עד לא מזמן, הסתפקו בתי עסק רבים במייבש יידיים עם מגבות נייר, שהוצב ליד הכיור ותחתיו פח אשפה להשלכת הנייר המשומש.
לפעמים הנייר אזל מהמתקן, לפעמים הנייר המשומש נערם וגלש מפח האשפה אל הרצפה. עצים רבים נכרתו כדי לספק את הנייר, משאיות רבות הסיעו אותו בכבישים ומדפים רבים התמלאו במחסן. מייבש הנייר היה פתרון לא אקולוגי וגם לא מתאים, לבעל עסק שרוצה לשדר יעילות.
השלב הבא היה מייבש ידיים חשמלי. הוא הוצב למעלה על הקיר ליד הכיור. המייבש הרעיש מאוד ומשב רוח חזק גרם למים לזלוג מכפות הידיים אל האמות ואף אל הרצפה. למרות צריכת החשמל הגבוהה יחסית, תהליך הייבוש לקח זמן ממושך ומי שאצה דרכו, נשאר עם ידיים לחות.
והנה הגיע לשוק מייבש הידיים הסילוני, החף מכל החסרונות של המייבשים הקודמים. אם ניקח לדוגמא מייבש ארופאי מהדור החדש , נוכל לזהות מייד עיצוב היי-טקי. מחשבה רבה הושקעה בכל פרט במייבש. הוא מתאפיין בקווים מעוגלים וגימורים המונעים הצטברות אבק . המנוע חזק ומייבש את הידיים במהירות ובצריכת חשמל זעירה ביותר. המשתמשים/ות מטים את הידיים הרטובות כלפי מטה, וסילון האוויר גורר את המים אל תוך פתח ניקוז. המים מצטברים במיכל שיש לרוקנו לעיתים רחוקות. כרטיס חכם מדליק נורה כשמגיע מועד ריקון המיכל וניקוי מסנני האוויר.
זרמי האוויר יוצאים משני קירות המייבש אל מרכזו, כך שאין חשש למגע של הידיים במייבש עצמו. בנוסף לכך, המייבש המוזכר לעיל, נהנה מפיתוח חדשני של חומר מיקרו-בן, העוצר התפתחות ביולוגית של תאי חיידקים האופינים לסביבה חמה ולחה. החומר מתערבב עם הפולימר בעת ייצור מייבש הידיים והופך אותו להגייני במיוחד למשתמשים/ות. במקביל, הוא גם מונע יצירת מושבות חיידקים שעלולות לגרום לכתמים ובלאי על קירות מייבש הידיים, כך שהוא תמיד נראה חדש.
מה אומר מייבש הידים על בית העסק שלכם?
בואו נסכים על כך שאף אחד לא נכנס לחדר השירותים, כדי ללמוד על סוג העסק שאיתו הוא שוקל להתחיל או להמשיך - לעבוד. אנו מדברים על מסרים שעוברים בתת-מודע. זו התחושה של הלקוחות ברגע שהם מחפשים באופן אוטומטי את מייבש הידיים ומוצאים מייבש נייר , מייבש חשמלי או מייבש סילוני. תחושה זו נוספת לרשימת ההתרשמות שלהם מהעסק כמכלול.
סוג מייבש הידיים שבחרתם, רומז ללקוחות על הגישה שלכם לחדשנות – האם אתם בתקופת הנייר או בתקופת הסילון? מידת היעילות שלכם - האם אתם לוקחים בחשבון גורמים כמו עלות תפעול נמוכה, מול תועלת גבוהה? הוא משקף את עמדתכם בנושא איכות הסביבה- אחריות בנושא המדאיג של הידלדלות יערות הגשם. רציונליות עיסקית - האם אתם בוחרים במייבש שחוסך עלויות, או בסוג ישן ובזבזני? האם אתם תופסים את עצמכם כמעודכנים בשוק ובעיקר- עד כמה אתם רוצים להשקיע בלקוחות שלכם.
כיום יש מוצרים ואביזרים רבים המיועדים לשדרג כל חדר שירותים למראה היי-טקי ומייבש הידיים הוא אחד החשובים שבהם. חדר שירותים נעשה זירה נוספת שבה ניתן לקדם את המיתוג והשיווק של העסק.
ענבל - ירוק שירותים
Green Services
אביזרי הגיינה למראה היי-טקי בחדרי שירותים
http://stell-air.com/?gclid=CLC7pJm62MkCFVXGGwod3w0Hmg