דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


אמזון ווב סרוויסס (AWS) מכריזה על AWS IoT 

מאת    [ 18/10/2015 ]

מילים במאמר: 561   [ נצפה 3133 פעמים ]

פלטפורמה חדשה מאפשרת ללקוחות להתחבר ולנהל מיליארדים של מכשירים, להפעיל יישומים, לנתח נתונים ולפעול על נתוני IoT בהיקף גלובלי

 

Arrow, Avnet, ברודקום, אינטל, מארוול, מדיאטק, Microchip, Qualcomm, Renasas, SeedStudio, וטקסס אינסטרומנטס יציעו "ערכות למתחילים" (Starter Kits) עם רכיבי חומרה מוכנים ל- AWS IoT.

 

אמזון ווב סרוויסס (AWS),  חברה של Amazon.com, הכריזה על AWSIoT, פלטפורמה חדשה המקלה על מכשירים כמו מכוניות, טורבינות, רשתות חיישנים, נורות חשמל ועוד - להתחבר לשירותי AWS כך שחברות יוכלו לאחסן, לעבד, לנתח ולפעול בהיקף גלובלי על שכבות מידע הנוצרות על ידי מכשירים מחוברים.

מכשירים מתחברים דרך ה-Gateway של AWS IoT המצוי במכשיר - והיצרנים יכולים לקבוע חוקים בנוגע לאופן בו AWS IoTתטפל בנתונים אותם הם שולחים, והפעולות שהם מבצעים כשתנאים שונים מתקיימים (כמו שליחת אזהרה כשחיישן לחץ מדווח על קריאה גבוהה ולא שגרתית, או כשמופעל חיישן תנועה).

מכשירים מחוברים מופעלים בדרך כלל דרך תוכנות המתקשרות עימם בשימוש בממשקי תכנות - API, אבל לא תמיד מכשירים זמינים להגיב לקריאות API בעקבות תקלות קישוריות או מגבלות אספקת חשמל. IoTAWS יוצרת גרסה וירטואלית, או "צל" של כל אחד מהמכשירים המחוברים, הכולל את כל המידע אודות מצב המכשיר. "הצל" זמין תמיד, כך שתוכנות יכולות לבדוק את מצב המכשיר ולבצע פעולות הנשלחות באופן אוטומטי למכשיר ברגע שהוא מתחבר מחדש.

AWS IoT מספקת SDK (ערכת כלי פיתוח) אשר מקלה על מפתחים להשתמש בתפקודיות של AWS IoT ממכשירים מחוברים, כמו גם מיישומי מובייל ואינטרנט. גם למספר יצרני מוליכים למחצה יש "ערכות למתחיל" שמופעלות באמצעות AWS IoT ומשובצת בהן ערכת הפיתוח, והן מאפשרות חיבור אל AWS IoT "היישר מהקופסה". לעוד מידע על AWS IoT, בקרו באתר https://aws.amazon.com/iot .

היום, הרבה מהיצרנים, המפתחים, התעשיות והערים החכמות המובילות בעולם, משתמשים בשירותי AWS כדי להפעיל מגוון רחב של יישומי IoT המקיפים כל דבר  -החל ממדידת אנרגיה, הפקת נפט וגז, ועד לניהול ציי רכב ובתים חכמים. עם זאת, הפעלת מערכות עתירות זמינות ואמינות, שמתחברות ואוספות נתונים ממאגרים גדולים של "דברים", כרוכה במאמץ משמעותי של פיתוח תשתיות. כדי לנהל את המורכבות הזאת, לקוחות נאלצו להקים יישומי תיווך מותאמים, שיכולים לתרגם את הפרוטוקולים של מכשיריהם (כך שיישומים יוכלו ליצור קשר עם מכשירים אלה), ולהקצות תשתיות שיכולות לגדול כדי לתמוך בכמות גדולה של חיבורים בו-זמנית בין שירותי ענן, אפליקציות סלולר, ומגוון מכשירים עם מגבלות קישוריות ויכולת חישובים, וכן נפח אחסון וחיי סוללה מוגבלים.

עם AWS IoT מוצע ללקוחות שירות עם תשלום לפי שימוש, המתמודד עם הנטל הכבד הכרוך בחיבור כל מספר של מכשירים נפרדים, מאפשר להם אינטראקציה מאובטחת אחד עם האחר, וכן שירותי ענן ויישומים השומרים אותם מעודכנים, ואוספים, מנתחים, ומבצעים פעולות מתמשכות על מידע זורם שהם מייצרים.

"ההבטחה של האינטרנט של דברים היא להפוך מוצרים יומיומיים לחכמים יותר עבור צרכנים, ולאפשר לעסקים לספק פתרונות מבוססי מידע שלא היו אפשריים לפני כן. ארגונים מובילים בעולם כמו פיליפס, NASA JPL, וSonos-, כבר משתמשים בשירותי AWS כדי לתמוך בתשתיות של יישומי IoT שלהם", אמר מרקו ארג'נטי, סמנכ"ל מובייל  ו-IoT ב- AWS. "IoTAWS מאפשרת מערכת שלמה של יצרנים, ספקי שירות, ומפתחי אפליקציות, כדי לקשר את המוצרים שלהם לענן בהיקף גדול, לבצע פעולות על המידע שהם אוספים, וליצור מעמד סוג חדש של אפליקציות שיוצרות אינטראקציה עם העולם הפיזי.

עם AWS IoT , לקוחות יכולים:


    • לחבר מכשירים לענן ואחד לאחרDevice Gateway and AWS IoT Device) SDK)
    • לאבטח מידע ואינטראקציות
    • לעבד ולפעול על נתוני מכשיר (Rules Engine)
    • לאפשר ליישומי ענן לתקשר עם מכשירים מחוברים אפילו כשהם מנותקים (Device Shadow)

להתחיל בקלות עם Starter kit של AWS IoT מיצרני חומרה מובילים




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב