דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


השעמום הורג, אז תעשה משהו 

מאת    [ 08/12/2015 ]

מילים במאמר: 356   [ נצפה 3166 פעמים ]

תשחץ הוא משחק חשיבה מוכר, המופיע רבות בעיתונים, חוברות מיוחדות ודפי אינטרנט. הרעיון שעומד מאחורי המשחק, הוא שיבוץ מילים בטבלה, על פי ההגדרות וסימוני החיצים. המטרה הכללית, היא למלא את כל הטבלה בצורה נכונה, כך שלא יהיו שיבושים בתשובות שמצטלבות זו בזו. הבעיה עם המשחק הזה, הוא שרובנו משאירים לא מצליחים לסיים אותו לבד. פעמים רבות, גם לאחר שנעזרנו בהורים, חברים ומכרים, אנו מוצאים כי מאוד קשה לסיים את התשחץ.

 

בדיוק לשם כך, קמו אתרים מיוחדים המציעים עזרה בפתירת תשחצים, בחינם. מאחורי האתרים הללו יושבים אנשים, אשר כל תפקידם הוא לאסוף הגדרות ופתרונות, כך שבמקרה ונתקלתם בהגרה שאינכם מבינים או מכירים, מיד תוכל להישלף בשבילכם התשובה, על מנת שתוכלו להמשיך לפתור ולסיים את המשחק. רק חשוב שבטרם תיגשו לחפש את גלגלי ההצלה באתרים השונים הללו, נסו לאתגר את עצמם ואל תוותרו מיד. תשחץ הוא משחק מעשיר, מלמד ומחדד. התייחסו אליו כמו כלי ששווה לרכוש את המיומנויות שהוא מציע וגם אולי אף התענגו על הכיף שמאחורי סיום תשחץ או תשבץ שלם.

 

מצא את ההבדלים

למרות שמם הדומה, תשבץ ותשחץ הם משחקים שונים. במשחק תשבץ, ניתנת טבלה ריקה עם סימוני חיצים ומספרים קטנים. את ההגדרות, אפוא, ניתן למצוא מחוצה לה. לפיכך, נדרש להסיט את המבט מאזור ההגדרות לאזור התשובות, מה שעלול לעורר אי נוחות או לפגוע בריכוז. במשחק תשחץ, כל ההגדרות נמצאות בתוך טבלת התשובות, מה שמקל באופן משמעותי על פתרון המשחק.

 

נגישות ורגישות

כולנו יודעים כי הן משחקי התשחץ והן משחקי התשבץ, אינם ידידותיים לאוכלוסיית כבדי הראיה. זאת מפני שההגדרות כתובות בקטן, מה שמקשה עליהם ליהנות מנפלאות המשחקים הללו. עם זאת, העובדה שכיום ניתן למצוא את המשחקים הללו בקלות באתרי האינטרנט השונים, מאפשרת לכולם ליהנות במידה שווה. ניתן להגדיר בקלות את הדף, ובמקרים אחדים גם לשמוע את ההגדרות. מי אמר שאין מספיק תשחץ לכולם?

משחקים נוספים

ישנם בנוסף משחקים רבים נוספים היכולים להעביר את זמנכם, שחור ופתור או סודוקו לדוגמא, הינו אחד המשחקים המעניינים שהתפתחו מאוד בשנים האחרונות. במחקרים רבים נאמר כי משחקי חשיבה עוזרים לפתח ולשמור על המוח שלנו חד לאורך השנים ואף לעזור ולמנוע מחלות נירולוגיות רבות. אז הקדישו כמה דקות ביום להתרווח ולפתור איזה תשחץ, תשבץ, סודוקו או שחור ופתור זה טוב לבריאות הנפשית והגופנית!

ישראוורדס הוא האתר הגדול בארץ לפתרונות תשחץ




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב