דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כמה טיפים להריון קל יותר 

מאת    [ 09/12/2015 ]

מילים במאמר: 413   [ נצפה 2641 פעמים ]

נשים בהריון, ובמיוחד נשים שנכנסו להריון בפעם הראשונה בחייהן נוטות לקרוא כל פיסת מידע אפשרית שתעזור להם ללמוד יותר על ההיריון שהן עוברות ואולי למצוא כמה טיפים טובים שיעזרו להם לעבור את ההריון בקלות רבה יותר. אם הגעתן עד לפה כנראה שזה מה שאתן עושות ועל כן תוכלו לקרוא על כמה דברים שכל אישה הרה צריכה לדעת על ההריון, וכמובן שזו רק טיפה בים.   

תקופת ההריון היא תקופה מאוד מיוחדת בחייה של האישה, זו התקופה בו בה היא דואגת לא רק לעצמה, אלא גם לעובר שבבטנה ותשומת הלב של הסובבים אותה מופנים גם הם לבטנה ולנושא ההריון. חשוב לשמור על רעננות ורוגע ולהימנע ממתחים מיותרים מכיוון שבלא מעט שיחות על ההריון שמתנהלות באופן ספונטני אנשים נזכרים במה שהם קראו באינטרנט או ראו בטלוויזיה על דברים מוזרים שקרו בזמן לידה ומלחיצים סתם ללא מודעות. ברגעים אלו חשוב שתזכרי להסתכל סביבך ולראות את כל האנשים הבריאים שההורים שלהם לא התאמצו יותר מדי והלחיצו את עצמם עם טיפים הזויים מהאינטרנט אלא עבדו 'על פי הספר' ברגע ובהנאה מלאה מההריון. בנוסף, זכרי שגם שינה טובה מועילה לבריאות ולמצב הרוח הכללי בתקופת ההריון ובכלל. לא רק זאת שאפשר גם לנצל את ההריון כדי לעשות פעילויות שלא עושים בדרך כלל כמו צילום הריון ופעילויות נוספות.  

זאת ועוד, חשוב להיות מסודרים בתקופת ההריון על מנת לא לשכוח בדיקות שגרתיות ומקיפות ולוודא שאתם אוכלים מזונות בריאים ומגוונים בכל תקופת ההריון. בתקופה זו, נשים רבות חושבות שברגע שהן נכנסות להריון הן צריכות לצפות לעלייה מאסיבית במשקל כבר מההתחלה, אך לא תמיד כך הוא המקרה. נשים רבות מעלות במהלך ההריון רק קילוגרמים בודדים בהן נכללים המשקל של התינוק, השליה והחזה שמוסיפים למשקל רק בחודשים האחרונים של ההריון. הסיבה שאותן נשים עולות במשקל פחות ממה שהן מצפות היא לא מעט בגלל בחילות הבוקר והירידה בתיאבון שהגיעה בגלל ריחות מסויימים שלא השפיעו עליהן כשלא היו בהריון. סיבה נוספת היא, שבתקופת ההריון נשים נמנעות משתייה חריפה וכל מיני משקאות למיניהם שתורמים לעליה במשקל ולא בריאים לעובר. בגלל סיבות אלו חשוב לבדוק אם הגורמים המוסמכים אילו ויטמינים מומלצים בהיריון לך באופן אישי.  

עד שמגיע רגע הלידה, הרבה דברים לא הולכים כצפוי והרבה תיכנונים שהיו לך לא תמיד יצאו לפועל בלידה כדוגמת אפידורל, ירידת מים ללא צריכים ועוד... חשוב מאוד לפעול על פי המלצות הרופאים בכל מהלך ההריון כי הבריאות של הילד ושלך חשובים יותר מכל תיכנון כזה או אחר. גם אם הלידה מתעכבת, חשוב לא להיכנס לפאניקה ומומלץ לשאול רופא שגם יכול להרגיע ולהגיד לך שזה תקין ונפוץ. מומלץ להעביר את הזמן של ההמתנה בקריאת ספרים על גידול ילדים כי כשיגיע הילד המיועד - כבר בקושי יהיה זמן.

גבית ינאי - צילום הריון


http://www.gev.co.il 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב