דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


סטארט-אפ התעופה אליקסיר בחר בפלטפורמת 3DEXPERIENCE של דאסו סיסטמס למטוס הראשון בתעשייה המתוכנן בשימוש בענן 

מאת    [ 25/10/2015 ]

מילים במאמר: 461   [ נצפה 2333 פעמים ]

הפתרון הייעודי לתעשייה "Engineered to Fly" בענן מאפשר לספקים להתמקד בחדשנות ולא בתקורות 

 

דאסו סיסטמס (Dassault Systèmes), חברת ה- 3DEXPERIENCE, הכריזה כי Elixir Aircraft, סטארט-אפ תעופה צרפתי, בחר בפלטפורמת 3DEXPERIENCE של דאסו סיסטמס, לפיתוח המטוס הראשון בתעשייה המתוכנן בשימוש באפליקציות מבוססות ענן.

 

אליקסיר תסתמך על חווית פתרון התעשייה הייעודי  Engineered to Flyשל דאסו סיסטמס, לתכנון והנדסה מבוססי ענן של המטוס הדו מושבי עתיר הביצועים שלה, אשר נועד לשפר את חוויית הנוסעים עם מבנה כנפיים ייחודי, נוחות ויתרונות בנשיאת מטען, בטיחות ועלויות. טיסת הבכורה של המטוס צפויה להתבצע באמצע 2016.

 

"חברות קטנות מתמודדות עם אתגרים של ניהול ותשתיות אשר דורשים משאבי כסף וזמן, שעלולים בסופו של דבר לפגוע בהשגת היעד העסקי המרכזי שלהן", אמר ארתור לאופולד-לגר, מנכ"ל אליקסיר. "כדי ליצור את המטוס הראשון שלנו, בחרנו בפתרון הענן "Engineered to Fly" של דאסו סיסטמס, לא רק בזכות המסורת של החברה בתעשיית התעופה, אלא מכיוון שהיא מאפשרת לעסקים צעירים כמו שלנו ליהנות מהפעלה מידית, קלות שימוש, אבטחת מידע ותמיכה טכנית מלאה. כתוצאה מכך, אנו יכולים להקדיש את המשאבים שלנו לתכנון והנדסה".

 

Engineered to Fly, המבוסס על פלטפורמת 3DEXPERIENCE של דאסו סיסטמס, ונתפר במיוחד עבור ספקי תעופה וביטחון קטנים ובינוניים, כדי לקדם פרודוקטיביות. לאליקסיר יש גישה לפתרון מבוסס ענן שהנו מלא וגמיש, ומשלב את טכנולוגיות ההנדסה העדכניות ביותר לניהול תכנון המטוס ותהליכי תיעוד. שותפים וספקים יכולים לשתף פעולה בסביבה מאובטחת וחברתית, ולסייע להפחית זמנים של מחזורי תכנון ושינויים מאוחרים בתהליכי ההנדסה. מאחר ומבנה הפרויקט מסופק "היישר מהקופסא" עם תמיכת IT מלאה, אליקסיר יכולה להאיץ את השלמת הפרויקט שלה עם השקעה מינימלית ב- IT.

 

"אליקסיר היא עדות לפוטנציאל של סטארט-אפים טכנולוגים צרפתיים היוזמים תוכניות שיכולות לשנות את התעשייה" ,אמר מישל טלייר, סגן נשיא של תעשיית תעופה וביטחון בדאסו סיסטמס. "עם הבחירה בפלטפורמת 3DEXPERIENCE עבור המטוס הראשון שיתוכנן במלואו בענן, אליקסיר מדגימה את העומק והרוחב של הענן ככלי הנדסי רציני. מערך הענן של דאסו סיסטמס הוא הגדול ביותר בתעשייה, ומציע אבטחה ללא תחרות, שלמות IP (קניין רוחני) ונגישות, עמידות וסקלאביליות, שסטארט-אפים ועסקים יכולים למנף כדי לממש חדשנות באופן יעיל וחסכוני".

 

 

 

 

 

---

דאסו סיסטמס ישראל הוא הסניף הישראלי של חברת התלת ממד Dassault Systèmes, המספקת לעסקים ולאנשים כלים ליצירת עולמות וירטואליים לדמיין חידושים ברי קיימא. פתרונות ה-3DEXPERIENCE של החברה משנים את הדרך בה מתכננים, מייצרים ומסופקים מוצרים. הפתרונות המשולבים של דאסו סיסטמס מקדמים אימוץ של חדשנות חברתית, ומרחיבים את האפשרויות לשפר את העולם האמתי באמצעות העולם הווירטואלי. הקבוצה מייצרת ערך ליותר מ-190,000 לקוחות מכל הגדלים, בכל התעשיות, ביותר מ-140 מדינות.

3DEXPERIENCE, CATIA, DELMIA, ENOVIA, SIMULIA, SOLIDWORKS, 3DVIA, GEOVIA , EXALEAD, 3DSWYM, BIOVIA, 3DEXCITE ו-NETVIBES הם סימנים מסחריים רשומים של דאסו סיסטמס או של חברות הבנות שלה בארה"ב ובמדינות נוספות. למידע נוסף על דאסו סיסטמס ישראל בקרו באתר: www.3ds.com\Israel.

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב