה, באירוע המתקיים בנקודת זמן המהווה תפר שבין בוקר לבין צהריים עשוי להתאים סוג מסוים של אוכל בעוד בשעת בוקר מוקדמת או, לחלופין, בשעת ערב מאוחרת עשוי להתאים תפריט שונה).

התקציב שלכם מוגבל? זה בהחלט שיקול רלוונטי לבחירת פריטים בתפריט העשיר והמגוון. הניסיון והמקצועיות שלנו, כמו גם-  האמת? בעיקר!- שילוב של אהבת אדם ואוכל מאפשרים לנו להציע לכם תפריט שיהיה בו מענה מיטבי לרצון הטבעי לקבלת מגוון של מזון טעים ומשביע, בכמות  מספיקה.

בשרי או חלבי?

כדי להשיב על שאלה זו חשוב לאפיין ולהגדיר את אופי האירוע ואת הציפייה של משתתפיו ממנו. יש הבדל בין כיבוד קל המורכב, לדוגמה, מכריכונים, ירקות ופירות חתוכים, מאפים מלוחים ומתוקים, לבין אירוע שכולל ארוחה בשרית דשנה ועשירה. יש הבדל בין אירוע שבו האוכל היא המרכז לבין אירוע שהאוכל הוא חלק בלתי נפרד ממנו אבל- עדיין - חלק, משהו נלווה.

אנחנו יודעים מה הופך גם אירוע קטן לאירוע גדול –  חומרי גלם הטובים ביותר,איכות המזון, מגוון הפריטים, עיצוב המנות, האסתטיקה של ההגשה, גמישות מרבית בהתאמת התפריט המבוקש כגון: בשרי, חלבי, צמחוני, טבעוני ועוד.

בשורה התחתונה- גם ואולי בעיקר, הצלחתו של  אירוע קטן תלויה בפרטים הקטנים, אבל מאחר שאצלנו אין פרטים קטנים, האוכל שנכין לאירוע הקטן שלכם יהיה אוכל, אשר כל מי שיאכלו אותו יסכמו אותו במלה אחת- גדול!. כמה אירועים משמחים אנו חוגגים בחיים 3-4 אירועים ? לכאן חשוב מאוד לבחור את חברת הקייטרינג המתאימה לא משנה אם אתם חוגגים אירוע קטן או גדול יש חברות קייטרינג שמתמחות עבור קייטרינג לאירועים קטנים חשוב מאוד לפנות אליהם

 

דורון וינשטין 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב