דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


שיטת השערה איפור קבוע 

מאת    [ 25/12/2015 ]

מילים במאמר: 358   [ נצפה 3852 פעמים ]

 על שיטת השערה

 

 כולנו רוצות להיות יפות ולסרט השיער מעל העיניים משמעות גדולה על המראה הכללי בכלל להבעות הפנים וההבעה שלנו בפרט. החידוש האחרון נקלט בישראל בשם שיטת השערה ובבירות אירופה מוכר כשיטת מיקרופיגמנטציה.השיטה היא למעשה שיחזור הגבה על ידי איפור קבוע שנעשה באמצעות מכשיר מיוחד ( המתקדמים ביותר כרגיל הם אלה המגיעים מאיטליה איך לא ) המדמה בסוף הפעולה הדמיה של זקיקי שיער על ידי החדרה לעור פיגמנטים של צבע המותאם לעורך ולצבע שיער הגבה המקורי על ידי מבצע הטיפול ומשווה לגבה מראה עשיר ומדויק כמו שתכנן  עבורנו הטבע במקור. הטיפול נערך בשתי מפגשים בלבד בהפרש של כחודש האחד מהשני , אינו כואב ונראה במיטבו לפחות  כשנה. העלות לשתי המפגשים עומד על כאלף וחמש מאות שקלים.סכום לא מבוטל מצד אחד אבל אם לוקחים בחשבון שטיפול מחזיק כשנה זה בהחלט סביר לעומת תחזוקה שוטפת ומה עוד שהתוצאה של האיפור הקבוע יפה לאין שיעור מהשיטות האחרות.

בשיטת השערה או המיקרופיגמנטציה או הדרמו פיגמנטציה כולם אגב מכוונים לאותה שיטה , מחדירים מתחת לעור זקיקי צבע המותאם לאזור הטיפול ובכך למעשה מאפשרים את המראה הרצוי על ידי הדגשת אזורים מסוימים.התוצאות יכולות להיות מרשימות מאד אם המטפל יודע את עבודתו וניחן בחוש אומנתי ואם המכשור והמיוד הם באיכות גבוהה.

יש להקפיד שהטיפול יעשה מי שעברה הסמכה במכון מסודר , שהמכשיר מתקדם ובעל כל תווי התקן כנהוג באירופה והיד המבצעת היא יד של אמן. כמו בכל תחום גם בשיטת השערה יש את המובילים ופורצי הדרך ההופכים את הטכנולוגיה למטה קסמים עבורך. אל תתפשרי על פחות.לפעמים חיפוש נוסף והתמקדות הם שיביאו לך את הפתרון הטוב ביותר.

שיטת האיפור הקבוע מיושמת גם בעולם הרפואי וזאת כדי לשקם חלקים שונים לאחר ניתוח , לטשטש צלקות ,להבהרת קמטים וכדומה.השיטה מיושמת כאמור בעולם כעשרים שנה ובארץ התחום הרפואי פעיל מזה שנים אך התחום האסתטי עושה את צעדיו הראשונים בימים אלה.

כדאי מאד לא להתבייש ולשאול את המטפלת היכן הוכשרה ובאיזה מכשיר היא מטפלת.כמו בכל תחום גם כאן יהיו את החובבניות שעלולות לגרום למפח נפש.יש לשמור על סטריליות מקסימלית.להשתמש במחטים חד פעמיות שהמטפלת עוטה כפפות ושהמקום נקי ומסודר.אל תתפתי למחירים זולים מידי כי גם כסף גדול יתקשה לתקן נזק של חובבן.

 

שלך באהבה

מורן סאסי

 

 

 

מורן סאסי Eyebrow milano 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב