דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


אילו סוגים של עיצוב אריזות קרטון ניתן למצוא ולעשות בימינו? 

מאת    [ 18/10/2015 ]

מילים במאמר: 543   [ נצפה 3149 פעמים ]

אילו סוגים של עיצוב אריזות קרטון ניתן למצוא ולעשות בימינו?

אריזת הקרטון היא כבר מזמן לא רק האריזה הפונקציונלית עם עיצוב משעמם שחוזר על עצמו. כיום, יש הבנה בקרב בעלי עסקים רבים שאם הם מעוניינים שהמוצר שלהם יימכר טוב יותר, הם צריכים לדאוג לאריזה מושכת יותר. מאחר שחלק נכיר מהאריזות הן אריזות קרטון, ברור שאתם מחפשים פתרון מוצלח עבור עיצוב אריזות קרטון שיהיה ברמה גבוהה מאד, שיתבלט אל מול המתחרים, ושיאפשר לכם להעביר ללקוחות שלכם את המסר הנכון. עם זאת, נראה לעתים שיש כל כך הרבה סוגים שונים של אריזות קרטון, כך שקל יחסית ללכת לאיבוד בסבך המידע. לכן, בחרנו לעשות לכם קצת סדר בתוך כל הסוגים, ולהסביר לכם מהם סוגי העיצוב שתוכלו למצוא כיום - ואתם תוכלו לבחור כמובן, את האריזה המועדפת עליכם.

 

פירוט על כמה מסוגי העיצוב המרכזיים


    • מארזי קופסה - דרך אחד לבצע עיצוב אריזות קרטון, היא כמובן לעצב את האריזה כמעין קופסה שניתן לשאת ממקום למקום. בעיצוב כזה לרוב, יהיה גם חלק שיהיה מיועד להחזיק בנוחות את הקרטון מהחלק העליון שלו, כאשר הוא סגור ומקופל היטב מלמעלה ומלמטה. מדובר על אריזה נוחה מאד כי היא עשויה בסך הכל ממשטח קרטון אחד, אך הוא מקופל היטב - וכך נוצרת אריזה חיננית ומעוצבת להפליא. לא מעט מארזים של משלוחי מנות למשל, מעוצבים בצורה כזו. משתמשים במארזים הללו גם לטובת אריזות מתנה למיניהן, או כמוצר משלים שמגיע ביחד עם מוצר אחר.
    • מארז נשיאה כפול - עוד עיצוב אריזות קרטון שאפשר למצוא כיום, הוא המארז לנשיאה כפולה. במארז זה נשתמש כמו במארז הקודם - לטובת נשיאה מלמעלה באמצעות ידית מעוצבת מיוחדת. עם זאת, בניגוד למארז הקופסה, אזי המארז שלפנינו הוא פתוח. יש בו שני שטחים עמוקים יחסית שבתוכם ניתן למקם את המוצרים - אחד מכל צד. מתי נשתמש במארז זה? למשל כשנרצה לשווק מוצר מסוים במבצע כמו 2 במחיר אחד, או כשנרצה לצרף מוצר נוסף במתנה מעבר למוצר שאנו משווקים. הרעיון הוא למכור סט מסוים של מוצרים ביחס, כאשר חבילת הנשיאה הכפולה, מעודדת את הרכישה ומאפשרת למוצרים להיראות עוד יותר מושכים.
    • מארזים לבקבוקים - כמובן שאם אתם מעוניינים להזמין עיצוב אריזות קרטון עבור בקבוקים, כדאי לדעת שלרוב יהיה להם עיצוב משלהם. עולה קודם כל השאלה אילו בקבוקים נאחסן בכלל באריזות קרטון? לרוב מדובר על בקבוקים שנושאים בתוכם משקאות יוקרתיים או נוזלים יוקרתיים. כך למשל בקבוקי יין או בקבוקי שמן זית - הם בקבוקים שלעתים קרובות מגיעים בתוך מארזי קרטון מיוחדים. במקרה הזה, הקרטון יהיה בצורה מלבנית, והוא ישווה לבקבוק מראה יוקרתי מאד. לרוב חלק מסוים באריזה יהיה עם ניילון איכותי ושקוף - שיאפשר כמובן מבט מלא על הבקבוק שנמצא בפנים.
    • מארז עם מוצר פתוח ומקובע - זהו עיצוב אריזות קרטון שללא ספק ימשוך את העין של הלקוחות שלכם. בעיצוב כזה, המארז עצמו מקבע היטב את המוצר למקום ולא ניתן להוציא אותו ממנו (אלא אם פותחים כמובן את המארז), אך המוצר עצמו הוא חופשי לגמרי לראיה ולצפייה. במארז זה נשתמש במיוחד כדי לפתות את הלקוחות עם אריזות מתנה למיניהם, או כשנרצה לארוז ביחד כמה מוצרים זהים - אך שאחד יהיה בולט כדי שהלקוח יוכל לבחון אותו מקרוב.

 

יש כמובן עוד שפע רעיונות לעיצובים

אלו הם לא הרעיונות היחידים שיש כיום לעיצוב של אריזות קרטון, ומבון שיש רעיונות נוספים שאותם תוכלו ליישם עבור סל המוצרים שלכם. הדבר החשוב הוא להיות מודעים לשפע האפשרויות - ולבצע את הבחירה שתתאים למוצר שלכם.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב