דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כוכב עם נשמה ואגו | נומרולוגית ציונה אבירם 

מאת    [ 02/04/2008 ]

מילים במאמר: 434   [ נצפה 2994 פעמים ]

אי אפשר שלא להבחין בהם...הפנים שלהם קורנים, תווי פניהם עדינים ויפים והולכים עם גוו זקוף. תמיד הם שם בשבילנו... חברים נאמנים השמחים לסייע בשעת צרה... אנשים חרוצים וחכמים שקרוביהם אוהבים לשמוע לעצותיהם . מעולה! אז מה את רוצה להגיד בזה- שהם מושלמים? הופה...עליתם על נקודה חשובה! לא, הם לא מושלמים... אף אחד לא מושלם! יש להם בעיה קטנה ....הם לעיתים חסרי טקט. בעלי פתיל קצר שמתחממים מהר ומתקררים מהר.  הם מאד עצמאיים ולא אוהבים שמלחיצים אותם.

והקבלה - מה היא אומרת על סוגיה זו?

עפ"י הקבלה קיים כוכב שולט על החיים של האדם. הוא נקבע ברגע קביעת שמו הפרטי. ( חיבור שמו ושם האם ועוד כמה חישובים- קובעים את הכוכב השולט)  הכוכב השולט אצל האנשים - המלכים( ואני קוראת להם נסיכים) הללו הוא כוכב צדק -הידוע גם בשם - יופיטר. האם אפשר לעשות ניתוח של אדם עפ"י הכוכב השולט בלבד? ממש לא! לכוכב זה יש גם נשמה? תרתי משמע.. היא מצביעה על הייעוד הנשמה ברגע צאתו של התינוק לאוויר העולם... עפ"י הקבלה קיימים שניים עשר שורשי נשמה . היום בחרתי לשלב את הכוכב השולט-צדק, עם שורש נשמה מספר חמש.

 

לפי נומרולוגיה  מזל אריה-נשמות המלכים בגלגול קודם. ולמה?

כי אני פשוט אוהבת את הנשמות הטהורות האלה... אז איך נשמה חמש- המלכים, משתלבת עם הכוכב השולט צדק(יופיטר)? אני בטוחה שפגשתם אותם. אלה אנשים עם המון כריזמה, נדיבי לב ומלאי התלהבות. אולם, כמו כל נשמה הבאה לעולם יש להם מסר להעביר ל"אומה" ושיעור ללמוד לעצמם. המסר, ללמד אותנו שאהבה היא רוחב לב אולם עליהם ללמוד שאהבה היא ענווה ולא לעבוד עם אגו. האם אפשר להבחין בהם? בוודאי! יש להם תגובות מאד מעניינות כמו למשל: בפן הבונה( החיובי) " אני אדאג לכל- רק תגידי מה את רוצה!" " כשאתה צריך אותי- רק תתקשר" " תשמעי לי- אני לא הייתי עושה את זה" " זה היה גדול..חבל על הזמן!" " תסמכי עלי- הכל יהיה בסדר" בפן המעכב ( השלילי) " אני יודע בדיוק מה לעשות" " עוד מעט...מה את ממהרת?" " אני- מחקתי אותו" " עד שלא יתנצל-לא מתקשר אליו!" " תראי איך את נראית?" כיצד מצטייר אדם כזה בחברה? הוא נחשב לנשמה טהורה שאפשר לפנות אליו בכל רגע נתון.... עוזר ומסייע לחברים בשעת צרה. בעל לב רחב שלא חוסך מעצמו לתת עצות לאהובים עליו. אבל מה, יש לו בעיה קטנה... אם תלחיצו אותו, תכתיבו לו מה לעשות, לא תסמכו עליו ותבקרו אותו-הוא מיד נפגע! פגעתם בנקודה רגישה שלו - באגו ... כן, זה השיעור שלו בחיים...להתגבר על האגו !

אני פה בשבילכם, מכל הלב

 ציונה אבירם נומרולוגית

מוסמכת בתחום הזוגיות, משפחה ומערכות יחסים

 

 

עיצוב גרפי Fresh Studio

ציונה אבירם, נומרולוגית, מאמנת ויועצת בתחום הנישואין והזוגיות. בוגרת "מעגלים", מכון לטיפול וייעוץ פסיכולוגי. מעבירה סדנאות, ייעוצים אישיים לזוגות במשבר, פו"פ והתאמת שותפות בעסקים. מנהלת פורום נומרולוגיה באתר "אסימון" . http://www.asimon.co.il/forumpage.aspx?fid=74&pageID=649&del=44494>




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב