דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הצגת ילדים - בילוי ייחודי עם ערך מוסף מושלם 

מאת    [ 24/11/2015 ]

מילים במאמר: 404   [ נצפה 2831 פעמים ]

בילוי משפחתי עם הילדים יכול להיות חוויה נפלאה. אבל כשלא מגוונים, השעמום גובר על ההנאה. שוב קניון, עוד סרט וכמה אפשר כבר עם משחקי המחשב? אז זהו, שיש לנו פתרון נהדר בשבילכם - הצגת ילדים! גם חוויה נהדרת לכם ולילדים, גם עושר חינוכי – תרבותי שלא יסולא בפז, והכל באווירה נפלאה ובמחירים שווים לכל כיס.

הצגות ילדים אהובות – הרשימה המובחרת

תקופה נפלאה עוברת על מדינתנו בתחום הצגות הילדים. שלל הפקות, קטנות כגדולות, כולל ז'אנרים דרמטיים ומותחים, שבעבר לא היו חלק מרפרטואר ההצגות בארץ. לכם נותר רק לבחור הצגת ילדים מתאימה וליהנות מהשירים, התכנים, השחקנים והתפאורה. הנה כמה הצגות המתאימות לילדים עד גיל 12 ולהורים שמחפשים גיוון מבורך.

  • האוצר שאינו נגמר – קסם של הצגת ילדים לגילאי 5-8 בבימויו של גיל צרנוביץ'. שני אחים זוכים לאדמה מסתורית מאביהם, שטוען בפניהם שבשטחה טמון אוצר אמיתי. כיצד ינהגו האחים בחיפוש אחר האושר? מיטל סלקמון רטן ואלעד מזרחי מככבים בהצגה שכל הילדים אוהבים.
  • אי המטמון – הצגה זו מתארת את מסעם הקסום של ג'ים, ג'ני וטוני אחר אוצר מסתורי שעשוי לשנות את חיי אימו של ג'ים, החולה והענייה. זוהי הרפתקה מופלאה על שודדי ים, מפות עתיקות יומין, אומץ וחברות-אמת. ההצגה, המותאמת לגילאים 6-12, נמשכת כשעה ומככבים בה, בין השאר, בן רביד ושרון צור.
  • גיבורה – מחזמר נפלא ועטור שבחים לגילאי 8-12 בכיכובה של תמר אלקין הנפלאה. ההצגה מספרת את סיפורה של שרה הקטנה בפנימייה בלב לונדון בניהולה של מנהלת קפדנית במיוחד. האם תצליח שרה להתגבר על הקשיים או תשקע בעצבות וייאוש? כל הביקורות מדברות על הצגת ילדים נפלאה וגדושה בהומור, שירים נפלאים ותוכן עמוק שיכנס לליבם של הילדים וההורים גם יחד.
  • גלי – מחזמר קצבי ומעורר השראה בו ההורים נהנים לא פחות מילדיהם (גיל 5-8) על גלי, ילדה מקסימה וחובבת טבע בחוויותיה המשעשעות רגע לפני עלייתה לכיתה א'. גם ילדי הקהילה היהודית בלונדון נהנו מההצגה. עכשיו תורכם.
  • אדיסון – הצגה מופלאה בבימויו של רועי שגב (גילאים 8 עד 12), שזוכה לשבחים מקיר לקיר על העומק, התסריט, הבימוי והמשחק. במרכז העלילה סיפורו מעורר ההשראה של תומס אדיסון, ממציא האור, שגדל כילד מופנם ותימהוני, והפך לאחד מהאנשים החשובים בהיסטוריה המדעית.
  • טופהלה טוטוריטו – אחת מהפתעות השנה בתחום הצגות הילדים. זוהי הצגה מרתקת על מוסיקה, אמנות וכל מה שביניהם. משה קפטן על כיסא הבמאי מצליח לרגש, להצחיק ולעורר דיון ומחשבה אצל בני ה-6-12 והוריהם. פשוט נפלא.

בילוי נעים!

 

תיאטרון אורנה פורת לילדים ולנוער www.porat-theater.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב