דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


אטרקציות לבר מצווה באולם 

מאת    [ 17/12/2015 ]

מילים במאמר: 540   [ נצפה 2223 פעמים ]

בר מצווה או בת מצווה חוגגים פעם אחת בחיים, לכן אירוע בר מצווה באולם זאת הזדמנות מעולה לחגיגה.

חלוקת האירוע לשני אירועים שונים באותו הזמן והמקום
לחגוג בר מצווה באולם זאת הזדמנות נהדרת לעשות אירוע מיוחד וגם מפגש של כל המשפחה המורחבת והחברים. אירוע בר מצווה באולם ניתן לחלוקה על מנת שלא נצטרך לחגוג שני אירועים ולבזבז המון כסף, ישנה האפשרות לעשות את האירוע מותאם למשפחה והאורחים המבוגרים ובאותו הזמן אירוע אטרקציות ומשחקים לילדים.
האפשרות לחלק את האולם כביכול לשני אירועים נותן מענה לחתן בר המצווה ולחבריו לחגוג איתו, אך בו זמנית מדובר בשילוב מיוחד של שני אירועים בתוך אירוע אחד. באמצעות תכנון נכון וטוב של האירוע ישנה האפשרות לשלב אטרקציות שונות באירוע שנוגעות לכל קהל האורחים.

אטרקציות אשר מתאימות לבר מצווה באולם:

א. כניסה מיוחדת - כאשר האורחים נכנסים לאולם לאחר הקבלת פנים אפשר לבצע כניסה מיוחדת לחתן בר המצווה, הכניסה נותנת קודם כל את ההזדמנות לחתן בר המצווה לראות את כל האורחים ולקבל את את הפוקוס שמגיע לו.
ישנם כל מיני כניסות מיוחדת לאירוע באולם כמו - כניסה עם מאבטחים, כניסה עם שיר שהוקלט מראש, כניסה עם דמויות מפורסמות כמו מייקל ג'קסון ואז גם אפשר לשלב ריקוד מיוחד בדיוק כמו הכוכב הגדול. כניסה מיוחדת זאת אטרקציה מדהימה ואם מתאימים אותה נכון לאופי האירוע יכולה להיות חלק בלתי נשכח מהאירוע.

ב. משחקים לאירוע באולם - באולם האירועים תמיד אפשר למצוא פינה מסויימת או חדר בו אפשר לשים עמדות משחק שונות כמו - שולחנות משחק, עמדות מולטימדיה וסימולאטורים מיוחדים. משחקים לבר מצווה באולם זה אטרקציה שכיום היא חלק בלתי נפרד מרוב אירועי בר המצווה ומעסיקים את הילדים באירוע והופכים את הזמן שלהם לחוויה מהנה ומותאמת בדיוק בשבילם. כיום ישנם המון אטרקציות לבר מצווה באולם ןמשחקים ללא ספק הם חלק בלתי נפרד.

ג. בר מתוק - כחלק ממגוון האטרקציות לבר מצווה באולם ישנה אטרקציה מיוחדת במינה שמעבר לטעם המתוק ומפל השוקולד המפנק היא אטרקציה שהופכת להיות ממש חלק מעיצוב האירוע.
בר מתוק זה ללא ספק אטרקציה אשר מוסיפה טעם וצבע לכל אירוע, שיפודי ממתקים ומרשמלו יחד עם מפל שוקולד זה הקינוח המושלם וגם מנת הפתיחה המושלמת, לאורך כל האירוע אפשר להינות מבר מתוקים איכותי, עשיר ומפנק.

ד. מגנטים - יש אטרקציות לאירועים שצריך לספר עליהם ויש כאלה שלא ממש, אלו הם המגנטים האטרקציה שהיא ללא ספק הפכה להיות הדבר הכי שכיח בעולם האירועים בישראל. חשוב לדעת שישנם סוגים שונים של מגנטים ואיכות שונה, אם אתם מחפשים מוצר איכותי וטוב אז המגנטים יעלו לכם קצת יותר כסף, לטווח הרחוק זה ללא ספק שווה את ההשקעה, שמחפשים אטרקציות לבר מצווה באולם שווה להשקיע במתנה קטנה לאורחים והמגנטים הם המתנה המושלמת שכולם אוהבים.

כל האטרקציות לבר מצווה באולם תחת ספק אחד
כאשר אנחנו מתכננים אירוע בר מצווה, יש לקחת בחשבון עוד בשלב התכנון את האטרקציות השונות שנרצה לאירוע בר המצווה. תכנון של האירוע בצורה נכונה ובחירת אטרקציות לפי אופי האירוע נותנת בסופו של דבר אירוע עם תוכן ייחודי ומותאם אל חתן בר המצווה ומשפחתו.
התנהלות אל מול ספק אחד מקצועי ואיכותי תחסוך לכם המון זמן והתעסקות ובעיקר תרוויחו ראש שקט לאורך כל האירוע. חווית האיורע היא חלק מההנאה שלכם וע"י ספק אחד שיכול לתת מענה לכל האטרקציות לבר מצווה באולם תרוויחו את ההנאה המלאה מהאירוע שלכם.

חשוב לציין - המאמר נכתב בלשון זכר, אך מכוון לשני המינים.

הכותב הנו הבעלים של סלברייט אירועים ואיש שיווק באינטרנט




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב