דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איך לשמור על סלון מעוצב כשיש ילדים קטנים בבית? 

מאת    [ 06/01/2016 ]

מילים במאמר: 386   [ נצפה 2254 פעמים ]

איך לשמור על סלון מעוצב כשיש ילדים קטנים בבית?

רוב המשפחות עם הילדים הקטנים לא מחבבות במיוחד את שעות הערב... אלה שעות קשות לכולם- ההורים כבר חסרי סבלנות ורוצים קצת זמן לעצמם לפני השינה והילדים רק רוצים למשוך עוד קצת זמן עירות ומשחק. עוד לפני המקלחות וארוחת הערב כמעט צמיד מתקיים הויכוח האלמותי בין הילדים המבלגנים להורים השואפים לסדר את הבלגן ולהחזיר את הסלון לעצמם.

כמעט אין סלון שאין בו פינת בלאגן יזומה, עם כוורת או ארגזים שבסוף היום לתוכם נדחפים כל הצעצועים, ספרים, חלקי בובות ואלוהים יודע מה עוד. בבתים המסודרים יותר הם נדחפים יחד למגירות מוסלקות בארון בגדים או בשידת צעצועים.

כשתינוק קטן מגיע הביתה הכניסה לבית הופכת לחניון לעגלה, השולחן בסלון הופך משטח לסל קל וכל המטבח נהפך למתקן יבוש בקבוקים אחד גדול.אני מאמינה שכשתינוק חדש מגיע אפשר וכדאי לעצב מחדש את החללים המשפחתיים על מנת להפוך אותם לחללים מרובי שימושים.

ישנו מגוון של פריטים בשוק שיכולים לשמש בדיוק למטרה זו ולהפוך את הסלון בבית לחלל שעונה על דרישות של בית עם קטנטנים. לדוגמה- שולחן סלון עם מגירות אשר בסוף היום ניתן לאפסן בתוכו את שלל הפלסטלינות, הטושים וחומרי היצירה השונים. קיימות גם ספריות וכוורות שניתן להכניס לתוך התאים שלהן קופסאות ייעודיות נשלפות שהילדים יכולים לאפסן בהם את הצעצועים. קיימות המון חנויות שמוכרות רהיטים כאלה, את הידועה והשוודית שבהן אתם בטח מכירים היטב...

רצוי שכל משפחה תחשוב על עיצוב חלל המשפחה לפי הצרכים האישיים שלה. משפחה שחובקת תינוק חדש יכולה לשלב ערסל מעוצב בסלון כדי שהתינוק תמיד יוכל להיות קרוב ובמרכז הבית. בזמן חופשת הלידה, ערסל כזה הוא אידאלי גם תפקודית (אין כמו נדנוד נעים כדי להרדים תינוק עייף ובוכה) וגם עיצובית (ערסל מבד יפה מוסיף חן לכל סלון או חדר ילדים). התאימו את גוון והדפס הבד לצבעים של ביתכם.

משפחה עם ילדים גדולים יותר יכולה לשלב רהיטים קטנים מעוצבים שיתאמו לעיצוב הכללי כמו כורסאות קטנות או פופים בצבעים רכים. ניתן למצוא בחנויות פופים משגעים בכל הצורות והגדלים. חלקם נראים כמו חיות וחלקם כמו כורסאות ממש.

טריקים נוספים לעיצוב שמתאים לקטנים אבל מחמיא גם לגדולים יכול להיות כריות מעוצבות עם הדפסים שילדים ומבוגרים אוהבים כמו חיות או נופים. אלה לא חייבים להיות פריטים ילדותיים כלל, אבל יוסיפו רבות לעיצוב הבית.

בסופו של דבר תגלו שביתכם יכול להשאר בית של מבוגרים גם כשרוב היום מתרוצצים בו ילדים קטנים.

בהצלחה!

 

רונה ואביטל שטרן- אחיות, מעצבות ובעלות סטודיו ינשופרא לערסלי תינוקות מעוצבים בעבודת יד- הדרך הטבעית המושלמת להרדים תינוק. עקבו אחרינו בפייסבוק החנות של ינשופרא




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב