דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איך להרוויח כסף באינטרנט מפייבר 

מאת    [ 15/10/2015 ]

מילים במאמר: 367   [ נצפה 2570 פעמים ]

האם חיפשתם דרך קלה להרוויח כסף באינטרנט ואפילו מהבית? חששתם ליפול לכל מיני תרמיות שנשמעות טוב מידי או הצעות שונות בתשלום "סמלי" מהצד שלכם שסתם בזבזו לכם זמן וכסף? יש לנו דרך חדשה שבה תוכלו לנצל את הכישורים שלכם ולהרוויח כסף בצורה הוגנת, וכבונוס תוכלו לרכוש את השירותים שאתם צריכים ולעזור לאנשים אחרים להרוויח כסף.

אנחנו מציעים לכם לנסות את האתר Fiverr. האתר מציע לכם לרכוש/ למכור שירותים שונים בחמש דולר (20 שקל בקירוב). אם אתם יכולים לבצע משימות כמו לתרגם מאמרים מאנגלית לעברית או להפך, לצייר דמויות מותאמות לתמונות, להלחין או לכתוב שירים וכו', אתם יכולים להציע שירות מסוים, לתמחר אותו ב5$ ולחכות מי מבקש את השירותים שלכם. בנוסף לכך, אתם קובעים תוך כמה זמן אתם מתחייבים להשלים את המשימה בצורה שתתאים ללוח הזמנים שלכם. צורת התשלום הנוחה ביותר היא דרך חשבון פייפל השומר על סודיות הפרטים האישיים שלכם ומאפשר מעבר כסף מהיר וקל.

בכדי לדעת איך להיעזר בחכמה באתר, אספנו לכם מספר טיפים שימושיים  בFiverr:

  • אתם "משכירים" את המשימות הקטנות שאתם בוחרים לבצע- מן הסתם כדאי לכם לבחור במשימות שאתם נהנים לעשות או משימות שקל לכם לעשות, שתהנו גם תוך כדי התהליך.
  • כדאי לכם להעלות משימות שהמחיר 5$ שווה את המאמץ והזמן שאתם משקיעים- שלא תרוויחו משעה וחצי- שעתיים עבודה רק 5$, אלא אם כן זה משתלם לכם בכל מקרה.
  • תבדקו את ההצעות של אנשים אחרים- נסו לגרום להצעה שלכם להיראות הכי טובה ואיכותית שאנשים יעדיפו לבחור בכם, כך תרוויחו יותר אפשרויות עבודה, כלומר יותר כסף!
  • תיצרו פרופיל והצעות מפתות- בחרו תמונת נושא יפה להצעה שלכם, בחרו תמונות המציגות עבודות שעשיתם כבר וכתבו תיאור מקצועי של המשימה שאתם מוכנים לבצע. מלאו את הפרופיל שלכם בפרטים חשובים בניסוח משכיל בכדי להרשים אנשים לשלם על העבודות שלכם.

לסיכום, האתר Fiverr הינה אפשרות מצויינת לעשות כסף באינטרנט ואפילו לשכור שירותים שאתם צריכים למטרות שלכם. הטיפים שאספנו לכם למעלה יעזרו לכם לשדרג את הפרופיל והשירותים שאתם מציעים- שיימשכו אליכם אנשים ואתם תרוויחו כסף! כל אחד מאתנו זקוק לכסף ואין זה משנה מה הגיל שלנו ומה הצרכים שלשמם אנו זקוקים לכסף: חיסכון בכסף לטיול לאחרי הצבא, לצרכי לימודים, לתחזוקת הבית, לפיקדון, לרכישת רכב וכו'. אז כל מה שאתם צריכים לעשות כעת הוא להירשם לאתר ולהתחיל להגיש את הגיגים שלכם. בהצלחה!




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב