דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מטבח כפרי מודרני- קווים לדמותו 

מאת    [ 15/10/2015 ]

מילים במאמר: 509   [ נצפה 3152 פעמים ]

אם אתם מעוניינים בתכנון ועיצוב נכון של מטבח כפרי מודרני, אז לבטח, אתם מעוניינים במטבח כפרי  וחם מצד  אחד, אך מודרני ובעל קווים נקיים מצד שני. זו הסיבה שרבים שאוהבים את שני הסגנונות, בוחרים דווקא במטבח כפרי מודרני. שילוב הצבעים היא נקודה חשובה בבחירה של מטבח כפרי בסגנון מודרני. למרות ששני הסגנונות נשמעים מנוגדים לכאורה, ניתן לשלב בין האלמנטים. לאחר בחירת הצבע הרצוי לנו למטבח שישלב את שני האלמנטים גם יחד, על מנת שיש רבים הרואים במטבח מודרני בלבד כמנוכר וקר. לאחר בחירת הצבעים יש לבחור את הצבע הנכון של השיש. רצוי לבחור שיש בצבעים טבעיים וחמים, שכן, השילוב של מקרר מנירוסטה, קולט אדים מאותו החומר, יכול לתת אפקט מעניין ומזמין בתוך מטבח כפרי מודרני. יש לחשב את גודל החלל ולהתאים מטבח שיהיה לו מקום גם מבחינת המעברים. מטבח גדול יהיה מתוכנן אחרת ומטבח קטן יהיה חייב להיות מנוצל מבחינת האחסון והמעברים הנוחים בו. למשל אי אפשר לבנות "אי" במטבח קטן שכן זה יגזול מקום והמטבח יהיה צפוף מדי, מה שיפגע בעיצובו.

דלפק למטבח כפרי מודרני 

על מנת להקנות נוחות בישיבה במטבח בקרב בני המשפחה, במיוחד אם יש לכם חלל קטן, יש להציב דלפק במקום "אי" גדול, אשר יגזול מקום ולא יהיה מתאים למטבח. ישנם מעצבי מטבחים שיתכננו לכם היטב, תוך ניצול מרבי את המטבח החדש שלכם. כדאי להוסיף דלפק מעץ אלון למראה איכותי יותר של הדלפק, כאשר אתם מתכננים מטבח כפרי מודרני. תוכלו גם לשלב בארונות כלפות או להשאיר חלק מהארונות בסגנון פתוח יותר. חשוב כי לא תהססו לשאול את מעצב המטבחים, את השאלות הנכונות. תוכלו לשלב מוצרי פרזול מן המתקדמים ביותר וכן עיצוב נכון ומיוחד של הידיות במגרות ובארונות המטבח. מה שהופך את המטבח הכפרי, גם למטבח מודרני, היא הטכנולוגיה, הנוחות והפרקטיות שיש במוצרים שעושים את המטבחים היום לנוחים ביותר. יש לשלב הרמוניה בין פריטים חשובים כמו, כיור, שיש, שילוב מוצרי החשמל לעיצוב של המטבח ואלמנטים שייצרו עיצוב אחיד, מעניין והרמוני בקווים נקיים אך גם עם אלמנטים כפריים. לרוב משלבים צבעים בהירים יחד עם עץ טבעי, מה שמוסיף ייחודיות ויופי, לסוג מטבחים זה.

מראה חם ונוסטלגי בקווים נקיים

זה לא אומר שמראה כפרי הוא בהכרח מראה נוסטלגי, ניתן בהחלט למצוא מטבחים כפריים שיש בהם סגנון מודרני. מי שאוהב את ההתרפקות הנוסטלגית, יכול גם למצוא את המילה האחרונה בתחום של מגרות שקטות ומנגנונים חכמים של המטבח המודרני בייצור איטלקי או גרמני שיהיו מושלמים . כאשר מתכננים מטבח שהוא כפרי בנגיעות מודרניות, יש לבחור בריצוף מתאים. פרקט בגוונים בהירים ורגועים, יגרום לעיצוב המושלם של המטבח. ניתן לשלב גם חיפוי מאבן טבעית על אחד הקירות במטבח. הבחירה של ריצוף נכון וקל לניקוי כמו פרקט, תעניק למטבח מראה חמים וקל יהי לנקות את הרצפה. חשוב להתאים את הגוונים המתאימים במטבח. חשוב כי תהיה התאמה מושלמת בין הפריטים כך שלא ייווצר עומס בעיצוב והמטבח ייראה במלוא הדרו עם קווים כפריים אך בסגנון נקי. ישנם מעצבי מטבחים, שיכולים לעצב לכם מטבח מיוחד ולייעץ לכם שילובים מיוחדים בין הסגנון המודרני לכפרי, תוך התאמה של נוחות ופרקטיות, קלות בתחזוקה, תאורה מתאימה, מה שיגרום לכם ולבני הבית, להרגיש אווירה מיוחדת וישיבה נעמה בצוותא וכן, לארח אורחים, כך שתוכלו להתגאות במטבח החדש שלכם שעוצב במיוחד, רק עבורכם.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב