דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


לצבוע את הרכב בעצמך - פחחות וצבע לרכב בעצמך 

מאת    [ 16/10/2015 ]

מילים במאמר: 538   [ נצפה 3406 פעמים ]

לצבוע את הרכב זו לא מטלה פשוטה צריך להפנות למטלה זו לא מעט משאבים ולא מעט זמן ורצוי מאוד לעשות זאת במקום מקורה ונקי מאבק ומלכלוך לעבודה נקיה. אתה תצטרך נייר שיוף, מכונת שיוף, נייר דבק ונייר עיתון, מדחס אוויר ורובה ספרי, מדלל צבע, מסכה לפנים, משקפי מגן, כיסוי תחתון, צבע אקרילי ולקה שקופה.

למכונית קטנה או בינונית אתה תצטרך בערך 4 ליטר צבע, 12 ליטר של כיסוי צבע ובין 4 ל-8 ליטרים של כיסוי צבע נקי. למכוניות גדולות חשוב להשתמש ב2 ליטר של צבע כיסוי בסיס, 12 ליטרים של כיסוי מעל ובין 8-12 ליטרים של צבע לכה. מקצוענים ישתמשו מן הסתם במעט פחות צבע. אבל אתה צריך לקחת בחשבון את התיקונים שאתה צריך לעשות ולכן עדיף לקחת מקדם ביטחון.

אתה אתה רוצה להתאים לצבע המקורי של הרכב שלך מצא את הקוד (מופיע או על תא הכפפות ) ותן אותו למוסך פחחות מורשה הם כבר יוכלו להתאים את הצבע שלו.

הכנה

נקה את שטח העבודה שלך על מנת להסיר אבק, אתה אתה עובד בחוץ שטוף את הרצפה או הקרקע ושים לב שאתה לא צובע תחת עצים או ענפים שיזהמו את הצבע הטרי לאחר מכן שטוף את הרכב ונקה את אזור העבודה מגריז, לכלוך ומזיקים אחרים.

תחליט אם אתה רוצה לצבוע גם אזורים פנימיים, את האזור בו יושב המנוע, את תא המטעון או כיוצא באלה, האזורים הנוספים הללו יביאו עוד זמן עבודה נוסף מכיוון שאתה תצטרך ממש להשיל את כל החלקים מהמכונית ולהגיע ממש לשלד. לעומת זאת אם אתה מעוניין רק בחלק החיצוני אז יש לך פחות עבודה.  שים את משקפי האבק ואת מסכת האבק ותפעיל את מפזר האבק. 

ניקוי שטח העבודה

תתחיל לשייף בתנועות מעגליות, יכול להיות שתצטרך לשייף פינות, הגימור הטוב ביותר מושג על ידי שיוף כול הרכב עד למבנה המתכתי עם גימור חלק ומצוין. זה יכול לקחת לא מעט זמן , שלוקח לצבוע כל חלק בערך שעתים. אם הזמן שלך מוגבל אתה לחייב לשייף לגמרי עד השילדה רק תוודא ששטח העבודה יהיה חלק לגימור הסופי השתמש בנייר שיוף רטוב יבש. נקה את כל המשטח עם מטלית נקיה ומדללים על מנת להסיר אבק.

 

הצביעה בפועל

ערבב את הצבע עם המדלל על לפי המדד הנכון לפי מה שכתוב על פחית הצבע. שים את צבע הכיסוי על ידי שימוש באותה טכניקת התזה. כול כיסי צבע יקח בערך 10 דקות להשלים פר פנל ובין 20 דקות לשעה עד שהצבע יושרש על הרכב.

השתמש ב3-4 כיסוי צבע על ידי שימוש בזמן הייבוש המומלץ בין כיסויים על פחית הצבע. לפני שאתה מורח את השכבה האחרונה הסר את כל השאריות עם נייר השיוף הרטוב-יבש ונקה עם מטלית נקייה. תחזור על זה פעמיים.

הסר אתה הכיסוי בזמן שצבע הכיסוי עדיין לח ותשים לב לא נשאר שאריות נייר דבר על הצבע. תן לצבע הלקה הנקי להתייבש כמה שצריך. בדוק את הגימור לראות אם יש דברים קטנים שעוד צריך להוסיף.

זהו עשית את זה הרכב צבוע !!! עם קצת אימון וגישה מתודית וכמובן סבלנות גם אתה תוכל לצבוע את הרכב והסיפוק שתקבל מכך שעשית זאת בעצמך יהיה שווה את המאמץ וכמובן הכסף שתחסוך ידהים אותך.

אם כבר הסתבכת אתה יכול ללכת למוסך מורשה קיה 

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב