דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


למה כדאי לקנות דלת למינטו 

מאת    [ 15/10/2015 ]

מילים במאמר: 518   [ נצפה 3151 פעמים ]

בוודאי יצא לכם לא מעט לשמוע את הצירוף "דלתות למינטו", שנושא צליל איטלקי משהו. אכן, הדלת הזו הגיעה אלינו ישירות מארץ המגף. במבט מרפרף, נראה שדלתות למינטו אינן שונות מדלתות פנים אחרות. אך כשמביטים יותר לעומק, רואים כי הן מציעות כמה יתרונות בולטים וחשובים על פני דלתות אחרות. לדוגמה:

דלתות למינטו הם דלתות רב שכבתיות ? דהיינו, מיוצרות מכמה שכבות
בעבר היה נהוג לייצר דלתות פנים מעץ מלא, אך עקב החסרונות הרבים של דלתות אלו (הן מתבלות במהירות כתוצאה מחשיפה למים, ניזוקות ממזיקים וכו'...), החלו לייצר דלתות מסוג חדש ? דלתות למינטו.

דלתות למינטו מיוצרות מחיפוי ומכמה שכבות פורמייקה בעוביים משתנים. מילוי הדלתות הוא בדרך כלל פלקסבורד (שבבי עץ) או כוורת (מילוי קשיח שדומה לקרטון), בהתאם לדרישת הלקוח. ניתן גם לרכוש דלתות למינטו שמכוסות בצבע. דלתות צבועות אלו אמנם נראות יפות ואיכותיות להפליא, אך מחירן יקר יותר.

הן מוצעות במחיר נוח יחסית
מחירן של דלתות למינטו נמוך ממחירן של דלתות פנים מעץ. למעשה, דלת למינטו מעוצבת עולה אפילו פחות מדלת עץ סטנדרטית, פשוטה למראה. 

עם זאת, כדאי לקחת בחשבון כי דלת למינטו יקרה יותר מדלת בעלת ציפוי למינציה ? פשוט בגלל שהיא איכותית ממנה בהרבה.

הניקיון והתחזוקה שלהן קלים
בזכות שיטת הייצור של הדלת (היא מצופה בחומר מבריק למחצה), קל ופשוט לנקות אותה בעזרת מטלית לחה, שמעלימה את רוב הכתמים והלכלוכים. 

הן מגיעות במבחר סגנונות
את דלתות הלמינטו ניתן להזמין במגוון צבעים וסגנונות, החל מעיצוב פשוט וסולידי ועד עיצוב ייחודי ומהודר. תוכלו למצוא דלתות למינטו שנראות כמו עץ מלא, דלתות למינטו בצבעים חלקים ודלתות רבות אחרות. את הדלת אפשר לעטר בפסים, זגוגיות ואלמנטים עיצוביים רבים אחרים ? הכל בהתאמה לעיצוב הבית שלכם.  


הן עמידות בפני חבלות ושריטות
דלתות למינטו ישמרו על יופיין במשך שנים ? מכיוון שהן עמידות בפני שריטות, מכות ופגיעות קלות אחרות, שהיו משאירות את חותמן על דלתות פשוטות/על דלתות המיוצרות מפורניר.

העמידות הזו היא יתרון חשוב, שכן דלתות פנים נמצאות בשימוש יומיומי. כשיש ילדים בבית שרצים, בועטים ומשתוללים, הן חשופות לחבלות ולפגיעות.

הסיבות לעמידות הדלת נובעות משכבות הפורמייקה הרבות שלה, בחיפוי החזק ובצבעי הלמינטו שמחפים את חלקה החיצוני ונחשבים לאיכותיים ועמידים בפני חבלות. 

אם קרה והדלת אכן נפגמה מחבלה חזקה, ניתן לתקן את החיפוי בקלות ולהחזירה למצבה המקורי תוך דקות - בעזרת חומר למילוי ואיטום שריטות. את החומר ניתן לרכוש בחנויות ייעודיות והוא מוצע במבחר גוונים לבחירתכם.

בידוד רעשים
נכון שחשוב שדלת תהיה יפה ועמידה - אך חשוב לא פחות שהיא תמלא את מטרתה הבסיסית - לבודד בין החדרים ולעמעם רעשים. אחרי הכל, אתם בוודאי רוצים ליהנות משקט ומשלווה בביתכם. הבידוד חשוב במיוחד כשמדובר בדלת חדר השינה שלכם או בדלת חדר הילדים.

כשהן משולבות במשקוף מתאים לאיטום רעשים, דלתות למינטו אוטמות ובולעות רעשים - בצורה משמעותית.


לסיום, דלתות למינטו נחשבות לדלתות הפנים האהובות, השכיחות והפופולריות ביותר בישראל. אין זה מפתיע, כי הן פשוט מספקות את הסחורה ? הן איכותיות, עמידות, אינן מתבלות במהירות, נסגרות בפעולה שקטה, מוצעות במגוון מסחרר של עיצובים ודוגמאות, מספקות בידוד מעולה מרעשים ונושאות תג מחיר נוח. 

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב