דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


קח תרמיל! יוצאים לטייל! 

מאת    [ 22/11/2015 ]

מילים במאמר: 425   [ נצפה 6688 פעמים ]

אנחנו, הישראלים, אוהבים לטייל. עם כמה שנדמה לנו שאנחנו טיפוסים של בית, העובדה היא שבכל חופשה שאנחנו מקבלים בעקבות חג, אנחנו בוחרים לצאת לטייל ולא להישאר בבית. האמת היא שהנתון הזה לא מפתיע, נוכח המדינה היפה שיש לנו, ולמרות שנדמה לנו שהיא קטנה ושניתן להקיף אותה בכמה שעות בודדות, העובדה היא שבכל זאת תמיד נמצא מה לראות. אנחנו כל כך אוהבים לטייל עד כדי שלא חשוב לנו אם נטייל ברגל, אם נטוס או אפילו נערוך שייט – העיקר שנצא, נראה ונחווה.

אז מה עושים היום?
בעת שיש חופש, המון זוגות מתעוררים בבוקר ושואלים את עצמם "אז מה עושים היום?". לרוב, בעת ששואלים את השאלה הזו, אנחנו נאבדים קצת ולבסוף מוצאים את עצמנו לאחר ששרפנו חצי יום בחיפוש אחר אטרקציה לטייל בה. את כל זה ניתן לחסוך בעת שנתאם מראש על פי לוח חופשות או על פי זמנים פנויים שלנו מה נעשה במועד מסוים. אם נרצה להיות יותר מאורגנים, נוכל גם לתכנן מסלול בפורמט של טיול מאורגן שידאג לנו לכל והדבר היחיד שיהיה מוטל עלינו הוא להגיע לנקודת המפגש.

הילדיים בטאבלט – אנחנו בטיול
זוגות רבים, כאלו אשר הגיעו לגיל 50, מחליטים להשאיר את הילדים הגדולים בבית ולצאת לטייל לבדם. זוגות רבים הגיעו לרגע הזו שבו האחריות על הילדים קטנה וכעת הם חוזרים להיות אדון לעצמם. חברות רבות גילו את הפוטנציאל הגלום ואת הביקוש ההולך וגדל של זוגות כאלו לטיולים מאורגנים וסדירים אשר לא מצריכים מהם דבר מלבד הרשמה, הגעה וליטר של מצב רוח. טיולים ושייט מאורגנים לבני 50 פלוס מייצרים חוויה חברתית אדירה עבור אלו המבקשים לטייל, לראות ולחוות.

ולא רק זוגות
אם חשבתם שזוגות מגיעים תמיד בצמד לטיולים, חישבו שוב. ישנם המון אנשים אשר החוויה שלהם בטיול היא לטייל לבד, להשאיר בבית את בן או בת הזוג ואת מחוייבויות השיגרה, ופשוט לצאת לטייל בגפם. קבוצות הטיולים המאורגנים מחקבות את המטיילים היחידים ויש האומרים כי מדובר בחוויה שונה ומאתגרת. טיולים מאורגנים חולשים גם על הטיולים הרגליים וגם על הפלגות אשר מעניקים חוויה ייחודית ומשחררת. היתרון הגדול הוא שהמארגנים יודעים להתאים את המסלולים לתנאי מזג האוויר השונים בארצנו.

הגעתם לגיל בו הילדים גדלו? בא לכם לקחת יום חופש או אפילו כמה ימי חופש? הצטרפו לאחת הקבוצות אשר מארגנת טיולים ושייט מאורגנים לבני 50 פלוס. היתרון הבולט הוא האפשרות להיות בקבוצה אשר סובבת סביב בני גילכם וכך ניתן לייצר שיח מעניין עם בני גילכם, קשרים חברתיים אשר מתפתחים אל מעבר לטיול הספציפי וכמובן התאמת המסלול לתחומי העניין שלכם. יש לנו ארץ נפלאה לגלות ולחקור, ובמידה וכבר שבעתם מנופייה של ישראל, תמיד אפשר לתת גיחה לחו"ל – שם יש לנו עוד המון מה לגלות. נסיעה טובה!

חשמלית ושמה אירה




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב