דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


דלתות אלומיניום לבית 

מאת    [ 05/11/2015 ]

מילים במאמר: 384   [ נצפה 1565 פעמים ]

דלתות הבית הן חלק בלתי נפרד מהמראה הכללי שלו וצריכות להשתלב בסגנון העיצובי שבחרתם לבית, ולשדר למי שנכנס הביתה – לביתו של איזה אדם הוא נכנס ומהו הטעם הייחודי של בעל הבית. מעבר להיבט העיצוב חשוב לזכור שהדלת היא פתח הכניסה העיקרי לבית וככזה היא צריכה, מעבר ליופייה, להגן על הבית ולספק בטחון ליושביו. לכן כשאתם בוחרים דלת הביתה חשוב שתוודאו שהיא מסוגלת לספק לכם ולבני משפחתכם הגנה מקסימלית מפני פריצות ושהיא מאפשרת לכם להרגיש בטוחים בתוך דלת אמותיכם. דלתות אלומיניום משלבות את שני העולמות ומציעות, לצד מגוון רחב מאד של עיצובים וסגנונות, גם מערכות נעילה מתקדמות ורמת בטחון גבוהה מפני פריצות וגניבות.

דלתות הבית חשופות לפגעי מזג האוויר, לשמש, לגשם ולרוחות. לכן חשוב שהחומר ממנו הן מיוצרות יהיה חומר עמיד שאינו מתבלה או נשחק. אלומיניום הוא חומר כזה. הוא עמיד מאד בכל סוגי מזג האוויר, הוא אינו דוהה כתוצאה מחשיפה לשמש, אינו מחליד כתוצאה מחשיפה לרטיבות, הוא בוודאי שאינו נרקב מחשיפה ממושכת למים כמו שניתן לראות לפעמים בחלק התחתון של דלתות עץ. זהו חומר קלאסי לדלתות כניסה לבית שנשארות יפות ומרשימות גם שנים רבות לאחר שנרכשו.

סגנונות עיצוב שונים מתאימים לבתים שונים ולבעלי בית שונים. דלת צריכה להתייחס גם אל הסביבה שלה ושל הבית. דלתות אלומיניום מאפשרות לכם את הגמישות הזאת בעיצוב בהתאם לסביבה, לבית ולטעם שלכם. הנה כמה רעיונות לדלתות מעוצבות שמעבירות מסר עיצובי מעניין : בבתים בשכונות ותיקות וציוריות כדאי לבחור דלתות בעיצוב מיוחד ולא כאלו שנראות כאילו נלקחו מפס ייצור המוני. דלת מתאימה לבית כזה כדאי שתהיה מעוצבת בסגנון שמשלב נגיעות של וינטג' ורומנטיקה. דלת עם כנף כפולה יכולה לשדר מסר מאד מזמין של כניסה מזמינה ונוחה, פתח רחב ובית חם שמקבל את כולם פנימה. דלת משולבת בזכוכית מכניסה אור אל תוך הבית ומקשרת בין החוץ אל הפנים. דלתות בשילוב זכוכית סבתא משדרות מסר נינוח וביתי, נוסטלגי וחמים או לחילופין מעבירות מסר של קריצה הומוריסטית לכיוון סגנון הרטרו. דלתות בעיצוב מודרני עם חיפויים חלקים ובוהקים, שילובים של שחור ולבן משתלבות היטב בסגנון עיצוב מודרני והיי-טקיסטי דלת בסגנון כפרי תשלב פרופילים של אלומיניום וזכוכית חלבית, פרזולים וכו'. אם אתם אוהבים את הסגנון של חלונות בלגיים תשמחו לגלות שניתן לשלב בדלתות אלומיניום מגוון של עיצובים בפרופילים בלגים מאלומיניום. בחירת הצבעים גם היא משמעותית ודלתות אלומיניום ניתנות לצביעה במגוון רחב של גוונים וגימורים. דלתות אלומיניום ניתן להזמין בגדלים שונים ולהתאים אותן גם למפתחים בגדלים שאינם סטנדרטיים.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב