דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


בברלי הילס ומלונות ביעד 

מאת    [ 09/11/2015 ]

מילים במאמר: 419   [ נצפה 12957 פעמים ]

שימו לב, גם אתם יכולים לשהות בברלי הילס לוס אנג'לס.

בברלי הילס- Bevely Hills היעד היוקרתי בלוס אנג'לס, השכונה בה הכוכבי הקולנוע, במאים, מפיקים מתגוררים. השכונה היפה עם הדקלים, נקיה ומצוחצחת שוכנת בין West Hollywood לסנטה מוניקה לוס אנג'לס. השכונה בה נסגרים עסקאות בשווי של מיליוני דולרים עם זה באחוזות העוצרות נשימה, או בבתי המלון היוקרתיים וההיסטורים בברלי הילס.

בברלי הילס נוסדה בתחילת המאה הקודמת לאחר שהייתה לחוות נפט, הבינו את הפוטנציאל הגיאגרפי שלה והחלו מוכרים שטחים שונים של חוות בברלי הילס לקונים פוטנציאלים, שחלקם היו שחקנים ואנשי עסקים עשירים. ב-1911 נפתח מלון The Beverly hiils Hotels שמשך אליו רבים ועד היום כך הדבר, המלון הינו חמישה כוכבים יוקרתי וברמה גבוהה מאוד, לא פעם ניתן לצפות בידוען כזה או אחר, כי עדיין המלון פופולרי בקרב אלה. עת עת ובסביבות 1920 האוכלוסיה גדלה והאזור הופך להיות מעוז היוקרה של לוס אנג'לס, עומד בגאון מול השכונות והמחוזות הסמוכים. מאז ועד היום תמיד משך אליו את העלי הממון.

90210 זה המיקוד של בברלי הילס לוס אנג'לס וזה מספר שחקוק בזכרוננו ילדי שנות ה-90.. דאז הגיחה למסכנו הקטן והישראלי סדרה צבעונית, נקייה, אם שחקנים יפייפים ששחקו דמויות משכונת בברלי הילס, הסדרה ששמה בברלי הילס90210 כבשה את העולם בסערה וכולנו נשאבנו לתוך בעיותיהם הדרמטיות של הדמויות. זאת התוכנית שלקחה את מיקומה הגבוה של שכונת בברלי הילס וגרמה לה לנסיקה עצומה אף יותר, כולם רוצים להגיע ולשהות בברלי הילס ולא סתם, הריא נו גם רוצים לחוות מהדרך חיים הכה מושכת.

אתם תשוטטו בברלי הילס אם ברגל ואם ברכב.  אם החלטתם להזמין רכב בלוס אנג'לס תוכלו לנסוע להנאתכם בשכונה, לעקוב ולצפות בבתים יוצאי דופן, בבתים של סליבריטאים כאלו או אחרים, אף לכך יש סיורים מורכים. תוכלו לטייל ברגל ולהגיע לרודיאו דרייב מתחם היוקרתי של מותגים יוקרתיים, מסעדות ועוד, מעיין קניון חיצוני ולאגנטי ומפואר, שם ומסביב תפגשו באנשים יפים בעלי אופנה יוקרתית נוהגים ברכבים שאנו רואים רק בסרטים, אני מדבר על פרארי, למבורגיני, בנטלי ועוד ועוד. 

גם אתם יכולים לשהות במלונות בברלי הילס לוס אנג'לס, כמובן שאם מתאים לכם תמיד ניתן לשהות בדאונטאון, סנטה מוניקה, וניס ביץ' ולהגיע לבברלי הילס ברכב ולהינות מהחוויה, אבל שימו לב, כל הזמן ישנם מבצעים יוצאי דופן על מלונות בברלי הילס ומלונות בכלל בלוס אנג'לס, דרך מבצעים אלו גם אתם תוכלו לנפוש במלון בברלי הילס ולהינות מחופשה יוקרתית ומפוארת, פשוט צריך לשים לב ולעקוב, אז אם לא במלון חמישה כוכבים אז מלון ארבעה כוכבים בלוס אנג'לס, זה גם מרשים ומצוין.

אז אם הנכם מעוניינים בטיול בלוס אנג'לס ברמה גבוהה ומפנקת, אז אל תתעצלו ובדקו מלון במבצע בלוס אנג'לס.

 

דניאל רייכר


https://www.cityoflosangeles.co.il/




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב