דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


השתלת שיניים כיצד? 

מאת    [ 09/11/2015 ]

מילים במאמר: 433   [ נצפה 3086 פעמים ]

 

השתלת שיניים היא תהליך מורכב ועדין, שלא כל רופא מסוגל לבצע. המטופל שקיבל החלטה להשקיע זמן, כסף, אמון ואפילו מעט כאב, רוצה לדעת שהוא בידיים הכי טובות. לא כל רופא שיניים מסוגל לבצע השתלת שיניים איכותית, ואף מטופל לא רוצה לראות את החלום לחיוך החדש מתנפץ לרסיסים. בדרך כלל, הנוסחה המוצלחת ביותר היא שילוב של רופאים מומחים ומנוסים, מכשור וציוד איכותיים ביותר, ומרפאה אמינה בה ניתן למצוא זאת תחת קורת גג אחת.

אז עכשיו שאתם יודעים במי לבחור, ניגש להסברים.

מדוע צריך השתלת שיניים?

בעקבות תאונה, עקירה, או פשוט כתוצאה מתופעות גנטיות, נוצר חוסר בשן אחת או יותר. החוסר בשיניים אינו רק עיוות אסתטי שמוריד את הביטחון העצמי לרצפה. הוא גם  גורם לתנועות ולחצים חדשים בעת הדיבור והלעיסה, שמפרים אט-אט את האיזון של חלל הפה: עם הזמן, עלולה להיווצר הטיה של השיניים הסמוכות והנגדיות לעבר מקום השן הנעדרת, מה שיקשה על היגיינה, ויגביר את הסיכוי להתפתחות חיידקים ומחלות חניכיים. בנוסף, השיניים הבריאות עלולות להתחיל לנוע ממקומן. התוצאה הכוללת, כידוע, היא אי- נוחות רבה, ומראה לא אסתטי בעליל.

 

איך מבצעים השתלת שיניים?

השתלת שיניים שלב 1 –אבחון וייעוץ אצל הרופא רופא השיניים בודק את מצב השיניים, החניכיים והלסת, וכן את מקומן של השיניים החסרות. בדרך כלל הרופא יבקש גם צילום CT כדי שיהיו בידיו נתונים מדויקים ביותר על מבנה העצמות ומיקום העצבים. הנתונים שיעלו מהאבחון יעזרו לרופא לקבוע ולתכנן את הטיפול האופטימלי עבור המטופל, וליצור עבורו תכנית טיפול אישית ומפורטת. השתלת שיניים שלב 2 – אצל הכירורג

השלב השני קצת יותר ארוך.  הכירורג יכין את הלסת להחדרת שתל טיטניום אחד או יותר. שתל דנטלי הוא בעצם תחליף מלאכותי לשורש השן החסרה, אליו מחברים בסיס לשן חדשה. השתל מוחדר לתוך עצם הלסת על-ידי  קדיחת חור קטן (תחת הרדמה כמובן). כאן, מיומנותו ומומחיותו של הרופא חשובות ביותר. רופא לא מנוסה שיפגע בעצם או בעצבים הרבים שבאזור זה יגרום להשתלת השיניים להיכשל ולהסתבך.

לאחר החדרת השתל, נצטרך לחכות מספר שבועות עד שהאזור יחלים והשתל ייקלט בתוך הלסת. בזמן ההמתנה, יונח מעין כתר מעל השתל על מנת להגן עליו. קליטה נכונה של השתל הוא תנאי הכרחי להצלחת השתלת שיניים.

כאשר אזור ההשתלה יהיה מוכן, יוכל הרופא להניח את הכתר הקבוע – שייראה בדיוק כמו שן, חדשה ובוהקת. בדרך הזאת, ניתן לבנות מחדש חיוך שלם שנעלם.

 

נכון להיום, השתלת שיניים היא הפתרון המועדף על המטופלים וגם על הרופאים: מחוסרי שיניים מגלים מחדש מהי איכות חיים וביטחון עצמי, באמצעות פתרון הנראה טבעי לעין, ששומר על איזון הפה ומבנה הפנים. בנוסף, בניגוד לפתרון נייד כמו תותבות, השתלת שיניים מעניקה בטיחות ונוחות, בלעיסה ובדיבור. אפשר להתפרץ בצחוק משוחרר מכל דאגה: השיניים יישארו בתוך הפה בכל מצב...!

 
צריכים השתלת שיניים?

מרפאת המומחים "בינת השן" ממוקמת ברחוב יפו 169, ירושלים.


הצוות שלנו מחכה לכם כל יום, בין השעות  8:30 – 19:30.


צרו קשר לכל שאלה, ייעוץ, או קביעת תור: 1-700-700-199


המרפאה להשתלת שיניים ושיקום הפה נמצאת באזור נגיש ונוח בזכות הרכבת הקלה והקרבה לתחבורה ציבורית (מרחק הליכה מהתחנה המרכזית).


 



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב