דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מה נשים רוצות? 

מאת    [ 04/01/2016 ]

מילים במאמר: 911   [ נצפה 3619 פעמים ]

מה נשים רוצות?

"גם אחרי שלושים שנות מחקר של נפש האישה, אין לי מושג מה בעצם האישה רוצה"זיגמונד פרויד

 ...פתאום וללא כל התראה את עומדת בכניסה לעולם הבא... הרוחני... את שואלת: "אלוהים... כל כך רציתי לאהוב ולהיות נאהבת... מדוע מנעת זאת ממני?.."

"נשמה..." תשמעי קול... "את מנעת זאת מעצמך... שלחתי לך מלאך... בדיוק כפי שביקשת והתפללת... מלא אהבה... גבר של מלאך...

"אבל את היית עסוקה 'ברשימת המכולת' שלך... לא כזה ולא כזה... פשוט לא נתת סיכוי... לפחות היית פוגשת אותו ונותנת לו צ'אנס, אולי היית רואה שהוא מושלם בשבילך...

ופתאום את מתעוררת... וגולשת שוב באתר היכרויות... קיבלת סיכוי שני... תנסי... מה כבר יש לך להפסיד... תקשיבי לקול הפנימי שלך... אולי הוא המלאך שלך...

לאלה השואלות למה אתה לא כותב מה הגברים רוצים? הנה תשובתי:

לאחר מחקר מעמיק הגעתי למסקנה שאין ביכולתי לכתוב מה הגברים רוצים, היות ואינני יכול לכתוב כתבה של מילה אחת... לכן נעבור לכתבה ה"רצינית" לגבי מה נשים רוצות ולאחר מכן אתייחס בכול זאת גם לנושא לגבי הגברים.

את תוצאות המחקר אני מביא כאן לאחר שביליתי לילות רבים בשטח, שתיתי המון קפה, נישקתי הרבה נשים בתקווה שאמצא את האחת, לצערי אחרי האחת באו עוד רבות בחיפושי... נכון להיום אני ממשיך לנשק ולשתות קפה של תקווה.

מה נשים מחפשות?

זו שאלה שאפשר לענות עליה בכלליות ולומר כי נשים מחפשות גבר. גבר שיהיה שם כשהן צוחקות וגם כשהן בוכות. שיהיה אבא טוב לילדים ובעל נאמן. אבל רק את יודעת מה באמת את רוצה. בעצם גם זה לא תמיד נכון... לפעמים את רוצה את מה שיש לחברה או לשכנה שלך, לפעמים את לא רוצה מה שיש לך. לפעמים את רוצה ולפעמים את לא רוצה... אל תדאגי, אם תרצי תמצאי... ואם אחר כך כבר לא תרצי, אז תמצאי אחר...

רשימת דרישות חלקית מובאת כאן כפי שמצאתי ברשת.

אהבה ברשת

הגבר שלי,רוצה אותך גבוה 1.80 גוף ספורטיבי מטופח מאוד, אופנתי, לא מזיק, פנוי ומסודר עם תוכן, ראש טוב, רוצה אותך גברי ועם זאת לבבי, מפרגן ומלטף, מחבק ורומנטי חובה, מעניק מעצמו.

רוצה אותך כזה שתדע להגיע לנפשי כי בהחלט לא מספיק להגיע לגופי. שתדע לאתגר אותי, להצחיק ולעניין. גבר שימלא לי את המצברים, תרבות אירופאית, מריח טוב, סקסי, חכם, ג'נטלמן, אמין, מסודר, רגוע, סמכותי, בלי שערות בגב או בחזה, בלי קרחת, בלי כרס, בלי ריח של סיגריות, נעים,עצמאי, נקי, אופי חם, שמחת חיים, שלא אוהב לריב או להתוכח, שאוהב לבלות (אתי כמובן), לא אדיש, מפתיע לטובה, בעל אנרגיות חיוביות, החלטי.

אתה חייב להיות סימפטי, חברמן, מבוסס, אחד שאוהב לפנק את זוגתו ללא חשבונות מיותרים, אינטליגנטי, רחב אפקים ומרתק, עם חיוך בעינים, וחום בלב, איש של תקשורת טובה, אסתטי, מושך, חושני, מפרגן ובטוח בעצמו, איש משפחה, שעולמו מרתק ומענין ורב-תחומי, איש העולם הגדול שגם בנוי לאינטימיות וליחד ושיודע להכיל אשה, בעל נסיון רב עם נשים.

מגיע לי, כי אני אישה אמיתית ...

לאחר שלמדנו מה נשים רוצות ואיזה גברים הן מחפשות, נביא כאן תקציר האישה האמיתית, ציטוטי אינטרנט, מה נשים כותבות על עצמן.

אשה אמיתית

אני עצמאית, אטרקטיבית, רגישה מאוד, ישירה ועניינית לצד קלילה, טבעית ואמיתית. המון נשיות אבל גם ספורטיביות. חיוך וברק בעיניים, סקרנות,יצירה ועשייה מרתקת ומתמדת, חם ורגש, אינטליגנציה גבוהה וחדות מחשבה.

אשת העולם עם תחומי עניין רבים, שאפתנות למצוי עצמי, חיפוש אחר אתגרים, עצמאות, ובצד אלו גם שלוה פנימית, אינטימיות, רומנטיות, יד מלטפת וחושניות טבעית, רגישות, הרבה הקשבה, חוש הומור...

אסתטיקה, והרבה שמחה, וגם אמהות חמה ומשפחתית, נסיון רב בבשול ואפייה, בעלת הרבה אהבה ובטחון עצמי, יושר פנימי,מודעות ואינטואיציה חיובית.

לסיום, הנה ציטטה בלתי נשכחת של שחקנית הקולנוע וסמל המין, שהייתה ידועה בזכות אישיותה הפרובוקטיבית והשופעת... מיי ווסט, מתוך הסרט "אינני מלאך" (1933):

"כשאני טובה, אני טובה מאוד, אבל כשאני רעה, אני טובה יותר"

 מה גברים רוצים?

זה אמור להיות פרק קצר...

לאגו הגברי אין אח ורע בטבע, הגבר רוצה תמיד לנצח ולכבוש. הוא רק שוכח כי ההצלחה שלו ברוב המקרים תלויה באישה מתאימה לצדו. נאמר כבר מזמן כי:

"Behind every successful man, there is a woman"

אם בכל זאת ננסה להתעמק, אז גם לגברים יש דרישות וכמובן תלוי למי או על איזה סוג או קבוצת גברים מדובר. לכל מוצא אתני, קבוצת גילים, השכלה ומצב סוציו-אקונומי יש העדפות שונות. כמובן אם לא נביא בחשבון את המכנה המשותף הנמוך ביותר.

הבתולות, הדתיות, הג'ינג'יות, הגבוהות, השמנות... סליחה, אין שמנות, יש רק מלאות, המשכילות, לכל אחת מהקבוצות הללו יש סוג מסוים של מכסים-גברים שמתאים להן.

אין ספק כי "רשימת המכולת" של הגברים קצרה משמעותית מזו של הנשים. כשגבר פוגש אישה, אם אין לו זרימה הורמונלית מיידית ומחשבות כחולות, הסיכוי שלה נמוך ביותר. לכן, תבואי לפגישה לבושה ומבושמת בהתאם.

גברים לא רוצים נשים שמזכירות להם את אמא שלהם או דומות לה, חוץ ממקרים אדיפאליים. הם גם לא מעוניינים בנשים לא אוהבות או אוהבות יותר מדי. גברים לא מחפשים נשים שלא לוקחות נשימה בין משפט למשפט, או נמצאות בדיאטה מתמדת, או כואב להן הראש כל הזמן. בשנים האחרונות הולכים ומתרבים הגברים שלא מעוניינים, לא פונים ואפילו לא עונים באינטרנט לנשים מעשנות.

גברים מעדיפים את אלה שגם מגלות עניין, מקשיבות, מתלהבות וכמובן מחייכות, צוחקות ונוגעות. אישה עם אישיות עצמית ולא תלותית ודביקה, יש לה סיכוי ויתרון בהשגת בן זוג ואושר.

אתה מפנטז על נערת החלומות שתהיה אישה-ילדה, בלונדינית דקת גזרה, בעלת חזון, רצוי אמיתי אבל סיליקון גם טוב. רצוי עצמאית, מבוססת וללא תוספות נלוות. שהיא תדע לפנק, לבשל ובעיקר תוציא לכל החברים את העיניים.

גברים חושבים רק על שלושה דברים: מין, ספורט ומכוניות. לא כל הגברים הם ספורטאים ולא כולם משוגעים על מכוניות...

 

 

 

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב