דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


אטרקציות לאירועים הבחירה הנכונה 

מאת    [ 03/01/2016 ]

מילים במאמר: 612   [ נצפה 2105 פעמים ]

השנה החדשה בפתח ממש נכנסנו אליה לפני כמה ימים, החלטנו להראות לכם לכבוד השנה החדשה כיצד מחליטים על אילו אטרקציות לאירועים נבחר לאירוע שלנו. עולם האירועים בשנים האחרונות הולך ומתפתח ואנו רואים יותר מגוון של אטרקציות לאירועים, האמת היא שבכל אירוע שאנו הולכים מתגלה בפנינו משהו חדש. כולנו רוצים לחדש ולעשות דברים מגניבים באירוע שלנו, אבל הדבר הנכון הוא לבחור אטרקציות לאירועים שמתאימות לאופי האירוע שלנו, אז כיצד עושים זאת?

 

לפניכם 7 טיפים שיעזרו לכם לבחור את האטרקציות הנכונות והטובות לאירוע שלכם:

 

  1. תקציב תקציב תקציב! - בחירה נכונה של אטרקציות לאירועים מתחילה בתכנון תקציב נכון ומחושב על פי היכולת הכלכלית שלנוו. ישנם אטרקציות יותר יקרות ויותר זולות, עוד בתחילת הדרך כאשר אנו מתכננים את האירוע ומחשבים הוצאות על האולם, די ג'יי, צלם ובר תכניסו גם את האטרקציות לתקציב. בדרך זו כבר מתחילת תכנון האירוע תדעו על מה אפשר להתפשר ועל מה לא.

  2. אופי האירוע - ישנם אטרקציות לאירועים שהן חלק בלתי נפרד מכל אירוע כמו מגנטים, אבל יש המון אטרקציות שמביאות תוכן מסוים לאירוע ומעצבות אותו, לכן חשוב מאוד אופי האירוע זאת אומרת שאם אנחנו חוגגים חתונה בחוץ לא נביא עשן כבד למשל, אם אנחנו עושים אירוע באווירה רגועה יחסית לא נביא בובות אלכוהול. כל אטרקציה נותנת לאירוע ערך מוסף וחשוב שהוא יהיה תואם את אופי האירוע על מנת שהחוויה תהיה מושלמת.

  3. מיקום האירוע - לא בכל מקום אפשר לעשות כל אטרקציה! חשוב מאוד לדעת את זה מראש, במקומות סגורים למשל לא נוכל להביא זיקוקים, קונפטי. חשוב מאוד לדעת מהן המגבלות של כל מקום בו אנו חוגגים ולפעמים המגבלות הן של האולם עצמו, למשל ישנם אולמות שלא מכניסים בר מתוק, או בר קפה.

  4. זמן האירוע - לעיתים יש לנו אירועים קצרים או ארוכים והזמנים משתנים מאירוע לאירוע, יש לדעת מה הזמן מראש שיש לאירוע ולכמה זמן נשאר הספק באירוע הכל צריך להיות מסוכם מראש על מנת למנוע אי נעימות ותשלומים נוספים. כאשר אנו בוחרים אטרקציות לאירועים שונים אנו צריכים לדעת את לוח הזמנים ולהתאים אותו לצורך שלנו.

  5. סוג האטרקציה - ישנם סוגים שונים של אטרקציות לאירועים.
    ישנם אטרקציות שהן מתנה לאורחים כגון: קיר לבן, מגנטים, שזירת פרחים, קריקטורות.
    ישנם אטרקציות שהן חלק מהחוויה כגון: עיצוב בלונים לרחבת הריקודים, בובות ענק, כניסה מיוחדת, עשן כבד ובועות.
    כאשר בוחרים אטרקציות לאירועים צריך לדעת מה אנחנו רוצים, לתת מתנה לאורחים? או להוסיף אווירה לאירוע. כמובן שהטוב ביותר הוא שילוב בין השניים ככה אנחנו מייצרים חוויה ונותנים מתנה, השילוב הזה הוא המושלם בדרך כלל לכל אירוע.

  6. ספקים - יש לדעת מול איזה ספק אנחנו עובדים ולראות שבאמת אפשר לסמוך עליו,  לרוב ביום האירוע לא יהיה לכם זמן להתעסק עם הספקים ורצוי שגם לא תעשו את זה, לכן בחרו ספק שקיבלתם עליו המלצות, שהתרשמתם ממנו בעבר, או שיש לכם חיבור והאינטואיציה מראה לכם שהוא הספק הנכון.
    ההמלצה הטובה ביותר שאפשר לתת הוא ספק אחד! כן ספק אחד מקצועי ואמין שיכול לתת מענה לכל האטרקציות ככה לא תשברו את הראש ביום האירוע ותדעו שיש ספק אחד שאחראי ומטפל בכל האטרקציות לאירוע שלכם.

  7. האירוע שלכם תבחרו את מה שאתם אוהבים - בסופו של יום האירוע הזה הוא בשבילכם ומה שישמח אתכם ויעשה לכם טוב יעשה גם לאורחים שלכם טוב, לכן תבחרו את האטרקציות לאירועים שאתם אוהבים ורוצים באירוע שלכם. החוויה תיהיה בלתי נשכחת לכולם כי אתם תהנו ותעבירו את ההנאה הזאת לשאר האורחים.

 

לסיכום רצינו להגיד לכם המון מזל, אנחנו בטוחים שתעשו את הבחירה הנכונה לאירוע שלכם ותבחרו אטרקציות לאירועים שיהיו חלק בלתי נפרד מהאירוע שלכם ויהפכו אותו לחוויה בלתי נשכחת לכם ולאורחים שלכם.

 

הכותב הנו הבעלים של סלברייט אירועים ואיש שיווק באינטרנט




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב