דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כיצד תמתג את עצמך כאדריכל ומעצב בעל סגנון מיוחד 

מאת    [ 08/12/2015 ]

מילים במאמר: 376   [ נצפה 2811 פעמים ]

עולם העיצוב והאדריכלות כל הזמן משתנה ומתפתח. חדשות לבקרים כולנו עדים לרעיונות עיצוב חדשים, חומרים וטכנולוגיות חדשניים כובשים את השוק. טרנדים באים, כובשים בסערה את השוק, והולכים. בענף הנדל"ן פועלים אלפי אדריכלים ומעצבי פנים, התחרות גדולה, וכל אחד עושה כמיטב יכולתו להתבלט בייחודו, ולחפש את הבידול שלו על פני האחרים.

יש כאלה הדואגים להתעדכן כל הזמן, לחפש את הטרנדים החדשים ביותר בחו"ל, ולהיות תמיד הראשונים שמביאים אותם לארץ. להיות אלה שמפיצים את ה"בשורה החדשה". תהליך זה מתיש ומתסכל מכיוון שלאחר זמן קצר כולם מעתיקים את הרעיון, הקהל הרחב דורש מהאדריכלים ומעצבי הפנים להשתמש ברעיון החדש, לא תמיד במקום ובאופן המתאימים, ומהר מאוד שוכחים מי האדריכל או מעצב הפנים שהיה הראשון. ממציא הרעיון.

החוכמה הגדולה היא להיות מקורי: ליצור אלמנט עיצובי פיסולי ייחודי, המיוצר בעבודת יד, כך שקשה להעתיק אותו, למשל קיר מעוצב מאלמנטים מפוסלים מקרמיקה. אמירה ויזואלית אמנותית שמבטאת את אישיותו ועקרונותיו של האדריכל והמעצב. אלמנט זה יהווה חותם אישי ייחודי של האדריכל או המעצב, ויופיע בכל פרויקט שלו, בשינויים קלים בהתאמה לכל פרויקט ולכל חלל. עם הזמן אלמנט עיצובי פיסולי זה יהיה מזוהה עם שמו של האדריכל או המעצב, וימתג אותו כמעצב מקורי בעל שאר רוח.

מכאן יכול להיוולד שיתוף פעולה מעניין, מרתק וארוך טווח עם אמן או אמנית שייצרו עבור הפרויקטים שלכם את אותם אלמנטים מפוסלים ייחודיים. עליכם להגיע להסכמה בינכם על בלעדיות, שאלמנט אמנותי זה לא יוצע אל ידי האמן ללקוחות אחרים. כדאי לפנות לאמן או אמנית שהמומחיות שלהם היא ראייה כוללת של החלל כולו, בעלי רקע קודם בתחום האדריכלות ועיצוב הפנים. כך תמצאו בינכם שפה משותפת, ושיתוף הפעולה בינכם יהיה נוח וקל.

במצבים מסוימים דווקא אותו חותם אישי שלכם יאפשר לכם להפוך את כל תהליך העיצוב: להתחיל דווקא מ"אמירה ויזואלית"- קיר מעוצב אמנותי תלת-ממדי, וסביב אותה אמירה לבנות את כל הקונספט של פריטי העיצוב (הריצוף, גווני או חיפויי הקירות, הריהוט, הוילונות, גופי התאורה, שטיחים, אביזרים משלימים וכדומה). שיטה זו הופכת את כל תהליך עיצוב החלל למרתק ומעניין במיוחד, וגם נותנת כיוון ברור ומוגדר בלקיחת החלטות הנוגעות לבחירת כל הפריטים והחומרים המרכיבים את החלל.

באמצעות קירות מעוצבים אמנותיים, האדריכל או המעצב מוזמן לתת דרור לכל גחמה עיצובית שעולה בראשו, וכך למתג עצמו כמעצב בוטיק, מוביל בתחומו, בעל רעיונות מקוריים, המושך אליו לקוחות איכותיים.

גילה טננבאום הדר. מצוי בחומר קירות מעוצבים מאלמנטים מפוסלים מקרמיקה בעבודת-יד בהתאמה אישית. גילה בוגרת Pratt Institute בניו-יורק, בעלת תואר B-Arch, ובית שניידרמן בגבעתיים. טלפונים- 050-7759966 08-9201098 www.gilaclay.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב