דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


טיול ערב לירושלים - טיול פרטי בלתי נשכח לאורחים מעבר לים 

מאת    [ 12/01/2016 ]

מילים במאמר: 356   [ נצפה 1676 פעמים ]

פעמים רבות מגיעים ארצה אורחים עסקיים לפרק זמן קצר ועמוס במיוחד. למעשה חלק גדול מתנועת התיירות העסקית לישראל צורך שרותי קרקע בסיסיים בלבד: העברות משדה התעופה (חלקם בתוספת לשרות VIP מדלת המטוס), מלון ותו לא.

הסיבה העיקרית לכך שחלק גדול מהאורחים מחו"ל אינם זוכים להנות מיופיה של הארץ ומביקור באתריה המרכזיים הינה לוח זמנים עמוס מבוקר ועד שעות אחר הצהריים המאוחרות המשלב דיונים, השתתפות בכנסים, ישיבות וכדומה.

ירושלים הינה עיר מצויינת לטיול גם בשעות הערב, מעבר לעובדה כי הכותל המערבי פתוח למבקרים במשך כל שעות היממה, הרי שמנהרות הכותל המערבי אף הן פתוחות לסיורים גם בשעות לא שגרתיות וכמובן שהחיזיון הלילי במגדל דוד הממוקם בסמוך לשער יפו מהווה אטרקציה ייחודית ובלתי נשכחת.

טיול מקסים של שעות אחה"צ - ערב בירושלים ללקוח עסקי יכלול לרוב איסוף מבית המלון בתל אביב או הרצליה (ערים מרכזיות לתיירות העסקית), עצירה ליד הכנסת ותצלום ליד המנורה המוצבת ממש אל מול משכן הכנסת, סיור רכוב קצר בשכונה החרדית מאה שערים, תצפית מרהיבה על העיר העתיקה מהר הצופים, סיור קצר בשוק מחנה יהודה הפועל עד שעות הערב המואחרות ומשנה פניו למוקד בילוי קולינארי בשעות הלילה, ביקור ברחבת הכותל והטמנת פתקים בו, סיור מאלף במנהרות הכותל או צפיה בחיזיון הלילי במגדל דוד וכמובן ארוחת ערב ארמנית ברובע הארמני של העיר העתיקה.

כמובן שניתן לקצר או להאריך בטיול פרטי שכזה לעיר ירושלים וניתן להפעילו במגוון שפות, מדינת ישראל התברכה באלפי מורי דרך מוכשרים ומצויינים, דוברי שפות ובעלי ידע וניתן כמובן להפעיל טיול ערב שכזה בשפה שתתאים לאורחים מחו"ל.

ירושלים מעבר להיותה עיר קדושה לכלל הדתות, עיר מתוקשרת ועיר טעונה פוליטית הינה עיר הבירה של ישראל. בירושלים הושקעו מיליונים רבים של שקלים בשנים האחרונות ותשתיות התיירות שבה מרשימות עד מאוד. כל תייר מוצא בירושלים קסם משלו. חלק מתחברים לפן הדתי ומעדיפים סיור בכנסיית הקבר או בגת שמנים, חלק אחר יעדיף סיור מוזאונים, חלק יעדיף אתרים קסומים כמו שכונה משכנות שאננים... לכל אחד ירושלים משלו אך בטוח שירושלים היא עיר מרתקת לכל אחד ואחד!

להיות בישראל מבלי לסייר בירושלים זה ממש כאילו לא להיות בישראל, לכן כאיש תיירות מנוסה, אני ממליץ לחברות וארגונים להם יש אורחים מחו"ל בעלי זמן פנוי קצר ביותר להתעקש לכל הפחות על טיול ערב לירושלים

 

 

מנכ"ל חברת אהלן אולימפוס  חברת תיירות נכנסת מובילה, שרות מיוחד לדוברי ספרדית, תיירות פרימיום, חבר הנהלת לשכת מארגני תיירות נכנסת בישראל ובעל ניסיון עשיר בתכנון וביצוע טיולי איכות 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב