דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איזה מנשא אופניים לרכב לבחור? 

מאת    [ 30/11/2015 ]

מילים במאמר: 444   [ נצפה 3620 פעמים ]

אנשים רבים מחפשים באינטרנט מידע לפני שהם בוחרים לקנות מוצרים מסוימים. אם הגעתם לפה, כנראה שהייתם צריכים לקנות מנשא אופניים לרכב שלכם. זה טוב, כי זה אומר שאתם מספיק חכמים בשביל לדעת שלשנע את האופניים שלכם בתא המטען זה לא פיתרון בטיחותי והוא לא מומלץ בכלל, הרי לא סתם מייצרים מתקנים ייעודיים למשימה זו. אז בקניה של מנשא נותר לכם לבחור בין כמה אפשרויות - מנשא אופניים לגג, מנשא אופניים אחורי ומנשא לוו גרירה, אבל מה ההבדל ביניהם?

מנשא אופניים לגג

מנשא אופניים שמתחבר לגג הרכב באמצעות קורות רוחב מיוחדות שמרכיבים על הרכב. יש רכבים שבהם קורות הרוחב מגיעים באופן מובנה אך ברוב המקרים, לא כך המצב. המנשאים האלו יותר יקרים מהמנשאים האחוריים והם מאוד אמינים ובטיחותיים. מה גם, שבניגוד למנשאים אחוריים, אתם לא צריכים לדאוג כשאתם נוסעים בתוואי שטח מורכבים שמא האופניים יספגו מכה והדאגה היחידה שלכם לגבי זה היא כשאתם נכנסים לתוך חניון מקורה, אז הגובה אמור להדאיג אתכם כשהאופניים מוטענות על הרכב. חוץ מזה, בגלל שהמנשאים האלו משנים את צורת הרכב, יש עליה בצריכת הדלק וגם מהירות הנסיעה שלכם צריכה להיות מתונה יותר על מנת לנסוע בבטיחות רבה יותר. מחירם של מנשאים אלו יכול לנוע בין מאות בודדות של שקלים ועד כמה אלפי שקלים למוצרים האיכותיים ביותר כולל קורות.

מנשא אופניים אחורי

מנשא אופניים פופולרי לא פחות הוא מנשא אופניים אחורי. לא משנה איזה כלי רכב יש לכם, סביר להניח שתמצאו את המתקן המתאים בשבילכם גם בעיצוב וגם במבנה. הם זולים יותר מאשר המתקנים לגג ועולים בעיקר מאות שקלים, אם כי יש מוצרים איכותיים שעוברים את האלף. היתרון העיקרי הוא שהוא נוח יותר לטעינה ופריקה. אפשר להבין את זה מאחר והמתקן לגג עלול להיות מאוד קשה ומסובך לאנשים נמוכים או לאנשים עם פחות שרירים בידיים. עם זאת, החיסרון שלו מתבטא בכך שהוא מסתיר את לוחית הרישוי ולעתים גם את הפנסים, ועל מנת לא לעבור על חוקי התעבורה חובה לשים לוחית רישוי נוספת על האופניים ופנסים נוספים במידת הצורך. בדומה למתקנים האחרים, גם מנשא זה בטיחותי מאוד ויעיל בשימושו.

מנשא אופניים לוו גרירה

לעתים אנשים עלולים להתבלבל ולהחשיב את המוצר הזה כמנשא אופניים אחורי אך למעשה מדובר במנשא שמתחבר לוו הגרירה של הרכב במידה וקיים כזה. המוצר הזה מאוד איכותי, בטיחותי ויציב והוא גם נוח מאוד לשימוש. מחיר מוצר כזה עולה בין 500 שקלים ועד אלפי שקלים בהתאם למה שהמוצר מציע.

לסיכומו של דבר

כל סוגי המנשאים מציעים את אותם דברים, שינוע האופניים ממקום למקום. בכולם אפשר לשנע בין זוג אחד של אופניים ועד שלושה והמחיר משתנה גם בהתאם. מה שמשפיע על המחיר הוא גם האיכות של המוצרים, המותג ואופי השימוש. יש כמה חברות בארץ שמוכרות את המוצרים האלו במחירים הוגנים ואתרי אינטרנט בהם ניתן להתרשם מהמוצרים.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב