דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


10 טיפים להזמנות מרשימות לחתונה 

מאת    [ 29/10/2015 ]

מילים במאמר: 730   [ נצפה 2768 פעמים ]

הזמנות לחתונה יוצרות רושם ראשוני, לכן כל כך חשוב להפיק הזמנות לחתונה איכותיות ומרשימות. לפני שמתחילים בבחירת הזמנות לחתונה ועוברים להדפסתן, כדאי לדעת כמה דברים חשובים:

 

 

1. מחיר הזמנות לחתונה:

טווח מחירים של הזמנות לחתונה יכול לנוע משקל אחד לעשרה שקלים ואף יותר. מחיר ההזמנה תלוי בהרבה גורמים, למשל: כמות הזמנות להדפסה, גודל הזמנות, סוג הנייר ממנו עשויה ההזמנה, שיטות הדפסה ועוד. לפני שבוחרים בית דפוס להדפסת הזמנות לחתונה, כדאי להתרשם ממגוון הדוגמאות שקיימות בשוק ולהסתכל על הרעיון שעומד מאחורי עיצוב ההזמנה. לאחר שהחלטתם על עיצוב ההזמנה, תחשבו מהו הסכום שאתם מוכנים להשקיע בהזמנות לחתונה, ורק לאחר מכן מצאו בית דפוס שיכול לתת לכם שירות להפקת הזמנות לחתונה בהתאם לדרישות שלכם.

2. בחירת עיצוב להזמנות חתונה:

לפני שמדפיסים הזמנות, יש להחליט על עיצוב ההזמנה. קיימים סגנונות עיצוב רבים להזמנה: הזמנות קלאסיות לחתונה, הזמנות יוקרתיות, הזמנות מיוחדות, הזמנות בסגנון רטרו, הזמנות מצחיקות לחתונה, הזמנות מאוירות וסוגי הזמנות רבים נוספים. התרשמו מדוגמאות להזמנות לחתונה במספר מקומות שונים, כך תוכלו למצוא את ההזמנה שמתאימה ביותר עבורכם. זכרו, כי עיצוב ההזמנה משדר לא רק את אופי האירוע שעומד להתקיים, הן גם משקפות את תפיסת עולמכם ואת אופי האנושי שלכם.

3. עיצוב הזמנות אונליין

עיצוב הזמנות באמצעות מערכת מקוונת, הפך לטרנד חדש בשנים האחרונות. קיים מבחר עצום של הזמנות לחתונה אונליין. אנשים רבים מעדיפים לעצב הזמנות דרך אונליין מטעמי נוחות ובשל המחיר הנמוך של ההזמנות. ניתן להפיק הזמנות מרהיבות באינטרנט בתוך פרק זמן קצר ובמחיר משתלם מאוד.

4. סוגי הזמנות לחתונה:

לאחר התרשמות במגוון דוגמאות להזמנות חתונה, תוכלו לבחור את סוג ההזמנה שמתאימה ביותר עבורכם. קיימים סוגים שונים של הזמנות: הזמנות מודפסות צד אחד בצורת גלויה, הזמנות מודפסות בשני צידי הדף מתאימות במיוחד לחתונות עם דוברי שתי שפות או כאשר אתם מעוניינים לשלב תמונה אישית שלכם או מפת אתר של האירוע, או הזמנות מתקפלות/ נפתחות לחתונה.

5. גודל הזמנה לחתונה:

כשבוחרים עיצוב להזמנה לחתונה יש לקחת בחשבון את גודל ההזמנה. אולמות אירועים רבים מעניקים מעטפות להזמנות חתונה. אם החלטתם כי ברצונכם לשלוח את ההזמנות במעטפות אלו, במקרה כזה, גודל ההזמנה יהיה מותאם למידות המעטפה. במידה ואנכם מעוניינים לשלוח הזמנות לחתונה במעטפות שקיבלתם, או אולי ברצונכם להפיק מעטפות מותאמות להזמנות לחתונה, ניתן להדפיס הן את המעטפות והן את ההזמנות בבית דפוס בעיצוב דומה עם מידות מותאמות.

6. נוסח ההזמנה:

קיימים כמה נוסחים להזמנה לחתונה. ניתן להתרשם ממגוון נוסחים באינטרנט או לקבל דוגמאות לנוסחים ישר מבית דפוס או מעצבת גרפית. חלק מהנוסח להזמנת חתונה הוא קבוע למשל, שמות החתן והכלה, שמות ההורים של הזוג, תאריך לקיום החתונה, שעת קבלת פנים ושעת החופה וקידושין. זוגות מתחתנים יכולים לשלב משפטי אהבה או פסקאות מהשירים האהובים בתוך ההזמנה. ניתן לשלב בתוך ההזמנה הקדשה אישית, תמונות, איורים ועוד.

7. הגהה:

אחרי שהחלטתם על סגנון ההזמנה, על עיצוב ההזמנה והמלל אותו תרצו לכתוב, אליכם להעביר את ההזמנה למעצבת גרפית. המעצבת תטמיע את כל האלמנטים שבחרתם בתוך ההזמנה שתישלח אליכם לצורכי ההגהה. בדקו כי אין טעויות ואשרו על מנת לשלוח את ההזמנה להדפסה. אם יש דברים שהייתם רוצים לשנות, תוכלו לבקש זאת ממעצבת גרפית, ואחרי שינויים ההזמנה תישלח אליכם שוב לקבלת אישור הדפסה.

8. הדפסת הזמנות לחתונה:

ניתן להדפיס הזמנות לחתונה על סוגי נייר שונים. נהוג להדפיס על נייר כרומו 300 גרם. במידה ואתם רוצים לשדרג את ההזמנה שלכם, תוכלו לבחור בנייר פנינה מנצנץ המקנה מראה יוקרתי ומרשים במיוחד להזמנות חתונה. בחירה בסוג הנייר תלויה פעמים רבות בסגנון עיצוב של ההזמנה. כך למשל, הדפסת הזמנות בסגנון רטרו מומלצת על נייר טקסטורה עם מרקם מחוספס וגוון חום.

9. שירותים נלווים:

לרוב, ניתן להזמין מוצרי חתונה נוספים במקום בו אתם מדפיסים הזמנות לחתונה. בד"כ הרכבת חבילה תצא משתלמת יותר לזוג מתחתן ומחיר ההזמנות יהיה נמוך יותר. בבתי דפוס מלבד להדפסת הזמנות לחתונה ניתן להדפיס אלבום תמונות דיגיטלי לחתונה, להדפיס תמונת חתונה על קנבס, להדפיס פתקי הושבה לחתונה, שלטים לחתונה, ברכונים לחתונה, מעטפות מעוצבות להזמנות חתונה, מגנטים לחתונה ועוד.

10. שירותי שילוח:

זוגות רבים מעדיפים לא להגיע לבית הדפוס לאיסוף הזמנות מודפסות. הם כבר בקרו בבית דפוס מספר פעמים לצרכי עיצוב ההזמנה, ומעדיפים לקבל הזמנות מודפסות עד לבית. ישנם בתי דפוס שמציעים שירותי שילוח עד לבית. בדקו עם בית הדפוס אם הם מספקים שירות מסוג זה לפני שמחליטים להדפיס הזמנות לחתונה.

 

הזמנות לחתונה יוצרים פעם אחת, לכן כדאי להשקיע בעיצוב מקצועי של ההזמנות ובהדפסה איכותית על מנת להפיק הזמנות מרשימות לאירוע כה מיוחד כמו חתונה.

Print2go הינו בית דפוס דיגיטלי המתמחה בדפוס איכותי וזול, גרפיקה ועיצוב גרפי מקצועי ומהיר.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב