דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


פתחת עסק משלך ? יופי, מה צריך לעשות עכשיו . 

מאת    [ 29/12/2015 ]

מילים במאמר: 545   [ נצפה 2334 פעמים ]

כל החיים חלמת על עסק קטן, ואז הגיע היום, איזה אושר, איזה שמחה... פתחת עסק עם המון צהלולים ברקע. פרסמת את העסק שלך במגזין המקומי הכי נחשב, ארגנת מסיבה כדי להראות לכולם איזה חנות מגניבה עיצבת ויום אחרי... כלב לא נכנס לחנות.  את יושבת עם עצמך ובוהה במוצרים שלך ובאמת לא מבינה איפה טעית, הרי יש לך את המוצרים הכי טובים בשוק...

כבעלת עסק קטן לשעבר אני יכולה להזדהות איתך בתחושות. זה פשוט מתסכל. מאוד מתסכל. ( רגע לפני היאוש - אני מזכירה לך שאני כאן כדי לתת פיתרון, ולא סתם פיתרון - פיתרון שיזניק את העסק שלך ).

טוב חברות הנה התשובה, הפיתרון לככככל הכאבים.

אבל רגע, אני לא אומרת שזה יהיה קל, אני לא מוכרת לכן גלולת פלא שתגרום לעסק הקטן שלכן לזנק אל על. ממש לא. בתוך הפיתרון טמונה עבודה, הרבה עבודה את ממש צריכה לעבוד בזה. החדשות הטובות הן שזו עבודה כל כך משתלמת שאת התוצאות את תראי ככסף בחשבון הבנק שלך.

הדבר שמגדיל עסקים, מזניק אותם קדימה ושולח אותם לחלל הוא שיווק ומכירות. אם פתחת עסק וההתעסקות היום-יומית שלך היא לא בשיווק ומכירות, העסק שלך יסבול ויראה סימני מצוקה חריפים. יתכן, כמו נשים רבות אחרות שצמד המילים שיווק ומכירות יוצר בך איזה שהוא רתיעה. סלידה. פחד. ואת אומרת לעצמך, איך לעזעזל עם כל המחשבות הלא טובות שיש לי בתוך הראש, איך אני משווקת ? איך אני מוכרת ?

ראשית אני רוצה לומר לך שאת כן משווקת ומוכרת, כל יום. באמת. אולי זה לא קורה בעסק שלך אבל זה קורה בחיי היום יום שלך. אתן לך דוגמה. נניח שאת רוצה לצאת לחופשה חלומית באיים הקריבים, אבל אישך ( בן הזוג שלך ) מתנגד. הוא רוצה לחסוך את הכסף לטיול אחר, טיול שבשבילו זה טיול החלומות. אז מה את עושה ? מה ככה תוותרי ? אין סיכוי אה...

אז עכשיו בשביל לנצח בין חופשה חלומית שלך או חופשה חלומית שלו את יוצרת קמפיין שלא היה מבייש אף ראש עיר בדימוס... את מכינה פלקט ענקי ושמה בו את כל התמונות שמצאת בגוגל על האיים הקריביים ולא סתם, מדביקה לו את זה מול הפרצוף, נו מה ? את הולכת לכל החברות שלך ומבקשת מהן שיספרו לאישך כמה נפלא היה בקריבים וכמה שהוא הולך להינות, את עושה איתו שיחות מהבוקר עד הערב ( מי סיפר שנשים חופרות ? סתם שמועה ! ) את עושה ההההכל כדי שתקנו את הכרטיסים.

יקירה, מה שאת עשית כאן זה שיווק ומכירות לתפארת מדינת ישראל !

איך יתכן ? הנה - שיווק זה כל הפעולות שמקדמות אותך לרגע המכירה , ומכירה זה הפעולה הסופית.

אני רואה זאת כך - שיווק זה כשאני נותנת לך את ליבי ובמכירה את נותנת לי את ליבך. כי בשיווק אני עושה ראשונה את הצעד לעברך, אני משכנעת אותך כמה זה טוב, למה את חייבת את זה, ואיך יכול להיות שהתקיימת עד עכשיו בלי להשתמש במוצר שלי . ובמכירות את עושה את הצעד אליי, את מאמינה שמה שאני אומרת לך הוא רק כדי לעזור לך, את סומכת עליי ולכן את שמה את ליבך בידי.

זה כל התורה. שיווק ומכירות. זה הדרך להצמיח את עסק קטן בכל  מקום שהוא. אם הוא חנות פיזית או עבודה מהבית - כל הזמן להיות עסוקה בשיווק, שיווק, שיווק ואז מכירות. שיווק, שיווק, שיווק ומכירות.

אני מזמינה אותך לפנות אליי

אתי רפאלי

 

 

אני מאמינה שכל אחת יכולה להצליח, גם את. לכן, יצרתי ב Sun הזדמנות אמיתית, SUN עוזר לנשים להראות רזות יותר ולהקים עסק מצליח בנוסף את לומדת שיווק ומכירות בחינם, כי כשאת מרוויחה גם אני מרוויחה.


WWW-SUN.COM




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב